31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Wennerberg
- Forum Admin
- Indlæg: 1056
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
- Har takket: 63 gange
- Blevet takket: 245 gange
31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona
Rayo Vallecano - FC Barcelona
La Liga
31. august - kl. 21.30
TV: TV2 Sport
La Liga
31. august - kl. 21.30
TV: TV2 Sport
Wennerberg
Forum Admin
Forum Admin
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona
Gad godt se AC sammen med Cubarsí. Synes Araújo er for ... aggressiv.
- Norbit
- Indlæg: 3739
- Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
- Har takket: 226 gange
- Blevet takket: 601 gange
Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona
Please. Please. Alle andre end Gerard Martin.FCBarcelonaChr skrev: ↑fre aug 29, 2025 2:20 pmGad godt se AC sammen med Cubarsí. Synes Araújo er for ... aggressiv.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona
Du vil ikke se den nye Maldini ved siden af Cubarsí?Norbit skrev: ↑fre aug 29, 2025 2:24 pmPlease. Please. Alle andre end Gerard Martin.FCBarcelonaChr skrev: ↑fre aug 29, 2025 2:20 pmGad godt se AC sammen med Cubarsí. Synes Araújo er for ... aggressiv.
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona
Med lidt held kan jeg se noget af 2 halvleg i Lufthavnen i Doha, inden natflyveren bringer os til Johannesburg
God kamp senere Culés
God kamp senere Culés
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
-
Kluivert
- Indlæg: 528
- Tilmeldt: man okt 25, 2021 9:06 pm
- Har takket: 217 gange
- Blevet takket: 78 gange
Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona
God turIniesta007 skrev: ↑søn aug 31, 2025 9:16 amMed lidt held kan jeg se noget af 2 halvleg i Lufthavnen i Doha, inden natflyveren bringer os til Johannesburg![]()
God kamp senere Culés![]()
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona
Mon ikke det kan oversættes til;Martín Presa (Rayo president): "Our pitch is in perfect condition for playing. A good player plays on any pitch without excuses."
"It's perfectly suitable for football. Maradona played on muddy fields and performed wonders."
Vores bane ligner en pukkelpist, men det er kun pussies, der tuder over den slags.
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona
Tja, hvem husker ikke kampen mod ... Malaga tilbage i 2009, hvor det nærmest var en swimmingpool de spillede på/i? Vi vandt alligevel, så ... bring it on!Dytrax skrev: ↑søn aug 31, 2025 4:44 pmMon ikke det kan oversættes til;Martín Presa (Rayo president): "Our pitch is in perfect condition for playing. A good player plays on any pitch without excuses."
"It's perfectly suitable for football. Maradona played on muddy fields and performed wonders."
Vores bane ligner en pukkelpist, men det er kun pussies, der tuder over den slags.
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
-
BarcaForever
- Indlæg: 107
- Tilmeldt: tirs sep 24, 2024 11:30 am
- Har takket: 36 gange
- Blevet takket: 18 gange
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona
Ja, det er fedt at AC starter.
Banen ligner noget som RIF (fodboldklub i Ringkøbing) ville krænge på næsen af...
Banen ligner noget som RIF (fodboldklub i Ringkøbing) ville krænge på næsen af...
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Re: 31/8 Rayo Vallecano - FC Barcelona
Jeg synes som udgangspunkt det er godt set af Flick med den bagkæde, 4 normalt boldsikre spillere i en kamp hvor vi kommer til ar være ekstremt meget på bolden. Og så glæder jeg mig til at se AC på den venstre centerback for jeg er overbevist om at han til det her Flick system er den bedste centerback vi har, hvis han dog kan holde sig fri af skader.
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster