Isak ville være genial at have!Barca80 skrev: ↑tirs aug 12, 2025 3:48 pmSå er det jo nu man skal slå til. Kunne man ikke bare bytte ham med Lewandowski𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Alexander Isak told Newcastle he will NEVER PLAY FOR THEM ANYMORE, it’s COMPLETELY OVER.
The player would stay OUT even if he stays, The Athletic reports.
- Fabrizio Romano![]()
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Kvoller
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1136 gange
- Blevet takket: 791 gange
Re: Transferrygter
- !Option
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 198 gange
- Blevet takket: 191 gange
Har Newcastle ikke afvist et bud i nærheden af 180 mio. euro?Kvoller skrev: ↑tirs aug 12, 2025 4:11 pmIsak ville være genial at have!Barca80 skrev: ↑tirs aug 12, 2025 3:48 pmSå er det jo nu man skal slå til. Kunne man ikke bare bytte ham med Lewandowski𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Alexander Isak told Newcastle he will NEVER PLAY FOR THEM ANYMORE, it’s COMPLETELY OVER.
The player would stay OUT even if he stays, The Athletic reports.
- Fabrizio Romano![]()
Rey Abi!
-
Kvoller
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1136 gange
- Blevet takket: 791 gange
130 er det sidste jeg har læst, de har afvist. 180 skal man da nok op på, for at det bliver accepteret. Det skal vi slet ikke op at betale for nogen som helst, i min optik
-
Kluivert
- Har takket: 212 gange
- Blevet takket: 78 gange
Vi skal slet ikke købe flere spillere. Lad os få registreret dem vi har, få solgt flere til januar. Truppen er fin som den er nu, angrebet fungerer.
- Norbit
- Har takket: 215 gange
- Blevet takket: 568 gange
Hvorfor sælge til januar? Vi kan vel allerede sælge nu? Jeg havde solgt Olmo, hvis det stod til mig. Vi har fine reserver og god backup på den position.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
Kluivert
- Har takket: 212 gange
- Blevet takket: 78 gange
Jeg tænker mere at tiden er ved at løbe ud, og ja Olmo kunne være god at sælge. Når han er skadefri er han top lidt ligesom AC. Men jeg havde nu også accepteret 70 mio EUR for Fermin selvom jeg er mega tilfreds med ham.Norbit skrev: ↑ons aug 13, 2025 11:24 amHvorfor sælge til januar? Vi kan vel allerede sælge nu? Jeg havde solgt Olmo, hvis det stod til mig. Vi har fine reserver og god backup på den position.
Hvad med Sørloth som erstatning for Lewandowski? Det virker til at han er andenvalg i Athletico, og at de ikke har planer om et tomandsangreb (ud fra hvad jeg har hørt i podcasts). Nu har de så også lige købt Raspadori, så hvis Sørloth er træt af at være anden- eller tredieviolin, kunne han måske være interessant til næste sommer.
Han er i hvert proven målscorer i La Liga, men jeg har ikke så godt styr på hans tekniske og taktiske niveau...
Han er i hvert proven målscorer i La Liga, men jeg har ikke så godt styr på hans tekniske og taktiske niveau...
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha
- !Option
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 198 gange
- Blevet takket: 191 gange
De kan gøre Sørloth til førstevalg og skippe Julian Alvarez vores retning i stedet!puyol83 skrev: ↑ons aug 13, 2025 12:56 pmHvad med Sørloth som erstatning for Lewandowski? Det virker til at han er andenvalg i Athletico, og at de ikke har planer om et tomandsangreb (ud fra hvad jeg har hørt i podcasts). Nu har de så også lige købt Raspadori, så hvis Sørloth er træt af at være anden- eller tredieviolin, kunne han måske være interessant til næste sommer.
Rey Abi!
- Norbit
- Har takket: 215 gange
- Blevet takket: 568 gange
Læste lige at ledelsen har sat personlige garantier på ca. 7 mio euro, så klubben kan få registreret de forskellige spillere. Om det er sandt aner jeg ikke, men facebook opslaget virkede ret godt 
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
EasyBuddhist
- Har takket: 993 gange
- Blevet takket: 1231 gange
Ja, det ser ud til, ledelsen har stillet den sidste garanti for, alle kontakter kan registreres i et hug. Det er ikke småting, da det drejer sig om elleve kontakter, enten nye eller forlængelser. I den forbindelse er 7m euro ikke meget og meget arbejde er altså blevet gjort denne sommer
Det skal nævnes, grunden til denne garanti stilles, er at det trækker ud med revisionen af sidste års regnskab og ditto for næste års budget. Den store joker er stadig revidering af salget af 475 VIP sæder til 100m euro og hvis det salg valideres, vil man have et ret betydeligt rum i fairplay til at hente yderligere forstærkning i den sidste del af vinduet
Samtidig kæmper man med at få en realistisk dato på genåbningen af Camp Nou, da det vil have indflydelse på næste års budget
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2614 gange
- Blevet takket: 1516 gange
| JUST IN: According to SPORT, Héctor Fort will bid farewell to Barcelona after the match against Mallorca. The young defender has multiple offers on the table and will decide his next destination shortly after the game.
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 471 gange
- Blevet takket: 1763 gange
-
EasyBuddhist
Jeg synes, det er ærgerligt, hvis Dani forlader os. Imø er han bedre end Roony, men det vil omvendt også være godt for ham med fast spilletid og jeg tror, han vil få rigtig meget af det hos Celta
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist