6 - Gavi
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
-
Hristo
- Indlæg: 1099
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 450 gange
-
Kvoller
- Indlæg: 6825
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1172 gange
- Blevet takket: 818 gange
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 6 - Gavi
Han er en ung mand, men jeg er godt nok bekymret for at han får skadesfrekvenser alla Olmo, og jeg har det ligeså med Bernal, de korsbånd er bare ikke for sjov.
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
-
nosslo15
- Indlæg: 1839
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
- Har takket: 181 gange
- Blevet takket: 318 gange
Re: 6 - Gavi
Der er forhåbentlig blot tale om noget hævelse af menisken, men det er skidt, at det er samme knæ. Havde ellers håbet at Flicks sparsomme brug af Gavi sidste sæson, havde været den rette kur. Men knæskader er knæskader - og nogle kommer sig aldrig rigtigt over dem. Krydser fingre for ham, han er stadig meget ung.
-
Hristo
- Indlæg: 1099
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 450 gange
Re: 6 - Gavi
Jeg ved ikke meget om meniskskader udover at de har det med at sætte sig og kan være ret svære at komme over hvadenten man behandler konservativt (tænker dog allerede Gavis muskulatur i benet er meget stærk) eller opererer. Jeg krydser fingre for vores kære Gavi men jeg er mentalt begyndt at forberede mig på endnu en længere pause uden garanti for fuld helbredelse på den anden side.nosslo15 skrev: ↑tirs sep 09, 2025 3:28 pmDer er forhåbentlig blot tale om noget hævelse af menisken, men det er skidt, at det er samme knæ. Havde ellers håbet at Flicks sparsomme brug af Gavi sidste sæson, havde været den rette kur. Men knæskader er knæskader - og nogle kommer sig aldrig rigtigt over dem. Krydser fingre for ham, han er stadig meget ung.
-
nosslo15
- Indlæg: 1839
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
- Har takket: 181 gange
- Blevet takket: 318 gange
Re: 6 - Gavi
Det er rigtigt at hjulben, kan være årsag til knæproblemer, men om det er det i Gavis tilfælde, skal jeg ikke kunne sige.
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6326
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Re: 6 - Gavi
Nogen der har en update omkring Gavis skade?
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster