Det havde han også uden tvivl gjort i Barca og han havde været alle pengene værd.EasyBuddhist skrev: ↑fre aug 22, 2025 9:32 pmDiaz baller allerede hos Bayern
https://x.com/bostonandkingy/status/1958968671508078721
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Paulinho15
- Indlæg: 907
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 199 gange
Re: Transferrygter
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
Re: Transferrygter
Han er en fantastisk spiller, men det var jo aldrig realistisk. Altså lige nu skal der hives en kanin op af hatten for at få registreret de spillere vi har. Havde man købt Diaz skulle man jo have fundet en enhjørning i den hat.Paulinho15 skrev: ↑fre aug 22, 2025 10:48 pmDet havde han også uden tvivl gjort i Barca og han havde været alle pengene værd.EasyBuddhist skrev: ↑fre aug 22, 2025 9:32 pmDiaz baller allerede hos Bayern
https://x.com/bostonandkingy/status/1958968671508078721
- Barca80
- Indlæg: 3486
- Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 430 gange
Re: Transferrygter
Jeg kan stadig ikke få armene ned af lettelse over, at vi ikke købte Luis Díaz.
Ja, det er da meget fint med et mål i en 6-0-sejr eller to kampe i træk med scoringer — især i en liga, hvor Bayern vinder nærmest på autopilot. Men lad os nu lige trække vejret.
Jeg begynder først at blive imponeret, når han leverer stabilt over en hel sæson. Og jeg kalder ham først "alle pengene værd", når han præsterer kontinuerligt i alle fire år af sin kontrakt — ikke efter et par lidt ligegyldige kampe i august.
Vores offensiv med Raphinha, Lewandowski og Yamal er allerede vanvittigt stærk. Og med Ferran og Rashford (på leje) i rotation, samt kreative kræfter som Olmo og Fermín bag dem, har vi intet behov haft for en aldrende og overpriset Díaz.
Hvis man absolut skal brænde penge af, bør det i det mindste være på positioner, hvor der reelt er behov.
Så ja - armene? De sidder stadig solidt plantet over hovedet
Ja, det er da meget fint med et mål i en 6-0-sejr eller to kampe i træk med scoringer — især i en liga, hvor Bayern vinder nærmest på autopilot. Men lad os nu lige trække vejret.
Jeg begynder først at blive imponeret, når han leverer stabilt over en hel sæson. Og jeg kalder ham først "alle pengene værd", når han præsterer kontinuerligt i alle fire år af sin kontrakt — ikke efter et par lidt ligegyldige kampe i august.
Vores offensiv med Raphinha, Lewandowski og Yamal er allerede vanvittigt stærk. Og med Ferran og Rashford (på leje) i rotation, samt kreative kræfter som Olmo og Fermín bag dem, har vi intet behov haft for en aldrende og overpriset Díaz.
Hvis man absolut skal brænde penge af, bør det i det mindste være på positioner, hvor der reelt er behov.
Så ja - armene? De sidder stadig solidt plantet over hovedet
- Paulinho15
- Indlæg: 907
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 199 gange
Re: Transferrygter
Jeg tror på vi kunne have hentet ham og at vi ville have lykkes med at registrere ham.Dumle skrev: ↑lør aug 23, 2025 7:29 amHan er en fantastisk spiller, men det var jo aldrig realistisk. Altså lige nu skal der hives en kanin op af hatten for at få registreret de spillere vi har. Havde man købt Diaz skulle man jo have fundet en enhjørning i den hat.Paulinho15 skrev: ↑fre aug 22, 2025 10:48 pmDet havde han også uden tvivl gjort i Barca og han havde været alle pengene værd.EasyBuddhist skrev: ↑fre aug 22, 2025 9:32 pmDiaz baller allerede hos Bayern
https://x.com/bostonandkingy/status/1958968671508078721
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Paulinho15
- Indlæg: 907
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 199 gange
Re: Transferrygter
Du er skøn, Barca80!Barca80 skrev: ↑lør aug 23, 2025 9:18 amJeg kan stadig ikke få armene ned af lettelse over, at vi ikke købte Luis Díaz.
Ja, det er da meget fint med et mål i en 6-0-sejr eller to kampe i træk med scoringer — især i en liga, hvor Bayern vinder nærmest på autopilot. Men lad os nu lige trække vejret.
Jeg begynder først at blive imponeret, når han leverer stabilt over en hel sæson. Og jeg kalder ham først "alle pengene værd", når han præsterer kontinuerligt i alle fire år af sin kontrakt — ikke efter et par lidt ligegyldige kampe i august.
Vores offensiv med Raphinha, Lewandowski og Yamal er allerede vanvittigt stærk. Og med Ferran og Rashford (på leje) i rotation, samt kreative kræfter som Olmo og Fermín bag dem, har vi intet behov haft for en aldrende og overpriset Díaz.
Hvis man absolut skal brænde penge af, bør det i det mindste være på positioner, hvor der reelt er behov.
Så ja - armene? De sidder stadig solidt plantet over hovedet![]()
Jeg kan sagtens følge dig i dit indlæg og det ville give god mening at investere de penge i fx en verdensklasse højre back.
Vi har allerede talt meget om Luis Diaz og flere brugere har givet forskellige synspunkter.
Min vurdering er, at Luis Diaz ville have passet glimrende ind hos Barca og som jeg forstod det var han førsteprioriteten.
Jeg går ikke så meget op i prisen, men mere op i hvad vi får ud af spilleren vi vil købe.
Luis Diaz var skræddersyet til Barca og han havde smadret modstanderne med sit spil.
Kan godt være han er 28 år, men han har mange gode år i sig endnu.
Han virker til at være topprofessionel og derfor tænker jeg, at det er sandsynligt, at han ville have leveret på topniveau i alle år på en en kontrakt i Barca.
Der er mange positive tegn, der taler for, at Luis Diaz ville have lykkes i Barca og det giver mig ro i maven i forhold til en investering i ham.
Jeg ville gerne have set ham i Barca, men jeg er glad for at vi har fået Marcus Rashford.
Det bliver også godt.
Om det blev Luis, Nico eller Marcus var sådan set lige fedt for mig, men jeg havde en nok håbet på Luis Diaz.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
Hristo
- Indlæg: 1101
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 450 gange
Re: Transferrygter
Når nu vi har svært ved at registrere vores spillere, og stadig mangler tre, hvoraf to af dem trækker en relativt set lav løn, samt det sejler ift at få Camp Nou klar og vores indtægt på VIP-pladserne, så er det næsten også ligegyldigt at diskutere missed opportunities i den økonomiske størrelsesorden. Selvom noget regnskabsteknisk muligvis gør at det kunne have ladet sig gøre - eller vi kunne have solgt nogle stamspillere - så er det vist meget godt vi ikke har brændt en helt masse af på nye spilllere i dette vindue. Også bare for at bevare et minimum at ydmyghed overfor det shitshow vi som fans skal igennem være sommer.Paulinho15 skrev: ↑lør aug 23, 2025 9:55 amDu er skøn, Barca80!Barca80 skrev: ↑lør aug 23, 2025 9:18 amJeg kan stadig ikke få armene ned af lettelse over, at vi ikke købte Luis Díaz.
Ja, det er da meget fint med et mål i en 6-0-sejr eller to kampe i træk med scoringer — især i en liga, hvor Bayern vinder nærmest på autopilot. Men lad os nu lige trække vejret.
Jeg begynder først at blive imponeret, når han leverer stabilt over en hel sæson. Og jeg kalder ham først "alle pengene værd", når han præsterer kontinuerligt i alle fire år af sin kontrakt — ikke efter et par lidt ligegyldige kampe i august.
Vores offensiv med Raphinha, Lewandowski og Yamal er allerede vanvittigt stærk. Og med Ferran og Rashford (på leje) i rotation, samt kreative kræfter som Olmo og Fermín bag dem, har vi intet behov haft for en aldrende og overpriset Díaz.
Hvis man absolut skal brænde penge af, bør det i det mindste være på positioner, hvor der reelt er behov.
Så ja - armene? De sidder stadig solidt plantet over hovedet![]()
Jeg kan sagtens følge dig i dit indlæg og det ville give god mening at investere de penge i fx en verdensklasse højre back.
Vi har allerede talt meget om Luis Diaz og flere brugere har givet forskellige synspunkter.
Min vurdering er, at Luis Diaz ville have passet glimrende ind hos Barca og som jeg forstod det var han førsteprioriteten.
Jeg går ikke så meget op i prisen, men mere op i hvad vi får ud af spilleren vi vil købe.
Luis Diaz var skræddersyet til Barca og han havde smadret modstanderne med sit spil.
Kan godt være han er 28 år, men han har mange gode år i sig endnu.
Han virker til at være topprofessionel og derfor tænker jeg, at det er sandsynligt, at han ville have leveret på topniveau i alle år på en en kontrakt i Barca.
Der er mange positive tegn, der taler for, at Luis Diaz ville have lykkes i Barca og det giver mig ro i maven i forhold til en investering i ham.
Jeg ville gerne have set ham i Barca, men jeg er glad for at vi har fået Marcus Rashford.
Det bliver også godt.
Om det blev Luis, Nico eller Marcus var sådan set lige fedt for mig, men jeg havde en nok håbet på Luis Diaz.
Den positive konsekvens af at nød har lært den nøgne kvinde at spinde, er at mange af vores seneste forstærkninger (Yamal, Casado, Gavi, Balde, Cubarsi, Fermin) kommer fra akademiet. Nu er de alle faktisk ret erfarne og i spil til landshold. Og flere af de næste som står klar kunne nemt gå samme vej målt på deres potentiale (Bernal, Torrents, Toni F, Guille, Dro).
Så mens vi har misset den ene transferbombe efter den anden har vi udviklet holdet meget via egen avl. Måske det man vil kalde held i uheld.
Puta har lige fyret virkelig mange penge af og senest giver +60 mio for en argentiner. Måske overhaler de os igen snart, men bare det at vi faktisk står som favoritter til la liga i år er ret vanvittigt når man tænker på vi ikke har kunne agere på det store transfermarked i lang tid.
Jeg havde dog gerne nappet ham Huijsen som de købte. Han bliver godt nok vild. Men ligesom Bayern kunne købe Diaz og vi ikke kunne, så må vi bare finde løsningen internti stedet.
- Paulinho15
- Indlæg: 907
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 199 gange
Re: Transferrygter
Enig, og økonomisk har det også givet mest mening med Marcus Rashford.Hristo skrev: ↑lør aug 23, 2025 10:36 amNår nu vi har svært ved at registrere vores spillere, og stadig mangler tre, hvoraf to af dem trækker en relativt set lav løn, samt det sejler ift at få Camp Nou klar og vores indtægt på VIP-pladserne, så er det næsten også ligegyldigt at diskutere missed opportunities i den økonomiske størrelsesorden. Selvom noget regnskabsteknisk muligvis gør at det kunne have ladet sig gøre - eller vi kunne have solgt nogle stamspillere - så er det vist meget godt vi ikke har brændt en helt masse af på nye spilllere i dette vindue. Også bare for at bevare et minimum at ydmyghed overfor det shitshow vi som fans skal igennem være sommer.Paulinho15 skrev: ↑lør aug 23, 2025 9:55 amDu er skøn, Barca80!Barca80 skrev: ↑lør aug 23, 2025 9:18 amJeg kan stadig ikke få armene ned af lettelse over, at vi ikke købte Luis Díaz.
Ja, det er da meget fint med et mål i en 6-0-sejr eller to kampe i træk med scoringer — især i en liga, hvor Bayern vinder nærmest på autopilot. Men lad os nu lige trække vejret.
Jeg begynder først at blive imponeret, når han leverer stabilt over en hel sæson. Og jeg kalder ham først "alle pengene værd", når han præsterer kontinuerligt i alle fire år af sin kontrakt — ikke efter et par lidt ligegyldige kampe i august.
Vores offensiv med Raphinha, Lewandowski og Yamal er allerede vanvittigt stærk. Og med Ferran og Rashford (på leje) i rotation, samt kreative kræfter som Olmo og Fermín bag dem, har vi intet behov haft for en aldrende og overpriset Díaz.
Hvis man absolut skal brænde penge af, bør det i det mindste være på positioner, hvor der reelt er behov.
Så ja - armene? De sidder stadig solidt plantet over hovedet![]()
Jeg kan sagtens følge dig i dit indlæg og det ville give god mening at investere de penge i fx en verdensklasse højre back.
Vi har allerede talt meget om Luis Diaz og flere brugere har givet forskellige synspunkter.
Min vurdering er, at Luis Diaz ville have passet glimrende ind hos Barca og som jeg forstod det var han førsteprioriteten.
Jeg går ikke så meget op i prisen, men mere op i hvad vi får ud af spilleren vi vil købe.
Luis Diaz var skræddersyet til Barca og han havde smadret modstanderne med sit spil.
Kan godt være han er 28 år, men han har mange gode år i sig endnu.
Han virker til at være topprofessionel og derfor tænker jeg, at det er sandsynligt, at han ville have leveret på topniveau i alle år på en en kontrakt i Barca.
Der er mange positive tegn, der taler for, at Luis Diaz ville have lykkes i Barca og det giver mig ro i maven i forhold til en investering i ham.
Jeg ville gerne have set ham i Barca, men jeg er glad for at vi har fået Marcus Rashford.
Det bliver også godt.
Om det blev Luis, Nico eller Marcus var sådan set lige fedt for mig, men jeg havde en nok håbet på Luis Diaz.
Den positive konsekvens af at nød har lært den nøgne kvinde at spinde, er at mange af vores seneste forstærkninger (Yamal, Casado, Gavi, Balde, Cubarsi, Fermin) kommer fra akademiet. Nu er de alle faktisk ret erfarne og i spil til landshold. Og flere af de næste som står klar kunne nemt gå samme vej målt på deres potentiale (Bernal, Torrents, Toni F, Guille, Dro).
Så mens vi har misset den ene transferbombe efter den anden har vi udviklet holdet meget via egen avl. Måske det man vil kalde held i uheld.
Puta har lige fyret virkelig mange penge af og senest giver +60 mio for en argentiner. Måske overhaler de os igen snart, men bare det at vi faktisk står som favoritter til la liga i år er ret vanvittigt når man tænker på vi ikke har kunne agere på det store transfermarked i lang tid.
Jeg havde dog gerne nappet ham Huijsen som de købte. Han bliver godt nok vild. Men ligesom Bayern kunne købe Diaz og vi ikke kunne, så må vi bare finde løsningen internti stedet.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
Re: Transferrygter
Ja , Huisjsen kunne godt blive sæsonens bedste køb .
Kunne fint blive deres “nye” ramos
Men lad os se . Sæsonen er kun lige startet
Synes generelt har Madrid har en sindssyg god trup og fået lavet nogle virkelige spændende tilføjelser.
Kunne fint blive deres “nye” ramos
Men lad os se . Sæsonen er kun lige startet
Synes generelt har Madrid har en sindssyg god trup og fået lavet nogle virkelige spændende tilføjelser.
-
Magnus Frost
- Indlæg: 799
- Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
- Har takket: 71 gange
- Blevet takket: 107 gange
Re: Transferrygter
Jeg håber virkelig jeg ikke får ret omkring Rashford, men jeg synes Diaz virker SÅ meget bedre, primært fordi han kan finde ud af at lave godt pres og Rashford virker både ugidelig og inkompetent på det punkt.
Hele narrativet omkring at Diaz er aldrende og Rashford er i sin prime er jo lidt skørt...
De er begge født 1997 !
Hele narrativet omkring at Diaz er aldrende og Rashford er i sin prime er jo lidt skørt...
De er begge født 1997 !
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola
Re: Transferrygter
Det tænker jeg ikke mange er uenige I , men så er der lige de der 80 mio euro og de der løn kr.Magnus Frost skrev: ↑lør aug 23, 2025 3:03 pmJeg håber virkelig jeg ikke får ret omkring Rashford, men jeg synes Diaz virker SÅ meget bedre, primært fordi han kan finde ud af at lave godt pres og Rashford virker både ugidelig og inkompetent på det punkt.
Hele narrativet omkring at Diaz er aldrende og Rashford er i sin prime er jo lidt skørt...
De er begge født 1997 !
Jeg er fint tilfreds med rashford ift Diaz
-
Magnus Frost
- Indlæg: 799
- Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
- Har takket: 71 gange
- Blevet takket: 107 gange
Re: Transferrygter
Rashfords løn er højere end Diaz løn... Men ja 80 er vi jo langt fra at være tæt på at kunne betale.Ikigai skrev: ↑lør aug 23, 2025 3:24 pmDet tænker jeg ikke mange er uenige I , men så er der lige de der 80 mio euro og de der løn kr.Magnus Frost skrev: ↑lør aug 23, 2025 3:03 pmJeg håber virkelig jeg ikke får ret omkring Rashford, men jeg synes Diaz virker SÅ meget bedre, primært fordi han kan finde ud af at lave godt pres og Rashford virker både ugidelig og inkompetent på det punkt.
Hele narrativet omkring at Diaz er aldrende og Rashford er i sin prime er jo lidt skørt...
De er begge født 1997 !
Jeg er fint tilfreds med rashford ift Diaz
Personligt havde jeg foretrukket ingen af dem og så købe Dumfries eller Grimaldo, men ja ja vi har jo en verdensklasse LB og måske kan Martin eller Joffre udvikle sig til at blive fantastiske backups ( jeg var engang sikker på Eric Garcia aldrig ville blive god nok til Barça)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola
- Paulinho15
- Indlæg: 907
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 199 gange
Re: Transferrygter
Det her viser meget godt, at vi ikke skal afskrive nogle spillere.Magnus Frost skrev: ↑lør aug 23, 2025 4:29 pmRashfords løn er højere end Diaz løn... Men ja 80 er vi jo langt fra at være tæt på at kunne betale.Ikigai skrev: ↑lør aug 23, 2025 3:24 pmDet tænker jeg ikke mange er uenige I , men så er der lige de der 80 mio euro og de der løn kr.Magnus Frost skrev: ↑lør aug 23, 2025 3:03 pmJeg håber virkelig jeg ikke får ret omkring Rashford, men jeg synes Diaz virker SÅ meget bedre, primært fordi han kan finde ud af at lave godt pres og Rashford virker både ugidelig og inkompetent på det punkt.
Hele narrativet omkring at Diaz er aldrende og Rashford er i sin prime er jo lidt skørt...
De er begge født 1997 !
Jeg er fint tilfreds med rashford ift Diaz
Personligt havde jeg foretrukket ingen af dem og så købe Dumfries eller Grimaldo, men ja ja vi har jo en verdensklasse LB og måske kan Martin eller Joffre udvikle sig til at blive fantastiske backups ( jeg var engang sikker på Eric Garcia aldrig ville blive god nok til Barça)
Alle spillere kan udvikle sig og hæve deres niveau, hvis de får den rette støtte omkring sig.
Se bare de spillere, som er blomstret op under Flick.
Nu ved jeg selv hvor ondt det gør som spiller at blive dømt ude, men jeg ved også, hvilken fantastisk forskel det gør at have den rette støtte omkring sig.
Jeg kan ikke lide når spillere bliver kritiseret eller bliver savet midt over.
Det gør ondt på dem og mig.
I stedet er det langt bedre at bakke hinanden op og støtte hinanden i at udvikle os.
Det er forskellen på ledere og folk der ikke bidrager til andres vækst.
Vi har alle sammen det samme uendelige potentiale og vi vil alle sammen lykkes langt mere, hvis vi bliver bedre til at spille hinanden gode end at sparke hinanden ned.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Re: Transferrygter
Priserne mellem PL klubberne er altid skruet op, men samtlige PL klubber får også omkring 1 Mia i tv penge
Det er lidt latterligt men det er jo sådan det er, vi mærkede det på egen krop da Neymar røg til PSG, pludselig krævede alle 1 mia hvis vi bød på deres spillere, hvilket også er grunden til at både dembele, Griezman og Coutinho kostede kassen.. andre klubber vidste vi havde pengene og så kom Corona og lossede os i løgenePengene går blandt andet videre som præmiepenge, og vinderen af Premier League i næste sæson kan se frem til at få 1,5 millarder kroner i klubkassen.
Sidstepladsen vil heller ikke gå tomhændet fra, da de vil få 936 millioner kroner.
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster