1 - Marc-André ter Stegen

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7547
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 133 gange
Blevet takket: 993 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Daluigi »

Han har været vidunderlig mellem stængerne, og jeg vil altid mene, at han er den mest undervurderede keeper i min levetid.

Men hans personlighed lader til at have nogle brister. Som mange keepere, er han egoist til fingerspidserne. Det her er dråben for mig. Desværre.
Forumlegende

Dumle
Indlæg: 973
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 161 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Dumle »

Hvordan kan man være undervurderet når han i en årrække af de fleste blev anset som en af verdens 3 bedste målmænd?

Han er nok nærmere den meste overvurderede målmand i Barca de seneste 20 år. Hvis man skal snakke undervurderede Barca målmænd skal man nok mere snakke om Claudio Bravo, som vi pga ter Stegen skilte os af med 2-3 år for tidligt eller Valdes, som konstant stod i skyggen af Casillas, Buffon, Cech m.fl. Og ter Stegen når ikke Valdes til sokkeholderne.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Dytrax »

Víctor Lozano (TV3): "For years, ter Stegen has been a statue on the field."

"For a long time, he hasn’t deserved the large salary he receives because he doesn’t deliver enough on the pitch. He’s also been absent due to injuries more than he’s been present."

"And now, he’s once again proven that he’s the worst captain in Barça’s history, the worst captain in Barça’s history. He acts like a little child."

"This goalkeeper didn’t travel to Milan to support his teammates in the crucial semifinal match. Koundé traveled, but Stegen didn’t because he wasn’t playing."

"He was putting pressure and creating problems in the dressing room because he wanted to play. For me, ter Stegen doesn’t deserve to wear this prestigious shirt ever again."

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7547
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 133 gange
Blevet takket: 993 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Daluigi »

Dumle skrev:
fre jul 25, 2025 4:50 am
Hvordan kan man være undervurderet når han i en årrække af de fleste blev anset som en af verdens 3 bedste målmænd?

Han er nok nærmere den meste overvurderede målmand i Barca de seneste 20 år. Hvis man skal snakke undervurderede Barca målmænd skal man nok mere snakke om Claudio Bravo, som vi pga ter Stegen skilte os af med 2-3 år for tidligt eller Valdes, som konstant stod i skyggen af Casillas, Buffon, Cech m.fl. Og ter Stegen når ikke Valdes til sokkeholderne.
Synes dit indlæg svarer meget fint på mit indlægs pointe. Du bekræfter mig blot i, hvor tosset undervurderet han er.
Forumlegende

Dumle
Indlæg: 973
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 161 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Dumle »

Daluigi skrev:
fre jul 25, 2025 4:07 pm
Dumle skrev:
fre jul 25, 2025 4:50 am
Hvordan kan man være undervurderet når han i en årrække af de fleste blev anset som en af verdens 3 bedste målmænd?

Han er nok nærmere den meste overvurderede målmand i Barca de seneste 20 år. Hvis man skal snakke undervurderede Barca målmænd skal man nok mere snakke om Claudio Bravo, som vi pga ter Stegen skilte os af med 2-3 år for tidligt eller Valdes, som konstant stod i skyggen af Casillas, Buffon, Cech m.fl. Og ter Stegen når ikke Valdes til sokkeholderne.
Synes dit indlæg svarer meget fint på mit indlægs pointe. Du bekræfter mig blot i, hvor tosset undervurderet han er.
Mener du da at ter Stegen stabilt over en længere periode har været bedre end Courtois, Emerson, Alison, Oblak og Neuer?

For i min optik har han måske været bedre end dem 1 max 2 sæsonner.

Kunne virkelig godt tænke mig at hører dit argument for hvorfor du synes han er undervurderet. Og selvom jeg er fuldstændig uenig med dig er det helt fair at du har det syn på ham.

PS. Jeg synes på ingen måde at han har været eller er en dårlig målmand. Jeg synes det er ærgerligt at han efter så mange år fuldstændig stejler når Barca gerne vil lave et generations skift på posten, men sådan er det jo bare, en lidt ærgerligt slutning på en ellers flot Barca karriere.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Dytrax »

Barça has begun the process to register Ter Stegen as a long-term injury in order to access 80% of his salary for player registration.
In the preliminary report following his surgery in Bordeaux, specialist Amélie Leglise confirmed a four-month recovery timeline, which will be included in the medical file submitted to LaLiga.

The club must also provide full recovery protocols, additional tests (like MRIs), surgery footage, and the goalkeeper’s medical history.


[@fansjavimiguel]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Dytrax »

❌ ter Stegen refused to sign the medical report to send to La Liga.

🚨 The club has opened an immediate disciplinary investigation against ter Stegen, which could lead to an internal sanction.

🚨 Barça considers the goalkeeper’s behavior harmful to the interests of the club and the other players.

[Mundo Deportivo]

Stegen gør det ikke nemt for klubben.

Dumle
Indlæg: 973
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 161 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Dumle »

For klubben håber man jo nærmest har overskrider en code of conduct grænse i kontrakten så den kan annullere.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3484
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 429 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Barca80 »

Dytrax skrev:
tirs aug 05, 2025 8:37 am
❌ ter Stegen refused to sign the medical report to send to La Liga.

🚨 The club has opened an immediate disciplinary investigation against ter Stegen, which could lead to an internal sanction.

🚨 Barça considers the goalkeeper’s behavior harmful to the interests of the club and the other players.

[Mundo Deportivo]

Stegen gør det ikke nemt for klubben.
Jeg har ikke den mindste sympati for ter Stegen – især når han stædigt modsætter sig helt rimelige ønsker, som eksempelvis en lægerapport.

Hvis han ikke vil samarbejde, så pak taskerne og smut. Hvorfor skulle man have medlidenhed med ham? Det er ikke en mand, der står til at miste alt i morgen og gå sulten i seng – han er multimillionær, privilegeret og har helt sikkert klubber, der vil tage imod ham med åbne arme.

En fodboldklub handler om konkurrence. Kun dem, der bedst tjener klubbens interesser, bør spille – og det er træneren og staben, der vurderer det.

Hvis man får besked om: “Der er andre, vi vurderer som bedre end dig. Derfor ser vi to muligheder: Enten finder du en ny klub, eller også bliver du her og må regne med bænken eller tribunen. Efter mange års tjeneste anbefaler vi dog, at du takker pænt af,” – så er det ren selvdestruktion at modsætte sig.

Ved at stikke kæp i hjulene for klubben og insistere på særbehandling, underminerer han både sin arv og sit image :?

Kvoller
Indlæg: 6825
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 818 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Kvoller »

Hvad er det dog der foregår? Catalansk cirkus.. Det havde jeg ikke forventet af Ter Stegen, det er godt nok skuffende (hvis det altså er sandt).

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Antimadridista »

Selvfede klaphat..

Ialocin
Indlæg: 1041
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 184 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Ialocin »

Kan være jeg er lidt langsom, men hvorfor kan vi ikke bare lade vær med at registrere ham til den nye sæson? Så sparer vi vel hans løn, og han kan rådne op på tribunen, hvis det er det, han ønsker.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Dytrax »

▪️ Barça may consider ter Stegen’s actions a “serious violation” of La Liga’s agreement with the players’ union.

▪️The club view ter Stegen’s refusal as falling under the category of “insubordination causing serious harm to the club,” with penalties under the agreement as follows:

Maximum possible penalty: contract termination.

Other penalties: suspension from work and salary for a period ranging from 11 to 30 days.

Financial fines: could reach up to 35% of the player’s salary.

At the maximum financial limit, ter Stegen could be fined around €340,000.

[Mundo Deportivo]

Hristo
Indlæg: 1099
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 450 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Hristo »

Dytrax skrev:
tirs aug 05, 2025 12:14 pm
▪️ Barça may consider ter Stegen’s actions a “serious violation” of La Liga’s agreement with the players’ union.

▪️The club view ter Stegen’s refusal as falling under the category of “insubordination causing serious harm to the club,” with penalties under the agreement as follows:

Maximum possible penalty: contract termination.

Other penalties: suspension from work and salary for a period ranging from 11 to 30 days.

Financial fines: could reach up to 35% of the player’s salary.

At the maximum financial limit, ter Stegen could be fined around €340,000.

[Mundo Deportivo]
I virkeligheden er dette måske et drømmescenarie fra klubbens side.
Altså såfremt Laporta udtalelser om at klubben snart kan registrere alle spillere uden brug af Ter Stegens skade.
I så fald har man nu muligheden for at fortællingen får en skurk (Ter Stegen), hvilket vil lette alt fremadrettet ift at komme af med ham uden at fremstå illoyale overfor egne spillere.

Hvis det er sandt har Ter Stegen vist lige skudt sig selv i foden.

Madameskrald
Indlæg: 1561
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 264 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Madameskrald »

Dytrax skrev:
tirs aug 05, 2025 12:14 pm
▪️ Barça may consider ter Stegen’s actions a “serious violation” of La Liga’s agreement with the players’ union.

▪️The club view ter Stegen’s refusal as falling under the category of “insubordination causing serious harm to the club,” with penalties under the agreement as follows:

Maximum possible penalty: contract termination.

Other penalties: suspension from work and salary for a period ranging from 11 to 30 days.

Financial fines: could reach up to 35% of the player’s salary.

At the maximum financial limit, ter Stegen could be fined around €340,000.

[Mundo Deportivo]
Modsatte han sig ikke bare med reference til GDPR? Så tror jeg, at Laporta er oppe mod et reglement, som selv han ikke kan være kreativ omkring… Mon ikke GDPR trumfer La Ligas agreement with players?

Hvis man ser det fra Ter Stegens synspunkt, så giver det jo god mening, at han gerne vil i aktion igen hurtigst muligt mhbp. slutrunden næste sommer, og han ikke nødvendigvis er interesseret i at klubben kan registrere hans største konkurrent i truppen på bekostning af hans egen registrering.
At det så ikke er videre solidarisk overfor klubben, holdet og fanskaren - det er en anden sag!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster