16/8 Mallorca - FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona
Araujo var kun god det år han havde AC til at holde ham i ørerne.
Jeg ville være mere tryg med et centerforsvar med AC som primær og så kan de rotere lidt med cubarsi og Araujo (ved godt AC også skal hvile)
Jeg ville være mere tryg med et centerforsvar med AC som primær og så kan de rotere lidt med cubarsi og Araujo (ved godt AC også skal hvile)
-
Kvoller
- Indlæg: 6825
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1172 gange
- Blevet takket: 818 gange
Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona
Det går da helt galt for Mallorca. Vi skal fyre den af nu, hurtigt et par mål mere.
-
BarcaForever
- Indlæg: 107
- Tilmeldt: tirs sep 24, 2024 11:30 am
- Har takket: 36 gange
- Blevet takket: 18 gange
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
-
Kvoller
- Indlæg: 6825
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1172 gange
- Blevet takket: 818 gange
Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona
Ja, det kan være halvfarligt med den stemning lige nu.FCBarcelonaChr skrev: ↑lør aug 16, 2025 8:14 pmDen her kamp skal bare lukkes og sluttes uden skader.
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona
Lige præcis. Frygter sgu lidt for spillerne.Kvoller skrev: ↑lør aug 16, 2025 8:15 pmJa, det kan være halvfarligt med den stemning lige nu.FCBarcelonaChr skrev: ↑lør aug 16, 2025 8:14 pmDen her kamp skal bare lukkes og sluttes uden skader.
- Barcaholic
- Indlæg: 2177
- Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
- Geografisk sted: Århus
- Har takket: 271 gange
- Blevet takket: 279 gange
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona
Den lille fyr med viking-kasket. Så I ham?
Håber vi sørger for at han ikke bliver færdig med at vræle lige foreløbigt

Håber vi sørger for at han ikke bliver færdig med at vræle lige foreløbigt
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona
Der skal spares spillere. Frygter også vi får nogle dumme gule kort i 2 halvleg 
- Michman
- Indlæg: 9325
- Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 789 gange
Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona
Ikke lige en kamp jeg vil have Olmo ind i det er da helt sikkert.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
-
Kluivert
- Indlæg: 528
- Tilmeldt: man okt 25, 2021 9:06 pm
- Har takket: 217 gange
- Blevet takket: 78 gange
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona
Hvad sagde jeg...unødvendigt RaphinhaIniesta007 skrev: ↑lør aug 16, 2025 8:19 pmDer skal spares spillere. Frygter også vi får nogle dumme gule kort i 2 halvleg![]()
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster