16/8 Mallorca - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

UD MED HAM!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Hahahaha.. så er den kamp afgjort. Lad os håbe den ender 10-0 !! :wave:

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Dumle »

Araujo var kun god det år han havde AC til at holde ham i ørerne.

Jeg ville være mere tryg med et centerforsvar med AC som primær og så kan de rotere lidt med cubarsi og Araujo (ved godt AC også skal hvile)

Kvoller
Indlæg: 6825
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 818 gange

Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Det går da helt galt for Mallorca. Vi skal fyre den af nu, hurtigt et par mål mere.

BarcaForever
Indlæg: 107
Tilmeldt: tirs sep 24, 2024 11:30 am
Har takket: 36 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af BarcaForever »

Min spådom: Det er ikke det sidste røde kort de får i den kamp.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Den her kamp skal bare lukkes og sluttes uden skader.

Kvoller
Indlæg: 6825
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 818 gange

Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

FCBarcelonaChr skrev:
lør aug 16, 2025 8:14 pm
Den her kamp skal bare lukkes og sluttes uden skader.
Ja, det kan være halvfarligt med den stemning lige nu.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kvoller skrev:
lør aug 16, 2025 8:15 pm
FCBarcelonaChr skrev:
lør aug 16, 2025 8:14 pm
Den her kamp skal bare lukkes og sluttes uden skader.
Ja, det kan være halvfarligt med den stemning lige nu.
Lige præcis. Frygter sgu lidt for spillerne.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 2177
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 271 gange
Blevet takket: 279 gange

Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Barcaholic »

Jeg kan sku meget godt li den her dommer. :grin:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Den lille fyr med viking-kasket. Så I ham?

Håber vi sørger for at han ikke bliver færdig med at vræle lige foreløbigt :grin: :razz:

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Iniesta007 »

Der skal spares spillere. Frygter også vi får nogle dumme gule kort i 2 halvleg :sick:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 9325
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 789 gange

Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Ikke lige en kamp jeg vil have Olmo ind i det er da helt sikkert.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kluivert
Indlæg: 528
Tilmeldt: man okt 25, 2021 9:06 pm
Har takket: 217 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Kluivert »

Dytrax skrev:
lør aug 16, 2025 8:17 pm
Den lille fyr med viking-kasket. Så I ham?

Håber vi sørger for at han ikke bliver færdig med at vræle lige foreløbigt :grin: :razz:
Ej, det var da synd for ham haha.

Kluivert
Indlæg: 528
Tilmeldt: man okt 25, 2021 9:06 pm
Har takket: 217 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Kluivert »

Nogen der ved hvorfor kounde ikke er fra start? Var da tidlig pause til en af de bedste på holdet.

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 16/8 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Iniesta007 »

Iniesta007 skrev:
lør aug 16, 2025 8:19 pm
Der skal spares spillere. Frygter også vi får nogle dumme gule kort i 2 halvleg :sick:
Hvad sagde jeg...unødvendigt Raphinha :sick:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster