Enig men det gode er at vi har clean sheet.
16/8 Mallorca - FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Paulinho15
- Har takket: 290 gange
- Blevet takket: 168 gange
Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona
Tillykke! Hvad var dit væddemål?nosslo15 skrev: ↑lør aug 16, 2025 9:41 pmDejlig start på sæsonen.
Havde egentlig set det glippe, men med Yamals mål i overtiden gik mit "byg væddemål" til 1100 kr. hjem.![]()
![]()
![]()
Ellers synes jeg det er svært, at bedømme holdets præstation, når man spilller 11 mod 9 efter en halv time og er foran 2-0.
Synes at Araujo og Garcia gjorde det fint, men håber også virkelig vi kommer til at se AC.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2703 gange
- Blevet takket: 1570 gange
Hansi Flick: "I did not like the match. These are three important points. After leading 0-2 and having the advantage of two red cards, I think my team played at 50 percent. That is impossible. I have to talk to the players about it."
-
nosslo15
- Har takket: 175 gange
- Blevet takket: 302 gange
Yamal og Torres som målscorere + barca til at vinde både 1 og 2 halvleg + flest gule kort til Mallorca. Odds:11.Paulinho15 skrev: ↑lør aug 16, 2025 10:02 pmTillykke! Hvad var dit væddemål?nosslo15 skrev: ↑lør aug 16, 2025 9:41 pmDejlig start på sæsonen.
Havde egentlig set det glippe, men med Yamals mål i overtiden gik mit "byg væddemål" til 1100 kr. hjem.![]()
![]()
![]()
Ellers synes jeg det er svært, at bedømme holdets præstation, når man spilller 11 mod 9 efter en halv time og er foran 2-0.
Synes at Araujo og Garcia gjorde det fint, men håber også virkelig vi kommer til at se AC.![]()
- Daluigi
- Geografisk sted: Galten
- Har takket: 132 gange
- Blevet takket: 984 gange
Flick er en intelligent mand. Det her er ikke sultent nok, hvis man vil bygge et ægte vinderhold
Forumlegende
Det dælme også pænt ringe at vinde 1-0 over 60 min - 11 mod 9 mod et dårligere hold .
Første kamp på sæsonen hvor både spillere og fans må /var være sultne efter kamp og man så ikke lyster at give lidt ekstra til fansene . Med en Xg på 2.14 - så har man ikke gjort meget for at mose Mallorca
Nuvel 3-0 ude over Mallorca er et rigtig godt resultat så det absolut en god start . Ingen grund til klage over det .
Fedt at Torrens kom ind . Aner ikke hvem han er
Første kamp på sæsonen hvor både spillere og fans må /var være sultne efter kamp og man så ikke lyster at give lidt ekstra til fansene . Med en Xg på 2.14 - så har man ikke gjort meget for at mose Mallorca
Nuvel 3-0 ude over Mallorca er et rigtig godt resultat så det absolut en god start . Ingen grund til klage over det .
Fedt at Torrens kom ind . Aner ikke hvem han er
- Barca80
- Har takket: 106 gange
- Blevet takket: 406 gange
Klap nu lige hesten
Jeg forstår udmærket, at spillerne skal holde tempo og koncentration i alle 90 minutter, sådan bør det være i nærmest alle kampe – men det gælder jo kun, HVIS modstanderen faktisk udgør en reel trussel, og der er risiko for comeback (f.eks. at 2-0 kan blive til 2-2 eller lignende). Sådan var det jo slet ikke i går i hele anden halvleg efter de to udvisninger.
Det var derfor klogt at sænke tempoet, spare kræfterne og undgå unødig belastning. Så ja, klap hesten Hansi
Der ingen der siger de skulle spille 100% og jagte næste mål som var det sejrsmålet - men synes godt man kunne forvente lidt mere power. 11 mod 9 … hvor ofte sker det lige . Dertil i første ligakamp hvor alle er friske og fans har ventet i mdr for så bare at lalle igennem . Synes det var “gratis mulighed “ for at banke et hold og give fans lidt shoe . det må man gerne et gang imellem .Barca80 skrev: ↑søn aug 17, 2025 9:37 amKlap nu lige hesten![]()
Jeg forstår udmærket, at spillerne skal holde tempo og koncentration i alle 90 minutter, sådan bør det være i nærmest alle kampe – men det gælder jo kun, HVIS modstanderen faktisk udgør en reel trussel, og der er risiko for comeback (f.eks. at 2-0 kan blive til 2-2 eller lignende). Sådan var det jo slet ikke i går i hele anden halvleg efter de to udvisninger.
Det var derfor klogt at sænke tempoet, spare kræfterne og undgå unødig belastning. Så ja, klap hesten Hansi![]()
Men som skrevet tidligere - 3-0 er ude mod Mallorca er alle dage godkendt .
Men med real Madrids klub VM og Barca kun skal løbe i 37 af 38 kampe - så kan det ihvertfald ikke være træthed man kan bruge som undskyldning ift konkurrenterne .
Ikigai skrev: ↑søn aug 17, 2025 9:48 amDer ingen der siger de skulle spille 100% og jagte næste mål som var det sejrsmålet - men synes godt man kunne forvente lidt mere power. 11 mod 9 … hvor ofte sker det lige . Dertil i første ligakamp hvor alle er friske og fans har ventet i mdr for så bare at lalle igennem . Synes det var “gratis mulighed “ for at banke et hold og give fans lidt show . det må man gerne et gang imellem .Barca80 skrev: ↑søn aug 17, 2025 9:37 amKlap nu lige hesten![]()
Det var derfor klogt at sænke tempoet, spare kræfterne og undgå unødig belastning. Så ja, klap hesten Hansi![]()
Men med real Madrids klub VM og Barca kun skal løbe i 37 af 38 kampe - så kan det ihvertfald ikke være træthed man kan bruge som undskyldning ift konkurrenterne .![]()
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 705 gange
- Blevet takket: 764 gange
Forfærdeligt dommerarbejde… jeg tror han mener at spilleren filmer lidt ved 1-0.. men det er ligegyldig, spillet skal stoppes.
Og når nu vi tydeligt scorer pga. den situation, bør han annullere målet.
Jeg er helt på Mallorcas side i den situation.
Den anden situation er jo mere legalt. Dommeren giver jo gult kort i første omgang, og kun fordi VAR kalder ham til skærmen så han kan se om det egentlig er til rødt, bliver det rødt. Det er det VAR er sat i verden for.. at dommeren kan gense tvivl kendelser og hvis de har lavet en fejl ved scoringer eller evt. røde kort eller evt. straffespark, så skal de selv gense hændelsen og kan rette op på en evt. fejl.
Jeg kan ikke se hvorfor der ikke skulle være rødt til en spiller der rammer en målmand i hovedet med støvlen i 1,80 meters højde. Det er skærpende at det er mod en målmand i den højde.
Og når nu vi tydeligt scorer pga. den situation, bør han annullere målet.
Jeg er helt på Mallorcas side i den situation.
Den anden situation er jo mere legalt. Dommeren giver jo gult kort i første omgang, og kun fordi VAR kalder ham til skærmen så han kan se om det egentlig er til rødt, bliver det rødt. Det er det VAR er sat i verden for.. at dommeren kan gense tvivl kendelser og hvis de har lavet en fejl ved scoringer eller evt. røde kort eller evt. straffespark, så skal de selv gense hændelsen og kan rette op på en evt. fejl.
Jeg kan ikke se hvorfor der ikke skulle være rødt til en spiller der rammer en målmand i hovedet med støvlen i 1,80 meters højde. Det er skærpende at det er mod en målmand i den højde.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
nosslo15
- Har takket: 175 gange
- Blevet takket: 302 gange
Mon ikke også der en slags internt æreskodeks i mellem spillerne i la liga, at man ikke bare tromler et hold, som er blevet reduceret med 2 mand tidligt i kampen + et par tvivlsomme og afgørende kendelser imod sig.Ikigai skrev: ↑søn aug 17, 2025 9:48 amDer ingen der siger de skulle spille 100% og jagte næste mål som var det sejrsmålet - men synes godt man kunne forvente lidt mere power. 11 mod 9 … hvor ofte sker det lige . Dertil i første ligakamp hvor alle er friske og fans har ventet i mdr for så bare at lalle igennem . Synes det var “gratis mulighed “ for at banke et hold og give fans lidt shoe . det må man gerne et gang imellem .Barca80 skrev: ↑søn aug 17, 2025 9:37 amKlap nu lige hesten![]()
Men med real Madrids klub VM og Barca kun skal løbe i 37 af 38 kampe - så kan det ihvertfald ikke være træthed man kan bruge som undskyldning ift konkurrenterne .![]()
Flick lyder lidt pedantisk i mine ører her, men han skal vel sige det, udadtil i hvert fald.
-
Kluivert
- Har takket: 217 gange
- Blevet takket: 78 gange
Noget jeg bemærkede var hvor god Garcia var til at komme ud af målet, og hans pasningsspil var ligeledes godt. Rashford var en blandet oplevelse, han havde et par gode hurtige pasninger, der landede rigtigt. Om det var mangel på evne til at holde på bolden og tage beslutninger ved jeg ikke. Han placerede sig også hele tiden for dårligt til at kunne modtage bolden i gunstige sitationer. Enkel situation får han en stikning som han ikke reagerer på, en rigtig angriber ville have stoppet den op og lagt den til rette, en anden situation fumler han bolden i feltet. Han var god i presæsonen, og jeg håber at det blot var nervøs start i går, og at vi ser hans bedste side.
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2703 gange
- Blevet takket: 1570 gange
Flick exploded in anger at his players: "With this level we won’t even win in La Liga!"
The coach explained to the players that Barça cannot rely only on "names and quality" but needs exceptional physical and mental sharpness, especially in the Champions League.
He recalled his experience with Bayern Munich after the sextuple, when the players lost their football "hunger," which led to the collapse of the project and settling for the league title only.
He stressed that La Liga could be decided early in the first round, and any relaxation might cost them the title.
Flick still believes in the group and considers the project capable of "winning everything" if they play at 100 percent, and he is ready to make radical changes if commitment does not improve.
[Diario Sport]
Flick klapper hesten....
....med en hammer
- Paulinho15
- Har takket: 290 gange
- Blevet takket: 168 gange
Flick har ret og han er verdens bedste træner.Dytrax skrev: ↑søn aug 17, 2025 9:29 pmFlick exploded in anger at his players: "With this level we won’t even win in La Liga!"
The coach explained to the players that Barça cannot rely only on "names and quality" but needs exceptional physical and mental sharpness, especially in the Champions League.
He recalled his experience with Bayern Munich after the sextuple, when the players lost their football "hunger," which led to the collapse of the project and settling for the league title only.
He stressed that La Liga could be decided early in the first round, and any relaxation might cost them the title.
Flick still believes in the group and considers the project capable of "winning everything" if they play at 100 percent, and he is ready to make radical changes if commitment does not improve.
[Diario Sport]
Flick klapper hesten....
....med en hammer![]()
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
DeanCassady
- Har takket: 117 gange
- Blevet takket: 318 gange
Jeg er fuldstændig enig med ham. Jeg sad også og tog mig til hovedet over den manglende intensitet en del gange. Det virkede dog også til, at den ekstreme varme spillede ind.
Var jeg i øvrigt den eneste, der lagde mærke til hvor ofte Mallorca tillod Araújo at føre bolden frem? Det var næsten pinligt, hvor tydeligt det var. Og jeg forestiller mig, at hans manglende evner på bolden vil blive en markant hæmsko imod bedre hold.
Var jeg i øvrigt den eneste, der lagde mærke til hvor ofte Mallorca tillod Araújo at føre bolden frem? Det var næsten pinligt, hvor tydeligt det var. Og jeg forestiller mig, at hans manglende evner på bolden vil blive en markant hæmsko imod bedre hold.
Robert Zimmerman