5 - Pau Cubarsí
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 505 gange
- Blevet takket: 1833 gange
- FCBarcelonaChr
-
Mortensen91
- Har takket: 5 gange
- Blevet takket: 6 gange
Re: 2 - Pau Cubarsí
Er jeg den eneste der synes han kunne bruge noget pause efterhånden, synes hans niveau er faldet en del på det sidste, hvilket vel er naturligt for en 18 årige der også var til ol:)
- FCBarcelonaChr
Han er faldet lidt af på den ja, måske træthed. Nu vi har AC tilbage, kunne han passende få mere spilletid.Mortensen91 skrev: ↑ons maj 07, 2025 9:57 pmEr jeg den eneste der synes han kunne bruge noget pause efterhånden, synes hans niveau er faldet en del på det sidste, hvilket vel er naturligt for en 18 årige der også var til ol:)
- Michman
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 779 gange
Han er så ung, så jeg tillader en del fejl. Synes han er vores anden bedste efter Martínez.FCBarcelonaChr skrev: ↑ons maj 07, 2025 10:02 pmHan er faldet lidt af på den ja, måske træthed. Nu vi har AC tilbage, kunne han passende få mere spilletid.Mortensen91 skrev: ↑ons maj 07, 2025 9:57 pmEr jeg den eneste der synes han kunne bruge noget pause efterhånden, synes hans niveau er faldet en del på det sidste, hvilket vel er naturligt for en 18 årige der også var til ol:)
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 712 gange
- Blevet takket: 769 gange
Re: 5 - Pau Cubarsí
Cubarsi er bare rigtig træls….
Altså for modstanderne..
Altså for modstanderne..
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
- FCBarcelonaChr
SpillerSomMESSI skrev: ↑tirs sep 16, 2025 6:38 pmCubarsi er bare rigtig træls….
Altså for modstanderne..
- FCBarcelonaChr
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1037 gange
- Blevet takket: 1290 gange
Cubarsi, 18 årThe defenders shortlisted by players for the 2025 FIFPRO Men's #World11:
TrentAA
Pau Cubarsi
Achraf Hakimi
Marquinhos
Nuno Mendes
William Saliba
VirgilvDijk
By the players, for the players.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1037 gange
- Blevet takket: 1290 gange
Jeg ler af den kritik, han har fået rundt omkring det sidste års tid. Han er uden tvivl det største forsvarstalent i fodboldens verden og er allerede i top 5 på nuværende tidpunkt. Enhver, der vil kritisere Pau, skal igennem migPau Cubarsi completed 106 passes with 99% accuracy against Athletic Bilbao. No player this season has reached such pass accuracy in a La Liga game while attempting 90 or more passes.
En ting,jeg har lagt mærke til siden sæsonstart, er hvordan hans duel styrke er forbedret. Han ser hurtigere og stærkere ud og fremfor alt, så er hans bevægelse udviklet markant. Han positionerer sig med langt større lethed i forhold til dueller, end man hidtil har set. Stadig kun 18år, det er sindsygt og jeg skal virkelig ligge hovedet i blød for at mindes et større CB talent end Cubarsi
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- SIOUX
- Har takket: 658 gange
- Blevet takket: 358 gange
Helt og aldeles enig. Mener at have læst et sted, at han har lagt næsten 5cm til sin højde, siden han debuterede. Kan dog ikke lige finde det.EasyBuddhist skrev: ↑man nov 24, 2025 4:29 pmJeg ler af den kritik, han har fået rundt omkring det sidste års tid. Han er uden tvivl det største forsvarstalent i fodboldens verden og er allerede i top 5 på nuværende tidpunkt. Enhver, der vil kritisere Pau, skal igennem migPau Cubarsi completed 106 passes with 99% accuracy against Athletic Bilbao. No player this season has reached such pass accuracy in a La Liga game while attempting 90 or more passes.![]()
En ting,jeg har lagt mærke til siden sæsonstart, er hvordan hans duel styrke er forbedret. Han ser hurtigere og stærkere ud og fremfor alt, så er hans bevægelse udviklet markant. Han positionerer sig med langt større lethed i forhold til dueller, end man hidtil har set. Stadig kun 18år, det er sindsygt og jeg skal virkelig ligge hovedet i blød for at mindes et større CB talent end Cubarsi
Blandt de største forsvarstalenter bestemt, men der var en periode i slutningen af sidste sæson hvor kritik var berettiget, da han flere gange kastede sig ned i satsede glidende taklinger og begik nogle klodsede straffespark.EasyBuddhist skrev: ↑man nov 24, 2025 4:29 pmJeg ler af den kritik, han har fået rundt omkring det sidste års tid. Han er uden tvivl det største forsvarstalent i fodboldens verden og er allerede i top 5 på nuværende tidpunkt. Enhver, der vil kritisere Pau, skal igennem migPau Cubarsi completed 106 passes with 99% accuracy against Athletic Bilbao. No player this season has reached such pass accuracy in a La Liga game while attempting 90 or more passes.![]()
I starten af denne sæson har han lidt af inigos fravær for det er en meget ung alder pludselig at skulle være forsvarsdirrigent. Men alt jeg har på ham er alders relateret så det er ting der kommer med erfaring.