1 - Marc-André ter Stegen

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1151 gange
Blevet takket: 801 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Kvoller »

🚨🚨 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Ter Stegen will NO longer be captain, club has decided, reports TV3. ©️❌❌

🧨 CONFIRMED: Ter Stegen’s captains armband has indeed been taken away. [Fernando Polo] 🔵🔴❌

🚨 Tomorrow is the day everything will be decided regarding the Barça captaincy.

There will be talks with Hansi Flick, who has the right to veto and could use it to strip Ter Stegen of the armband.

Those in charge at the club are clear: MATS can no longer remain as captain.

~ Victor Navarro | COPE

Kvoller
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1151 gange
Blevet takket: 801 gange

Indlæg af Kvoller »

🚨🚨🎙️| FFPolo (MD): The player's right not to disclose their medical information does not align with the reality at hand. Clubs do not need players' medical reports to publicly announce whether a player suffers from cholesterol or triglycerides; rather, the purpose is to know the duration & impact of the injury

📌 Araujo & Christensen previously signed similar medical reports. Was either of them harmed? The medical committee issued its report, La Liga made its decision & the matter is settled

📌 Another important matter: Clubs are the ones that usually bear the costs of players' surgical operations, which are not cheap. Is it not their right to use the results of those operations, given that they paid for them?

📌 Another thought-provoking issue: Is it reasonable for a player to talk about a three-month absence before the operation and then later refuse to send the operation report, citing privacy?

If they are convinced that their absence will not exceed three months based on the opinion of trusted doctors, why not agree to send the report? Or do they doubt the independence of the medical committee?
Kæft et kaos

Antimadridista
Har takket: 1771 gange
Blevet takket: 1180 gange

Indlæg af Antimadridista »

Kluivert skrev:
tors aug 07, 2025 6:17 am
Barca har det med at smide legender ud. Udover de spanske, så husker jeg ikke mange der har fået god afsked hverken Ronnie, Eto’o, Messi. Husker ikke helt hvordan Rivaldo og Kluivert smuttede
Xavi, Iniesta, Busquets….der var vel ikke noget galt med deres afsked..? Eller tager jeg fejl?

Ramos, ønskede han ikke at blive i Real, Guti og Casillas, Navas….mener ikke der var fanfarer over de afskedigelser…og der er sikkert flere

Antimadridista

Kvoller skrev:
tors aug 07, 2025 9:16 am
🚨🚨🎙️| FFPolo (MD): The player's right not to disclose their medical information does not align with the reality at hand. Clubs do not need players' medical reports to publicly announce whether a player suffers from cholesterol or triglycerides; rather, the purpose is to know the duration & impact of the injury

📌 Araujo & Christensen previously signed similar medical reports. Was either of them harmed? The medical committee issued its report, La Liga made its decision & the matter is settled

📌 Another important matter: Clubs are the ones that usually bear the costs of players' surgical operations, which are not cheap. Is it not their right to use the results of those operations, given that they paid for them?

📌 Another thought-provoking issue: Is it reasonable for a player to talk about a three-month absence before the operation and then later refuse to send the operation report, citing privacy?

If they are convinced that their absence will not exceed three months based on the opinion of trusted doctors, why not agree to send the report? Or do they doubt the independence of the medical committee?
Kæft et kaos
Han er bare en kæmpe douchebag..

Kluivert
Har takket: 217 gange
Blevet takket: 78 gange

Indlæg af Kluivert »

Antimadridista skrev:
tors aug 07, 2025 9:16 am
Kluivert skrev:
tors aug 07, 2025 6:17 am
Barca har det med at smide legender ud. Udover de spanske, så husker jeg ikke mange der har fået god afsked hverken Ronnie, Eto’o, Messi. Husker ikke helt hvordan Rivaldo og Kluivert smuttede
Xavi, Iniesta, Busquets….der var vel ikke noget galt med deres afsked..? Eller tager jeg fejl?

Ramos, ønskede han ikke at blive i Real, Guti og Casillas, Navas….mener ikke der var fanfarer over de afskedigelser…og der er sikkert flere
Alle tre er spanske, og jeg skriver udover de spanske.

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2729 gange
Blevet takket: 1578 gange

Indlæg af Dytrax »

EasyBuddhist skrev:
ons aug 06, 2025 12:40 pm
Dytrax skrev:
tirs aug 05, 2025 11:03 pm
Jeg kan godt forstå at Stegen ikke har meget til overs for ledelsen, men det, som han har gang i nu, kommer i sidste ende til at gå ud over tilhængerne.
Han burde vide, at der ikke bliver mere spilletid til ham. Medmindre en apokalyptisk omgang tyndskid sætter polakken og Garcia ud af spil...

Håber det løser sig. Gerne i morgen.
Hvad skulle Ter Stegen være utilfreds med? Jeg har svært ved at se det, men vil gerne høre dine argumenter
Vil starte med en disclaimer; Jeg er ikke på Team Stegen i sagen.

Jeg forstår ham menneskeligt og det, der formentlig plager Stegen, er en kombination af professionel stolthed og ego. Derudover, tænker jeg også, at han ikke havde forestillet sig at skulle vippes af pinden - og derigennem er blevet rasende over at høre om udskiftning på posten i medierne.
Så langt forstår jeg ham. Det er altså ikke en accept af adfærden, men menneskelig forståelse. Uanset om jeg er enig med ham eller ej (Det er jeg ikke, han burde have set skriften på væggen; han er færdig i klubben)

Antimadridista

Dytrax skrev:
tors aug 07, 2025 9:40 am
EasyBuddhist skrev:
ons aug 06, 2025 12:40 pm
Dytrax skrev:
tirs aug 05, 2025 11:03 pm
Jeg kan godt forstå at Stegen ikke har meget til overs for ledelsen, men det, som han har gang i nu, kommer i sidste ende til at gå ud over tilhængerne.
Han burde vide, at der ikke bliver mere spilletid til ham. Medmindre en apokalyptisk omgang tyndskid sætter polakken og Garcia ud af spil...

Håber det løser sig. Gerne i morgen.
Hvad skulle Ter Stegen være utilfreds med? Jeg har svært ved at se det, men vil gerne høre dine argumenter
Vil starte med en disclaimer; Jeg er ikke på Team Stegen i sagen.

Jeg forstår ham menneskeligt og det, der formentlig plager Stegen, er en kombination af professionel stolthed og ego. Derudover, tænker jeg også, at han ikke havde forestillet sig at skulle vippes af pinden - og derigennem er blevet rasende over at høre om udskiftning på posten i medierne.
Så langt forstår jeg ham. Det er altså ikke en accept af adfærden, men menneskelig forståelse. Uanset om jeg er enig med ham eller ej (Det er jeg ikke, han burde have set skriften på væggen; han er færdig i klubben)
Ret enig i det der.

Det store problem er den måde kontrakter foregår på. Hvilket selvfølgelig er en svær størrelse at ændre på, da man som klub jo også gerne ønsker en potentiel transfersum hvis præferencen hos klubben ændrer sig. Man kunne måske bare indskrive visse krav.
Man ser jo heller ikke Fruergaard smadre med døren og hælde 10 ton wegowy ud i toilettet..!

Hvis han eksempelvis sku ha alle 3 års løn, så skulle han blive omkring klubben. På tribunen, med en personlig træner, eller på b-holdet eller lignende. Så han var til rådighed hvis alle Barcas målmænd faldt om.!!
1 års løn ud af døren, synes jeg faktisk er ganske rimelig. En kontrakt er jo også en form for aftale om at man yder et stykke arbejde. Det ønsker klubben så ikke længere han skal. Synes det er et fint håndtryk med 1 års løn.
Men jeg ved selvfølgelig godt at en kontrakt er en kontrakt. Jeg taler bare om rimeligheden.

Han ku sikkert fint få 30-40m i PL, hvilket selvfølgelig er en samlet nedgang. Men sådan er livet sku også.

Og det her med skaden og manglende underskrift og accept. Det hører fandme ingen steder hjemme.

ladislau
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 170 gange

Indlæg af ladislau »

For eller imod Ter Stegen. Synes egentlig det er det mindste issue her. Han har jo kontrakten på sin side, og dermed retten til at opføre sig derefter.

Problemet er jo, at vi agerer og helt fejlvurderer Ter Stegens reaktion. Når vi er i en situation, hvor vi er ret afhængige af den.

Vi har historisk været ualmindelig ringe til af få spillere ud af klappen.
Det der bare ikke råd til mere, når vi står i transfer vindue efter transfer vindue og ikke være i stand til at registrere spillere.
Strategien er jo helt på månen, når vi ikke sørger for at få afklaret med Ter Stegrn inden vi køber en fjerde målmand.

Nu er der snak(forhåbentlig kun snak), om at vi skal sælge spillere som Cassado og endda Fermin.
Inkompetencen gør mig rasende.

Guderne må vide, hvem der skulle ud, hvis vi havde fået Williams

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2729 gange
Blevet takket: 1578 gange

Indlæg af Dytrax »

❌ ter Stegen insists on not signing the medical report, maintaining that the problem of registering players is the club's issue, not his concern.

❌ ter Stegen met with Flick and Deco today, but he is still far from reaching an agreement with the club.

[Diario Sport]

Antimadridista

ladislau skrev:
tors aug 07, 2025 12:26 pm
For eller imod Ter Stegen. Synes egentlig det er det mindste issue her. Han har jo kontrakten på sin side, og dermed retten til at opføre sig derefter.

Problemet er jo, at vi agerer og helt fejlvurderer Ter Stegens reaktion. Når vi er i en situation, hvor vi er ret afhængige af den.

Vi har historisk været ualmindelig ringe til af få spillere ud af klappen.
Det der bare ikke råd til mere, når vi står i transfer vindue efter transfer vindue og ikke være i stand til at registrere spillere.
Strategien er jo helt på månen, når vi ikke sørger for at få afklaret med Ter Stegrn inden vi køber en fjerde målmand.

Nu er der snak(forhåbentlig kun snak), om at vi skal sælge spillere som Cassado og endda Fermin.
Inkompetencen gør mig rasende.

Guderne må vide, hvem der skulle ud, hvis vi havde fået Williams
Så du tænker at havde ledelsen fortalt Stegen inden, at hans dage var talte, så havde han været blød som fløjl!? Og hvad skal egentlig afklares? Stegen skal da ikke bestemme om klubben skal kigge efter/købe en ny målmand!!

Må bare sige igen, målmænd, også etablerede, bliver skrottet overalt, uden man nødvendigvis har en klar aftale med vedkommende om, om nu også de er med på den…

Men ja han har en gylden kontrakt, og så kan man åbenbart opføre sig komplet uanstændigt

Brugeravatar
Ikigai
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 73 gange

Indlæg af Ikigai »

Jeg forstår godt købet at Garcia - uanset timing , selvom jeg også føler han er en smule hypet.

1 sæson I la liga - og 0 udtagelser til landsholdet

Men jeg forstå ikke hvorfor Ter Stegen og Garcia ikke officielt kunne være de 2 målmand.

Hvorfor skulle man også lige give polakken en kontrakt - når Pena også render der . Nu har man så 4 målmænd som alle har kvaliteterne til at stå for Barca . Så det godt Barca har så stort et løn budget ….

Ter stegen må have gjort noget utilgiveligt som ikke er sportsligt - eller forstå jeg ikke noget.

Brugeravatar
Daluigi
Geografisk sted: Galten
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 986 gange

Indlæg af Daluigi »

Synes det er svært ligefrem at kalde det utilstedelig adfærd fra MaTS. Det her ligner jo blot den inkompetente måde, som klubben har kørt med siden Corona, hvor økonomien for alvor ramlede. Her er man blevet nødt til at tigge og be etablerede atleter om ikke at holde på deres retmæssige krav jævnfør en gyldig kontrakt. Det er sgu helt på månen, at vi som fans sidder her og bliver sur på MaTS over at han selvfølgelig ikke gider at føje klubben i en situation, hvor han er blevet henvist til bænken. Hvis man ved bare en lille smule om hvad det kræver at blive en topatlet - Måske særlig målmand, hvor man er en sjælden race, der kæmper om meget få pladser i topfodbold, så vil man også vide, at deres ego selvfølgelig bliver ramt i sådan en situation her. Det er for fanden det ego, som har bragt dem så langt!

Det er pisse ærgerligt, at manden ikke lægger sig fladt ned. Men at blive sur på ham? Det synes jeg ikke man kan tillade sig.
Forumlegende

ladislau
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 170 gange

Indlæg af ladislau »

Jeg kan jo ikke sige en fjeder om, hvordan Ter Stegen evt. ville reagere. Lige så lidt som klubben kan. Det jo hele pointen.
Man kunne så agere eller undlade at agere på transfermarkedet med den viden. Istedet for endnu engang at købe først og finde penge og/eller smuthuller bagefter.

Udover det er uklæddligt, så er der risikoen for det går galt, eller vi skal sælge ud af arvesølvet og genoprejsningen af økonomien bliver skubbet en lille tand længere ud i fremtiden.

La Masia(med hjælp fra Flick) har reddet klubben på banen fra ledelsernes arrogante tilgange til at drive fodboldklub på.
Det er nye tider. Der er markant rigere klubber, der er markant mere veldrevne klubber.
Vi hænger stadig fast i et økonomisk morads, og kører en strategi(eller mangel på samme), som var det i midten af nullerne.
Det virker virkeligheds fjernt, og jeg frygter hvert transfer vindue

Antimadridista

Daluigi skrev:
tors aug 07, 2025 1:17 pm
Synes det er svært ligefrem at kalde det utilstedelig adfærd fra MaTS. Det her ligner jo blot den inkompetente måde, som klubben har kørt med siden Corona, hvor økonomien for alvor ramlede. Her er man blevet nødt til at tigge og be etablerede atleter om ikke at holde på deres retmæssige krav jævnfør en gyldig kontrakt. Det er sgu helt på månen, at vi som fans sidder her og bliver sur på MaTS over at han selvfølgelig ikke gider at føje klubben i en situation, hvor han er blevet henvist til bænken. Hvis man ved bare en lille smule om hvad det kræver at blive en topatlet - Måske særlig målmand, hvor man er en sjælden race, der kæmper om meget få pladser i topfodbold, så vil man også vide, at deres ego selvfølgelig bliver ramt i sådan en situation her. Det er for fanden det ego, som har bragt dem så langt!

Det er pisse ærgerligt, at manden ikke lægger sig fladt ned. Men at blive sur på ham? Det synes jeg ikke man kan tillade sig.
Jeg synes han opfører sig utilstedelig. Du synes det er helt på månen at fans kan blive oprørt over ham. Fair nok. Forskelligt syn.

Han er henvist til bænken ja, men skal man så bare opføre sig som man har lyst til.! Imod god skik, klubbens og truppens bedste!?

Jeg ser det her som en kynisk verden som nogle bliver betalt uhyrligt for, men ikke kan acceptere bagsiden af medaljen.

Antimadridista

ladislau skrev:
tors aug 07, 2025 1:21 pm
Jeg kan jo ikke sige en fjeder om, hvordan Ter Stegen evt. ville reagere. Lige så lidt som klubben kan. Det jo hele pointen.
Man kunne så agere eller undlade at agere på transfermarkedet med den viden. Istedet for endnu engang at købe først og finde penge og/eller smuthuller bagefter.

Udover det er uklæddligt, så er der risikoen for det går galt, eller vi skal sælge ud af arvesølvet og genoprejsningen af økonomien bliver skubbet en lille tand længere ud i fremtiden.

La Masia(med hjælp fra Flick) har reddet klubben på banen fra ledelsernes arrogante tilgange til at drive fodboldklub på.
Det er nye tider. Der er markant rigere klubber, der er markant mere veldrevne klubber.
Vi hænger stadig fast i et økonomisk morads, og kører en strategi(eller mangel på samme), som var det i midten af nullerne.
Det virker virkeligheds fjernt, og jeg frygter hvert transfer vindue
Nu har jeg fulgt det her forum i 10-15 år og jeg mindes ikke en positiv vinkel fra din side ift ledelsen. Hvilket selvfølgelig også er fair, man kan let finde noget at brokke sig om ift deres ageren.

I den her sag, har jeg godt nok bare svært ved at frikende Marc!

Besvar