Er rørende enig. Har ikke den store fidus til Araujo og ville hellere sælge ham, fremfor alle mulige andre. Vi kunne godt have scoret flere i aftes, men hverken marginaler eller heldet var på vores side. Heldigvis er Own Goal i form igen i år.Araujo er en stor forvirret mand, ind med AC tak.
23/8 Levante - FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 23/8 Levante - FC Barcelona
-
Magnus Frost
- Indlæg: 799
- Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
- Har takket: 71 gange
- Blevet takket: 107 gange
Re: 23/8 Levante - FC Barcelona
Jeg tror personligt ikke vi var 2 minutter fra at være i UCL finalen og både vandt supercuppen, copa del rey og la liga på grund af overraskelsesmomentet.Drake skrev: ↑søn aug 24, 2025 9:30 amJa, og halvdelen af sidste sæson, hvor modstanderen regnede os mere og mere ud, så vores overraskelsesmomentet forsvandt stille og roligt, og vi så hvor tynd vores bredde er.
Rashford kan godt blive god, men er et stort ? tegn om han gør, men det kræver også at Flick tør at sætte Raph af, så han kan spille venstrekant, og Raph ikke skal spille OM, det duer han kun til mod store hold der giver plads.
Roony ser jeg desværre ikke nok stort i, han kan ikke drible en man. Så vi har stadig kun Yamal der kan drible og så lidt Rashford, men tvivler at han får særlig mage starter.
Generelt ikke fan af vores backer, på HB er det to CB der spiller som ikke har deres force i det offensive, og på VB er det en Balde der ikke kan finde ud af at bruge sine kvaliteter, og så en ligegyldig Martin.
Raph kommer ikke til at have i nærheden samme sæson som i sidste sæson, når overraskelsesmomentet nu er væk, og dermed også pladsen i bagrummet, som er det Raph lever af, og hvis han ikke har det, så er han næsten ligegyldig. Lewan kommer også til at have en mindre god sæson, da han skal spares mere og mere, og hvor skal de mål komme fra så, for jeg tror ikke Ferran kan score mere end hvad han gjorde sidste sæson.
Balde er jeg ved at være lidt træt af, da han hele tiden bruger sine kvaliteter forkert. Han laver aldrig de raids op i gennem banen og dribler en masse mand, som gjorde ham unik og en af verdens bedste på sin plads. Han bliver ved med at trække ind i banen, som han ikke helt har skills til, i stedet for at han holder bredden, og man sp fx kan spille et to og sende ham i dybden og udnytte hans fart, som er det eneste spidskompetence han har. Han ender også hele tiden som kant, hvor han er nede i fart, og der kan han ikke drible fra, og så går spillet i stå, han skal op i fart. Han kunne virkelig lære noget at Jordi Alba, men at spille simpelt, og så udnytte sin far i dybden, da han ikke kan drible fra stående.
Olmo kommer nok ikke til at kunne holde sig skadesfri igen, og spiller desværre ikke på en stabilt høj niveau. Så han kommer der heller ikke meget fra.
Fermin har jeg ikke en fidus til, da han ikke har store playmaker egenskaber. Han må gerne sælges for min skyld, da vi også har flere unge på vej på den position.
Jeg er også lidt nysgerrig på hvilke hold du har set i la liga der har været bedre baseret på sidste og denne sæson ?
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 23/8 Levante - FC Barcelona
Jeg elsker at du kan hive os alle lidt ned på jorden! Det gør bare oplevelsen så meget federe, når vi så basker Real 5-2Drake skrev: ↑søn aug 24, 2025 9:30 amJa, og halvdelen af sidste sæson, hvor modstanderen regnede os mere og mere ud, så vores overraskelsesmomentet forsvandt stille og roligt, og vi så hvor tynd vores bredde er.
Rashford kan godt blive god, men er et stort ? tegn om han gør, men det kræver også at Flick tør at sætte Raph af, så han kan spille venstrekant, og Raph ikke skal spille OM, det duer han kun til mod store hold der giver plads.
Roony ser jeg desværre ikke nok stort i, han kan ikke drible en man. Så vi har stadig kun Yamal der kan drible og så lidt Rashford, men tvivler at han får særlig mage starter.
Generelt ikke fan af vores backer, på HB er det to CB der spiller som ikke har deres force i det offensive, og på VB er det en Balde der ikke kan finde ud af at bruge sine kvaliteter, og så en ligegyldig Martin.
Raph kommer ikke til at have i nærheden samme sæson som i sidste sæson, når overraskelsesmomentet nu er væk, og dermed også pladsen i bagrummet, som er det Raph lever af, og hvis han ikke har det, så er han næsten ligegyldig. Lewan kommer også til at have en mindre god sæson, da han skal spares mere og mere, og hvor skal de mål komme fra så, for jeg tror ikke Ferran kan score mere end hvad han gjorde sidste sæson.
Balde er jeg ved at være lidt træt af, da han hele tiden bruger sine kvaliteter forkert. Han laver aldrig de raids op i gennem banen og dribler en masse mand, som gjorde ham unik og en af verdens bedste på sin plads. Han bliver ved med at trække ind i banen, som han ikke helt har skills til, i stedet for at han holder bredden, og man sp fx kan spille et to og sende ham i dybden og udnytte hans fart, som er det eneste spidskompetence han har. Han ender også hele tiden som kant, hvor han er nede i fart, og der kan han ikke drible fra, og så går spillet i stå, han skal op i fart. Han kunne virkelig lære noget at Jordi Alba, men at spille simpelt, og så udnytte sin far i dybden, da han ikke kan drible fra stående.
Olmo kommer nok ikke til at kunne holde sig skadesfri igen, og spiller desværre ikke på en stabilt høj niveau. Så han kommer der heller ikke meget fra.
Fermin har jeg ikke en fidus til, da han ikke har store playmaker egenskaber. Han må gerne sælges for min skyld, da vi også har flere unge på vej på den position.
Re: 23/8 Levante - FC Barcelona
Der er nogle herinde som bare er definitionen på negativitet.
Vi er 2 kampe inde i sæsonen, har spillet opvarmningskampe mod statister, undskyld mig men hvad havde i forventet af en sæsonstart.
Og at man så ikke kan se at Kounde er blandt de bedste backs i verden ja så ved jeg ikke helt hvad man ser. Bevares offensivt er han ikke Dani Alves, men dem er der generelt bare ikke mange af i omløb ad gangen.
Vi er 2 kampe inde i sæsonen, har spillet opvarmningskampe mod statister, undskyld mig men hvad havde i forventet af en sæsonstart.
Og at man så ikke kan se at Kounde er blandt de bedste backs i verden ja så ved jeg ikke helt hvad man ser. Bevares offensivt er han ikke Dani Alves, men dem er der generelt bare ikke mange af i omløb ad gangen.
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: 23/8 Levante - FC Barcelona
Vores næste mål i Clasico er at holde buret rent så La Manita/5:0 er vores mål, ikke noget med 5:2, 4:1, 4:3, 3:0 osv, det gider vi ikke mereAntimadridista skrev: ↑søn aug 24, 2025 12:05 pmJeg elsker at du kan hive os alle lidt ned på jorden! Det gør bare oplevelsen så meget federe, når vi så basker Real 5-2Drake skrev: ↑søn aug 24, 2025 9:30 amJa, og halvdelen af sidste sæson, hvor modstanderen regnede os mere og mere ud, så vores overraskelsesmomentet forsvandt stille og roligt, og vi så hvor tynd vores bredde er.
Rashford kan godt blive god, men er et stort ? tegn om han gør, men det kræver også at Flick tør at sætte Raph af, så han kan spille venstrekant, og Raph ikke skal spille OM, det duer han kun til mod store hold der giver plads.
Roony ser jeg desværre ikke nok stort i, han kan ikke drible en man. Så vi har stadig kun Yamal der kan drible og så lidt Rashford, men tvivler at han får særlig mage starter.
Generelt ikke fan af vores backer, på HB er det to CB der spiller som ikke har deres force i det offensive, og på VB er det en Balde der ikke kan finde ud af at bruge sine kvaliteter, og så en ligegyldig Martin.
Raph kommer ikke til at have i nærheden samme sæson som i sidste sæson, når overraskelsesmomentet nu er væk, og dermed også pladsen i bagrummet, som er det Raph lever af, og hvis han ikke har det, så er han næsten ligegyldig. Lewan kommer også til at have en mindre god sæson, da han skal spares mere og mere, og hvor skal de mål komme fra så, for jeg tror ikke Ferran kan score mere end hvad han gjorde sidste sæson.
Balde er jeg ved at være lidt træt af, da han hele tiden bruger sine kvaliteter forkert. Han laver aldrig de raids op i gennem banen og dribler en masse mand, som gjorde ham unik og en af verdens bedste på sin plads. Han bliver ved med at trække ind i banen, som han ikke helt har skills til, i stedet for at han holder bredden, og man sp fx kan spille et to og sende ham i dybden og udnytte hans fart, som er det eneste spidskompetence han har. Han ender også hele tiden som kant, hvor han er nede i fart, og der kan han ikke drible fra, og så går spillet i stå, han skal op i fart. Han kunne virkelig lære noget at Jordi Alba, men at spille simpelt, og så udnytte sin far i dybden, da han ikke kan drible fra stående.
Olmo kommer nok ikke til at kunne holde sig skadesfri igen, og spiller desværre ikke på en stabilt høj niveau. Så han kommer der heller ikke meget fra.
Fermin har jeg ikke en fidus til, da han ikke har store playmaker egenskaber. Han må gerne sælges for min skyld, da vi også har flere unge på vej på den position.![]()
MDCCCXCIX
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6326
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Re: 23/8 Levante - FC Barcelona
Som jeg skrev da det stod 2-2, at jeg elsker det her fodbold, hvor der er noget kaos hele tiden, og alligevel indimellem fejende flot spil, og Yamal der laver det magiske, og at man kan sætte folk ind fra bænken som Gavi og Olmo.. jeg er mega godt underholdt, i forhold til en udebanekamp med en total defensiv indstillet modstander, så synes jeg stadig at kampen var underholdende og at vi i perioder spillede rigtig godt… 10 x hellere det her end Xavi ball.
Sådan er jeg bare så let at gøre glad. Jeg er en simpel mand: vis mig Yamal og jeg trykker ‘like’.
Sådan er jeg bare så let at gøre glad. Jeg er en simpel mand: vis mig Yamal og jeg trykker ‘like’.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
Drake
- Indlæg: 4631
- Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
- Har takket: 3015 gange
- Blevet takket: 231 gange
Re: 23/8 Levante - FC Barcelona
Det var ikke kun overraskelsesmomentet der gjorde vi ikke kom i CL finalen, men mere at vi var trætte, da vi ikke havde nok kvalitet i breden, og vi har kørt starterne døde hele sæsonen.Magnus Frost skrev: ↑søn aug 24, 2025 11:31 amJeg tror personligt ikke vi var 2 minutter fra at være i UCL finalen og både vandt supercuppen, copa del rey og la liga på grund af overraskelsesmomentet.Drake skrev: ↑søn aug 24, 2025 9:30 amJa, og halvdelen af sidste sæson, hvor modstanderen regnede os mere og mere ud, så vores overraskelsesmomentet forsvandt stille og roligt, og vi så hvor tynd vores bredde er.
Rashford kan godt blive god, men er et stort ? tegn om han gør, men det kræver også at Flick tør at sætte Raph af, så han kan spille venstrekant, og Raph ikke skal spille OM, det duer han kun til mod store hold der giver plads.
Roony ser jeg desværre ikke nok stort i, han kan ikke drible en man. Så vi har stadig kun Yamal der kan drible og så lidt Rashford, men tvivler at han får særlig mage starter.
Generelt ikke fan af vores backer, på HB er det to CB der spiller som ikke har deres force i det offensive, og på VB er det en Balde der ikke kan finde ud af at bruge sine kvaliteter, og så en ligegyldig Martin.
Raph kommer ikke til at have i nærheden samme sæson som i sidste sæson, når overraskelsesmomentet nu er væk, og dermed også pladsen i bagrummet, som er det Raph lever af, og hvis han ikke har det, så er han næsten ligegyldig. Lewan kommer også til at have en mindre god sæson, da han skal spares mere og mere, og hvor skal de mål komme fra så, for jeg tror ikke Ferran kan score mere end hvad han gjorde sidste sæson.
Balde er jeg ved at være lidt træt af, da han hele tiden bruger sine kvaliteter forkert. Han laver aldrig de raids op i gennem banen og dribler en masse mand, som gjorde ham unik og en af verdens bedste på sin plads. Han bliver ved med at trække ind i banen, som han ikke helt har skills til, i stedet for at han holder bredden, og man sp fx kan spille et to og sende ham i dybden og udnytte hans fart, som er det eneste spidskompetence han har. Han ender også hele tiden som kant, hvor han er nede i fart, og der kan han ikke drible fra, og så går spillet i stå, han skal op i fart. Han kunne virkelig lære noget at Jordi Alba, men at spille simpelt, og så udnytte sin far i dybden, da han ikke kan drible fra stående.
Olmo kommer nok ikke til at kunne holde sig skadesfri igen, og spiller desværre ikke på en stabilt høj niveau. Så han kommer der heller ikke meget fra.
Fermin har jeg ikke en fidus til, da han ikke har store playmaker egenskaber. Han må gerne sælges for min skyld, da vi også har flere unge på vej på den position.
Jeg er også lidt nysgerrig på hvilke hold du har set i la liga der har været bedre baseret på sidste og denne sæson ?
Jeg ved ikke hvad dit spørgsmål har af relevans. Jeg ser Barca og Liverpool, ikke andre hold.
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Re: 23/8 Levante - FC Barcelona
Udefra det billede savner jeg Auba mere, det vat så ærgerligt det kun blev til 1 sæson, den dag idag kunne han stadig være en givende backup til små opgaver.
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Re: 23/8 Levante - FC Barcelona
Savner virkelig også Auba.
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
-
Magnus Frost
- Indlæg: 799
- Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
- Har takket: 71 gange
- Blevet takket: 107 gange
Re: 23/8 Levante - FC Barcelona
Du siger du ikke tror vi vinder noget i år ... nogen skal jo vinde turneringerne ! Jeg er nysgerrig efter hvem du tænker der har en bedre chance end Barça ?Drake skrev: ↑søn aug 24, 2025 1:40 pmDet var ikke kun overraskelsesmomentet der gjorde vi ikke kom i CL finalen, men mere at vi var trætte, da vi ikke havde nok kvalitet i breden, og vi har kørt starterne døde hele sæsonen.Magnus Frost skrev: ↑søn aug 24, 2025 11:31 amJeg tror personligt ikke vi var 2 minutter fra at være i UCL finalen og både vandt supercuppen, copa del rey og la liga på grund af overraskelsesmomentet.Drake skrev: ↑søn aug 24, 2025 9:30 amJa, og halvdelen af sidste sæson, hvor modstanderen regnede os mere og mere ud, så vores overraskelsesmomentet forsvandt stille og roligt, og vi så hvor tynd vores bredde er.
Rashford kan godt blive god, men er et stort ? tegn om han gør, men det kræver også at Flick tør at sætte Raph af, så han kan spille venstrekant, og Raph ikke skal spille OM, det duer han kun til mod store hold der giver plads.
Roony ser jeg desværre ikke nok stort i, han kan ikke drible en man. Så vi har stadig kun Yamal der kan drible og så lidt Rashford, men tvivler at han får særlig mage starter.
Generelt ikke fan af vores backer, på HB er det to CB der spiller som ikke har deres force i det offensive, og på VB er det en Balde der ikke kan finde ud af at bruge sine kvaliteter, og så en ligegyldig Martin.
Raph kommer ikke til at have i nærheden samme sæson som i sidste sæson, når overraskelsesmomentet nu er væk, og dermed også pladsen i bagrummet, som er det Raph lever af, og hvis han ikke har det, så er han næsten ligegyldig. Lewan kommer også til at have en mindre god sæson, da han skal spares mere og mere, og hvor skal de mål komme fra så, for jeg tror ikke Ferran kan score mere end hvad han gjorde sidste sæson.
Balde er jeg ved at være lidt træt af, da han hele tiden bruger sine kvaliteter forkert. Han laver aldrig de raids op i gennem banen og dribler en masse mand, som gjorde ham unik og en af verdens bedste på sin plads. Han bliver ved med at trække ind i banen, som han ikke helt har skills til, i stedet for at han holder bredden, og man sp fx kan spille et to og sende ham i dybden og udnytte hans fart, som er det eneste spidskompetence han har. Han ender også hele tiden som kant, hvor han er nede i fart, og der kan han ikke drible fra, og så går spillet i stå, han skal op i fart. Han kunne virkelig lære noget at Jordi Alba, men at spille simpelt, og så udnytte sin far i dybden, da han ikke kan drible fra stående.
Olmo kommer nok ikke til at kunne holde sig skadesfri igen, og spiller desværre ikke på en stabilt høj niveau. Så han kommer der heller ikke meget fra.
Fermin har jeg ikke en fidus til, da han ikke har store playmaker egenskaber. Han må gerne sælges for min skyld, da vi også har flere unge på vej på den position.
Jeg er også lidt nysgerrig på hvilke hold du har set i la liga der har været bedre baseret på sidste og denne sæson ?
Jeg ved ikke hvad dit spørgsmål har af relevans. Jeg ser Barca og Liverpool, ikke andre hold.
Og ja jeg tror heller ikke overraskelsesmomentet var grunden til vi ikke vandt UCL ( eller at vi vandt tre titler)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: 23/8 Levante - FC Barcelona
Hejsa
Inden den halvgamle flyver langt Sydpå vil jeg da gerne skrive lidt om mulighederne for holdet denne sæson.
Jeg skrev også efter 1 halvleg sidst at vi intet vandt I denne sæson
Vi har noget af det bedste angreb i Europa lige pt, sammen med Bayern og et par stykker til.
Men får Hansi ikke styr på forsvaret og ikke mindst den højtliggende bagkæde, ja så vinder vi ingen titler
De fleste hold har hurtigt lært at spille han over os, og så er de 3 mod 2 eller det der er værre.
Det skal virkelig trænes at trække offside på en linje, det er der kun få hold der har magtet gennem tiderne.
Men jeg er stadig optimist.
Bare min mening.
Take care Culers.
Inden den halvgamle flyver langt Sydpå vil jeg da gerne skrive lidt om mulighederne for holdet denne sæson.
Jeg skrev også efter 1 halvleg sidst at vi intet vandt I denne sæson
Vi har noget af det bedste angreb i Europa lige pt, sammen med Bayern og et par stykker til.
Men får Hansi ikke styr på forsvaret og ikke mindst den højtliggende bagkæde, ja så vinder vi ingen titler
De fleste hold har hurtigt lært at spille han over os, og så er de 3 mod 2 eller det der er værre.
Det skal virkelig trænes at trække offside på en linje, det er der kun få hold der har magtet gennem tiderne.
Men jeg er stadig optimist.
Bare min mening.
Take care Culers.
Re: 23/8 Levante - FC Barcelona
Jeg synes du har helt ret i dit synspunkt. Jeg synes dog man så løsningen på en stor del af problemet i netop Levante kampen.Iniesta007 skrev: ↑man aug 25, 2025 11:29 amHejsa
Inden den halvgamle flyver langt Sydpå vil jeg da gerne skrive lidt om mulighederne for holdet denne sæson.
Jeg skrev også efter 1 halvleg sidst at vi intet vandt I denne sæson![]()
Vi har noget af det bedste angreb i Europa lige pt, sammen med Bayern og et par stykker til.
Men får Hansi ikke styr på forsvaret og ikke mindst den højtliggende bagkæde, ja så vinder vi ingen titler![]()
De fleste hold har hurtigt lært at spille han over os, og så er de 3 mod 2 eller det der er værre.
Det skal virkelig trænes at trække offside på en linje, det er der kun få hold der har magtet gennem tiderne.
Men jeg er stadig optimist.
Bare min mening.![]()
Take care Culers.![]()
Cubarsi er meget ung, og jeg synes det er for stort et ansvar at flytte ham ud til venstre og styre Araujo. Lige i det samme AC kom på banen virkede det til at der kom mere ro på i de bagerste led.
Ydermere synes jeg den 3-4-3 lign opstilling med Kounde, Cubarsi og AC med Raphinha som en slags wingback også var en virkelig spændende krølle, og endda en krølle jeg godt kunne håbe at se mere til mod de kompakte modstandere. Det kunne dog også klæde holdet bare en gang i mellem at trække 10-20 meter længere bagud for at skabe lidt ro i perioder af kampene.
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster