Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Norbit
- Har takket: 212 gange
- Blevet takket: 550 gange
Re: Transferrygter
Ligner mere en langhåret M. Jackson
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
Gamle Robert skiftes med gamle Harry, hvis det er billigt næste sommer så er jeg som sådan ikke imod det på en 2 årig aftale.Barcelona are eyeing up Bayern Munich striker Harry Kane when his release clause becomes active in the 2026 summer transfer window, claims Fichajes. Kane could be open to testing himself in another league.
- whidgee
- Har takket: 206 gange
- Blevet takket: 455 gange
Se & Hør er mere troværdigt end Fichajes hvad angår Barca-rygterDumle skrev: ↑lør aug 09, 2025 10:29 amGamle Robert skiftes med gamle Harry, hvis det er billigt næste sommer så er jeg som sådan ikke imod det på en 2 årig aftale.Barcelona are eyeing up Bayern Munich striker Harry Kane when his release clause becomes active in the 2026 summer transfer window, claims Fichajes. Kane could be open to testing himself in another league.
-
Antimadridista
- Har takket: 1615 gange
- Blevet takket: 1130 gange
Ledelsen må jo ha læst med da jeg foreslog det for nogle måneder siden herindeDumle skrev: ↑lør aug 09, 2025 10:29 amGamle Robert skiftes med gamle Harry, hvis det er billigt næste sommer så er jeg som sådan ikke imod det på en 2 årig aftale.Barcelona are eyeing up Bayern Munich striker Harry Kane when his release clause becomes active in the 2026 summer transfer window, claims Fichajes. Kane could be open to testing himself in another league.
Vil næppe blive decideret billigt, men bestemt forsøget værd..!
-
DeanCassady
- Har takket: 107 gange
- Blevet takket: 290 gange
Så hellere Bastoni, selvom det næppe lader sig gøre. Kane ville dog også være fremragende her.
Robert Zimmerman
Ikke bekendt med ham, er det til b-holdet? men vel en mindre overraskende transfer end en angriber fra FCK
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2574 gange
- Blevet takket: 1499 gange
The departure of Iñigo Martínez may not be the only one, as Fermín López’s name has also emerged, but the player’s intention is clear: to stay at Barça for at least this season, confident in his ability to succeed at the club.
Fermín is not considering leaving unless the club advises him to do so for economic or strategic reasons, despite strong offers from Premier League clubs, most notably Aston Villa under Emery, followed by Manchester United and Chelsea.
Manchester United were the most persistent, ready to submit an offer exceeding €70 million. Barça would not have rejected negotiations if the bid had reached that figure, as the deal would have ranked among the club’s biggest sales and allowed them to immediately resolve their financial issues, switch to the 1:1 rule for registering all signings and renewals, and possibly make an additional signing.
However, Fermín, 22, trusts his chances and knows that players like Xavi and Iniesta only established themselves around the age of 24.
Unless there is a surprise, he will not leave and believes he will get plenty of playing time despite the competition, as has been the case in past seasons.
[Diario Sport]
-
Antimadridista
Synes den er lidt svær med Fermin. 70m€ ville helt sikkert skulle overvejes hvis det stod til mig.Dytrax skrev: ↑søn aug 10, 2025 12:32 pmThe departure of Iñigo Martínez may not be the only one, as Fermín López’s name has also emerged, but the player’s intention is clear: to stay at Barça for at least this season, confident in his ability to succeed at the club.
Fermín is not considering leaving unless the club advises him to do so for economic or strategic reasons, despite strong offers from Premier League clubs, most notably Aston Villa under Emery, followed by Manchester United and Chelsea.
Manchester United were the most persistent, ready to submit an offer exceeding €70 million. Barça would not have rejected negotiations if the bid had reached that figure, as the deal would have ranked among the club’s biggest sales and allowed them to immediately resolve their financial issues, switch to the 1:1 rule for registering all signings and renewals, and possibly make an additional signing.
However, Fermín, 22, trusts his chances and knows that players like Xavi and Iniesta only established themselves around the age of 24.
Unless there is a surprise, he will not leave and believes he will get plenty of playing time despite the competition, as has been the case in past seasons.
[Diario Sport]
Er rigtig glad for Fermin, men tror max han får en On/off rolle ala Pedro og der er 70m€ bare en slat…
- !Option
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 196 gange
- Blevet takket: 190 gange
Det er voldsomt mange penge for en luksus reserve, men for mig er både Fermin og Casado langt mere værd at holde på end fx Olmo. Først og fremmest fordi at de er yngre og trækker en mindre løn, men også fordi at de forventeligt vil være langt mere til rådighed end Olmo.Antimadridista skrev: ↑søn aug 10, 2025 2:55 pmSynes den er lidt svær med Fermin. 70m€ ville helt sikkert skulle overvejes hvis det stod til mig.Dytrax skrev: ↑søn aug 10, 2025 12:32 pmThe departure of Iñigo Martínez may not be the only one, as Fermín López’s name has also emerged, but the player’s intention is clear: to stay at Barça for at least this season, confident in his ability to succeed at the club.
[Diario Sport]
Er rigtig glad for Fermin, men tror max han får en On/off rolle ala Pedro og der er 70m€ bare en slat…
At have så dygtige og unge reserver er et seriøst luksusproblem, som jeg håber at klubben forvalter fornuftigt.
Rey Abi!
Jeg synes der ville være nærmest fatalt at skille sig af med Fermin. Han er i mine øjne mere værd end både Olmo og Gavi lige i dette sekund.
Gavi har set lovende ud i preseason, men Olmo har umiddelbart fortsat sin tendens til skader, hvilket er ærgerligt. I mine øjne burde det være Olmo man sætter kræfterne ind på at sælge. Det kræver selvfølgelig en interesse fra en evt køber, og det kan godt være vi ender ud med fermin som ham der bliver solgt, men det ville godt nok ærgrer mig.
Gavi har set lovende ud i preseason, men Olmo har umiddelbart fortsat sin tendens til skader, hvilket er ærgerligt. I mine øjne burde det være Olmo man sætter kræfterne ind på at sælge. Det kræver selvfølgelig en interesse fra en evt køber, og det kan godt være vi ender ud med fermin som ham der bliver solgt, men det ville godt nok ærgrer mig.
-
Madameskrald
- Blevet takket: 246 gange
Olmo og Fermins skil sets er væsentligt forskellige.
Fermins spidskompetencer har vi stort set i Raphinha.
Vi har ingen, der kan erstatte Olmo evne til at spille i små rum langt fremme på banen, blik for spillet og kølighed på bolden og i afslutninger. Så trækker hans skadestendens selvfølgelig noget ned.
Det er mod de små kompakte hold, at vi skal vinde La Liga, og der er Olmo og Lewan super vigtige!
Fermins spidskompetencer har vi stort set i Raphinha.
Vi har ingen, der kan erstatte Olmo evne til at spille i små rum langt fremme på banen, blik for spillet og kølighed på bolden og i afslutninger. Så trækker hans skadestendens selvfølgelig noget ned.
Det er mod de små kompakte hold, at vi skal vinde La Liga, og der er Olmo og Lewan super vigtige!
-
Antimadridista
Jamen enig.!Option skrev: ↑søn aug 10, 2025 5:48 pmDet er voldsomt mange penge for en luksus reserve, men for mig er både Fermin og Casado langt mere værd at holde på end fx Olmo. Først og fremmest fordi at de er yngre og trækker en mindre løn, men også fordi at de forventeligt vil være langt mere til rådighed end Olmo.Antimadridista skrev: ↑søn aug 10, 2025 2:55 pmSynes den er lidt svær med Fermin. 70m€ ville helt sikkert skulle overvejes hvis det stod til mig.Dytrax skrev: ↑søn aug 10, 2025 12:32 pmThe departure of Iñigo Martínez may not be the only one, as Fermín López’s name has also emerged, but the player’s intention is clear: to stay at Barça for at least this season, confident in his ability to succeed at the club.
[Diario Sport]
At have så dygtige og unge reserver er et seriøst luksusproblem, som jeg håber at klubben forvalter fornuftigt.
Man frustreres over Olmo, pga skaderne. Det ku være så godt!
- Barca80
- Har takket: 104 gange
- Blevet takket: 381 gange
Så er det jo nu man skal slå til. Kunne man ikke bare bytte ham med Lewandowski𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Alexander Isak told Newcastle he will NEVER PLAY FOR THEM ANYMORE, it’s COMPLETELY OVER.
The player would stay OUT even if he stays, The Athletic reports.
- Fabrizio Romano