31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 1056
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 245 gange

31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Rayo Vallecano - FC Barcelona
La Liga
31. august - kl. 21.30
TV: TV2 Sport
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Gad godt se AC sammen med Cubarsí. Synes Araújo er for ... aggressiv.


Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 3739
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 601 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

FCBarcelonaChr skrev:
fre aug 29, 2025 2:20 pm
Gad godt se AC sammen med Cubarsí. Synes Araújo er for ... aggressiv.

Please. Please. Alle andre end Gerard Martin.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Norbit skrev:
fre aug 29, 2025 2:24 pm
FCBarcelonaChr skrev:
fre aug 29, 2025 2:20 pm
Gad godt se AC sammen med Cubarsí. Synes Araújo er for ... aggressiv.

Please. Please. Alle andre end Gerard Martin.
Du vil ikke se den nye Maldini ved siden af Cubarsí? :razz:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Iniesta007 »

Med lidt held kan jeg se noget af 2 halvleg i Lufthavnen i Doha, inden natflyveren bringer os til Johannesburg :thumbup:
God kamp senere Culés :angel:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Puha, vi er godt nok kommet langt siden dengang.




Kluivert
Indlæg: 528
Tilmeldt: man okt 25, 2021 9:06 pm
Har takket: 217 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Kluivert »

Iniesta007 skrev:
søn aug 31, 2025 9:16 am
Med lidt held kan jeg se noget af 2 halvleg i Lufthavnen i Doha, inden natflyveren bringer os til Johannesburg :thumbup:
God kamp senere Culés :angel:
God tur

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Martín Presa (Rayo president): "Our pitch is in perfect condition for playing. A good player plays on any pitch without excuses."

"It's perfectly suitable for football. Maradona played on muddy fields and performed wonders."
Mon ikke det kan oversættes til;

Vores bane ligner en pukkelpist, men det er kun pussies, der tuder over den slags.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dytrax skrev:
søn aug 31, 2025 4:44 pm
Martín Presa (Rayo president): "Our pitch is in perfect condition for playing. A good player plays on any pitch without excuses."

"It's perfectly suitable for football. Maradona played on muddy fields and performed wonders."
Mon ikke det kan oversættes til;

Vores bane ligner en pukkelpist, men det er kun pussies, der tuder over den slags.
Tja, hvem husker ikke kampen mod ... Malaga tilbage i 2009, hvor det nærmest var en swimmingpool de spillede på/i? Vi vandt alligevel, så ... bring it on! :grin:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »


BarcaForever
Indlæg: 107
Tilmeldt: tirs sep 24, 2024 11:30 am
Har takket: 36 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af BarcaForever »

AC med fra start! :thumbup:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Ja, det er fedt at AC starter.

Banen ligner noget som RIF (fodboldklub i Ringkøbing) ville krænge på næsen af...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dytrax skrev:
søn aug 31, 2025 8:28 pm
Ja, det er fedt at AC starter.

Banen ligner noget som RIF (fodboldklub i Ringkøbing) ville krænge på næsen af...
Banen ligner det arveste lort.

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 161 gange

Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Dumle »

Jeg synes som udgangspunkt det er godt set af Flick med den bagkæde, 4 normalt boldsikre spillere i en kamp hvor vi kommer til ar være ekstremt meget på bolden. Og så glæder jeg mig til at se AC på den venstre centerback for jeg er overbevist om at han til det her Flick system er den bedste centerback vi har, hvis han dog kan holde sig fri af skader.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster