Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1136 gange
Blevet takket: 791 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Barca80 skrev:
tirs aug 12, 2025 3:48 pm
𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Alexander Isak told Newcastle he will NEVER PLAY FOR THEM ANYMORE, it’s COMPLETELY OVER. 🤯🤯

The player would stay OUT even if he stays, The Athletic reports.

- Fabrizio Romano
Så er det jo nu man skal slå til. Kunne man ikke bare bytte ham med Lewandowski :razz:
Isak ville være genial at have!

Brugeravatar
!Option
Geografisk sted: Odense
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 191 gange

Indlæg af !Option »

Kvoller skrev:
tirs aug 12, 2025 4:11 pm
Barca80 skrev:
tirs aug 12, 2025 3:48 pm
𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Alexander Isak told Newcastle he will NEVER PLAY FOR THEM ANYMORE, it’s COMPLETELY OVER. 🤯🤯

The player would stay OUT even if he stays, The Athletic reports.

- Fabrizio Romano
Så er det jo nu man skal slå til. Kunne man ikke bare bytte ham med Lewandowski :razz:
Isak ville være genial at have!
Har Newcastle ikke afvist et bud i nærheden af 180 mio. euro?
Rey Abi!

Kvoller
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1136 gange
Blevet takket: 791 gange

Indlæg af Kvoller »

130 er det sidste jeg har læst, de har afvist. 180 skal man da nok op på, for at det bliver accepteret. Det skal vi slet ikke op at betale for nogen som helst, i min optik

Kluivert
Har takket: 212 gange
Blevet takket: 78 gange

Indlæg af Kluivert »

Kvoller skrev:
tirs aug 12, 2025 9:16 pm
130 er det sidste jeg har læst, de har afvist. 180 skal man da nok op på, for at det bliver accepteret. Det skal vi slet ikke op at betale for nogen som helst, i min optik
Vi skal slet ikke købe flere spillere. Lad os få registreret dem vi har, få solgt flere til januar. Truppen er fin som den er nu, angrebet fungerer.

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 215 gange
Blevet takket: 568 gange

Indlæg af Norbit »

Kluivert skrev:
ons aug 13, 2025 9:30 am
Kvoller skrev:
Vi skal slet ikke købe flere spillere. Lad os få registreret dem vi har, få solgt flere til januar. Truppen er fin som den er nu, angrebet fungerer.
Hvorfor sælge til januar? Vi kan vel allerede sælge nu? Jeg havde solgt Olmo, hvis det stod til mig. Vi har fine reserver og god backup på den position.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Kluivert
Har takket: 212 gange
Blevet takket: 78 gange

Indlæg af Kluivert »

Norbit skrev:
ons aug 13, 2025 11:24 am
Kluivert skrev:
ons aug 13, 2025 9:30 am
Kvoller skrev:
Hvorfor sælge til januar? Vi kan vel allerede sælge nu? Jeg havde solgt Olmo, hvis det stod til mig. Vi har fine reserver og god backup på den position.
Jeg tænker mere at tiden er ved at løbe ud, og ja Olmo kunne være god at sælge. Når han er skadefri er han top lidt ligesom AC. Men jeg havde nu også accepteret 70 mio EUR for Fermin selvom jeg er mega tilfreds med ham.

Brugeravatar
puyol83
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 37 gange

Indlæg af puyol83 »

Hvad med Sørloth som erstatning for Lewandowski? Det virker til at han er andenvalg i Athletico, og at de ikke har planer om et tomandsangreb (ud fra hvad jeg har hørt i podcasts). Nu har de så også lige købt Raspadori, så hvis Sørloth er træt af at være anden- eller tredieviolin, kunne han måske være interessant til næste sommer.

Han er i hvert proven målscorer i La Liga, men jeg har ikke så godt styr på hans tekniske og taktiske niveau...
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Brugeravatar
!Option
Geografisk sted: Odense
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 191 gange

Indlæg af !Option »

puyol83 skrev:
ons aug 13, 2025 12:56 pm
Hvad med Sørloth som erstatning for Lewandowski? Det virker til at han er andenvalg i Athletico, og at de ikke har planer om et tomandsangreb (ud fra hvad jeg har hørt i podcasts). Nu har de så også lige købt Raspadori, så hvis Sørloth er træt af at være anden- eller tredieviolin, kunne han måske være interessant til næste sommer.

Han er i hvert proven målscorer i La Liga, men jeg har ikke så godt styr på hans tekniske og taktiske niveau...
De kan gøre Sørloth til førstevalg og skippe Julian Alvarez vores retning i stedet! :cool:
Rey Abi!

Brugeravatar
puyol83
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 37 gange

Indlæg af puyol83 »

Ja det ville nok være at foretrække, men jeg ser det ikke som videre realistisk, hverken økonomisk eller sportsligt :grin:
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 215 gange
Blevet takket: 568 gange

Indlæg af Norbit »

Læste lige at ledelsen har sat personlige garantier på ca. 7 mio euro, så klubben kan få registreret de forskellige spillere. Om det er sandt aner jeg ikke, men facebook opslaget virkede ret godt :grin:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Har takket: 993 gange
Blevet takket: 1231 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Norbit skrev:
ons aug 13, 2025 7:56 pm
Læste lige at ledelsen har sat personlige garantier på ca. 7 mio euro, så klubben kan få registreret de forskellige spillere. Om det er sandt aner jeg ikke, men facebook opslaget virkede ret godt :grin:
Ja, det ser ud til, ledelsen har stillet den sidste garanti for, alle kontakter kan registreres i et hug. Det er ikke småting, da det drejer sig om elleve kontakter, enten nye eller forlængelser. I den forbindelse er 7m euro ikke meget og meget arbejde er altså blevet gjort denne sommer

Det skal nævnes, grunden til denne garanti stilles, er at det trækker ud med revisionen af sidste års regnskab og ditto for næste års budget. Den store joker er stadig revidering af salget af 475 VIP sæder til 100m euro og hvis det salg valideres, vil man have et ret betydeligt rum i fairplay til at hente yderligere forstærkning i den sidste del af vinduet

Samtidig kæmper man med at få en realistisk dato på genåbningen af Camp Nou, da det vil have indflydelse på næste års budget
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2614 gange
Blevet takket: 1516 gange

Indlæg af Dytrax »

| JUST IN: According to SPORT, Héctor Fort will bid farewell to Barcelona after the match against Mallorca. The young defender has multiple offers on the table and will decide his next destination shortly after the game.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 471 gange
Blevet takket: 1763 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

FCBarcelonaChr skrev:
tirs aug 19, 2025 4:37 pm
Jeg synes, det er ærgerligt, hvis Dani forlader os. Imø er han bedre end Roony, men det vil omvendt også være godt for ham med fast spilletid og jeg tror, han vil få rigtig meget af det hos Celta
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Besvar