31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12903
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 668 gange
- Blevet takket: 877 gange
-
BarcaForever
- Indlæg: 107
- Tilmeldt: tirs sep 24, 2024 11:30 am
- Har takket: 36 gange
- Blevet takket: 18 gange
- PeterPedal
- Indlæg: 1460
- Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
- Har takket: 73 gange
- Blevet takket: 275 gange
Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona
Ind med Fermin
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
- Michman
- Indlæg: 9325
- Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 789 gange
Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona
Olmo Olmo Olmo.. Du laver det vi i Vejle kalder en Jerry brown.. FFS..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
-
Hristo
- Indlæg: 1101
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona
Vi kunne godt bruge noget mere råstyrke og løbekraft. Det føles som en af de kampe hvor modstanderen er en mand i overtal eller bare er hurtigere og stærkere.
Casado ind for De Jong
Fermin ind for Olmo
Rashford ind for Torres
Casado ind for De Jong
Fermin ind for Olmo
Rashford ind for Torres
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona
Der mangler et "for" og det er sgu nok fordi jeg ikke har min forhud på i dag
-
Hristo
- Indlæg: 1101
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona
Helt enig. Kan slet ikke se der skulle være tvivl. Klokkeklar kontakt.
Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona
Ville hellere med kampens udtryk sende Casado ind for Olmo og Rashford ind for raphinha, og måske lewan ind for Ferran, men ville nok kun skifte 2 selvom jeg synes Eric også er en katastrofe idag.
Måske trække 20 meter tilbage og så Araujo for Eric, men det er kun hvis vi dropper den høje linje for det fatter araujo intet af.
- Michman
- Indlæg: 9325
- Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 789 gange
Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona
Hvis AC ikke kommer ud til anden halvleg så mister vi point..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster