DeanCassady skrev: ↑ons sep 03, 2025 11:46 am
EasyBuddhist skrev: ↑tirs sep 02, 2025 8:57 pm
Endnu en lortekamp, som denne gang endte med pointtab. Eneste gode præstation vat Joan Garcia, som lige fik vist niveauet i barca trøjen. Nå ja, også skulle Frenkie eftersigende have spillet en god kamp, som så endnu en gang kommer, når vi spiller værst. Meget symptomatisk
Nu skal jeg lige forstå, så du selv kampen?
Haha, ja desværre. Det var pinefuldt
Jeg siger eftersigende ang Frenkie, fordi mange synes det, men det var ikke, hvad jeg selv så
Frenkie er mere synlig i kampe, hvor vi ingen kontrol har og folk har en tendens til at se det værdifulde i det, fremfor at at fokusere på, hvorfor vi ingen kontrol har
Dette skal ikke forstås ,som at Frenkie alene er grunden til en dårlig spillet kamp, men at han har tildens til at trives i kaos gamestate. Han tilføjer dermed mere værdi, når vi ikke spiller godt. Igen, dette er ikke nødvendigvis en dårlig ting, da sådanne profiler er nødvendige på et ethvert fodbold hold.
Problemet er dog, Frenkie får stjerneløn, men har ikke en stjerneprofil. Casado kunne gøre det lige så godt eller bedre og får 40 gange mindre i løn
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den