31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

OLMO SKAL UD! Hold nu kæft, skyder mange meter over tomt mål!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Nøj en afbrænder, Olmo.

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Olmo for helvede man!

BarcaForever
Indlæg: 107
Tilmeldt: tirs sep 24, 2024 11:30 am
Har takket: 36 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af BarcaForever »

Olmo for f.....

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 1460
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 275 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af PeterPedal »

Ind med Fermin
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7547
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 133 gange
Blevet takket: 993 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

DET KAN MAN IKKE OLMO!!!!! NEJ NEJ NEEEEEEJ
Forumlegende

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 2418
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 678 gange
Blevet takket: 365 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af SIOUX »

Dytrax skrev:
søn aug 31, 2025 10:23 pm
Olmo....
Den burde som et minimum være inden rammen.
Jamen, så er er der jo ikke mål, hvis den stopper inden? :lol:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 9325
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 789 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Olmo Olmo Olmo.. Du laver det vi i Vejle kalder en Jerry brown.. FFS..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Dumle »

Godt nok en ringe første halvleg, ud med Raphinha han er jo helt væk og så må Eric og Olmo gerne tage samme vej.

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Hristo »

Vi kunne godt bruge noget mere råstyrke og løbekraft. Det føles som en af de kampe hvor modstanderen er en mand i overtal eller bare er hurtigere og stærkere.
Casado ind for De Jong
Fermin ind for Olmo
Rashford ind for Torres

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

SIOUX skrev:
søn aug 31, 2025 10:24 pm
Dytrax skrev:
søn aug 31, 2025 10:23 pm
Olmo....
Den burde som et minimum være inden rammen.
Jamen, så er er der jo ikke mål, hvis den stopper inden? :lol:
Der mangler et "for" og det er sgu nok fordi jeg ikke har min forhud på i dag :lol:

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Hristo »

whidgee skrev:
søn aug 31, 2025 10:16 pm
Klokkeklart straffe. Han hamrer jo ind i hans knæ fra siden
Helt enig. Kan slet ikke se der skulle være tvivl. Klokkeklar kontakt.

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Dumle »

Hristo skrev:
søn aug 31, 2025 10:26 pm
Vi kunne godt bruge noget mere råstyrke og løbekraft. Det føles som en af de kampe hvor modstanderen er en mand i overtal eller bare er hurtigere og stærkere.
Casado ind for De Jong
Fermin ind for Olmo
Rashford ind for Torres
Ville hellere med kampens udtryk sende Casado ind for Olmo og Rashford ind for raphinha, og måske lewan ind for Ferran, men ville nok kun skifte 2 selvom jeg synes Eric også er en katastrofe idag.

Måske trække 20 meter tilbage og så Araujo for Eric, men det er kun hvis vi dropper den høje linje for det fatter araujo intet af.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 9325
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 789 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Hvis AC ikke kommer ud til anden halvleg så mister vi point..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 4048
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 462 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Olmo har været en katastrofe i dag

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster