1 - Marc-André ter Stegen
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Daluigi
- Indlæg: 7547
- Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
- Geografisk sted: Galten
- Har takket: 133 gange
- Blevet takket: 993 gange
Re: 1 - Marc-André ter Stegen
Han har været vidunderlig mellem stængerne, og jeg vil altid mene, at han er den mest undervurderede keeper i min levetid.
Men hans personlighed lader til at have nogle brister. Som mange keepere, er han egoist til fingerspidserne. Det her er dråben for mig. Desværre.
Men hans personlighed lader til at have nogle brister. Som mange keepere, er han egoist til fingerspidserne. Det her er dråben for mig. Desværre.
Forumlegende
Re: 1 - Marc-André ter Stegen
Hvordan kan man være undervurderet når han i en årrække af de fleste blev anset som en af verdens 3 bedste målmænd?
Han er nok nærmere den meste overvurderede målmand i Barca de seneste 20 år. Hvis man skal snakke undervurderede Barca målmænd skal man nok mere snakke om Claudio Bravo, som vi pga ter Stegen skilte os af med 2-3 år for tidligt eller Valdes, som konstant stod i skyggen af Casillas, Buffon, Cech m.fl. Og ter Stegen når ikke Valdes til sokkeholderne.
Han er nok nærmere den meste overvurderede målmand i Barca de seneste 20 år. Hvis man skal snakke undervurderede Barca målmænd skal man nok mere snakke om Claudio Bravo, som vi pga ter Stegen skilte os af med 2-3 år for tidligt eller Valdes, som konstant stod i skyggen af Casillas, Buffon, Cech m.fl. Og ter Stegen når ikke Valdes til sokkeholderne.
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 1 - Marc-André ter Stegen
Víctor Lozano (TV3): "For years, ter Stegen has been a statue on the field."
"For a long time, he hasn’t deserved the large salary he receives because he doesn’t deliver enough on the pitch. He’s also been absent due to injuries more than he’s been present."
"And now, he’s once again proven that he’s the worst captain in Barça’s history, the worst captain in Barça’s history. He acts like a little child."
"This goalkeeper didn’t travel to Milan to support his teammates in the crucial semifinal match. Koundé traveled, but Stegen didn’t because he wasn’t playing."
"He was putting pressure and creating problems in the dressing room because he wanted to play. For me, ter Stegen doesn’t deserve to wear this prestigious shirt ever again."
- Daluigi
- Indlæg: 7547
- Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
- Geografisk sted: Galten
- Har takket: 133 gange
- Blevet takket: 993 gange
Re: 1 - Marc-André ter Stegen
Synes dit indlæg svarer meget fint på mit indlægs pointe. Du bekræfter mig blot i, hvor tosset undervurderet han er.Dumle skrev: ↑fre jul 25, 2025 4:50 amHvordan kan man være undervurderet når han i en årrække af de fleste blev anset som en af verdens 3 bedste målmænd?
Han er nok nærmere den meste overvurderede målmand i Barca de seneste 20 år. Hvis man skal snakke undervurderede Barca målmænd skal man nok mere snakke om Claudio Bravo, som vi pga ter Stegen skilte os af med 2-3 år for tidligt eller Valdes, som konstant stod i skyggen af Casillas, Buffon, Cech m.fl. Og ter Stegen når ikke Valdes til sokkeholderne.
Forumlegende
Re: 1 - Marc-André ter Stegen
Mener du da at ter Stegen stabilt over en længere periode har været bedre end Courtois, Emerson, Alison, Oblak og Neuer?Daluigi skrev: ↑fre jul 25, 2025 4:07 pmSynes dit indlæg svarer meget fint på mit indlægs pointe. Du bekræfter mig blot i, hvor tosset undervurderet han er.Dumle skrev: ↑fre jul 25, 2025 4:50 amHvordan kan man være undervurderet når han i en årrække af de fleste blev anset som en af verdens 3 bedste målmænd?
Han er nok nærmere den meste overvurderede målmand i Barca de seneste 20 år. Hvis man skal snakke undervurderede Barca målmænd skal man nok mere snakke om Claudio Bravo, som vi pga ter Stegen skilte os af med 2-3 år for tidligt eller Valdes, som konstant stod i skyggen af Casillas, Buffon, Cech m.fl. Og ter Stegen når ikke Valdes til sokkeholderne.
For i min optik har han måske været bedre end dem 1 max 2 sæsonner.
Kunne virkelig godt tænke mig at hører dit argument for hvorfor du synes han er undervurderet. Og selvom jeg er fuldstændig uenig med dig er det helt fair at du har det syn på ham.
PS. Jeg synes på ingen måde at han har været eller er en dårlig målmand. Jeg synes det er ærgerligt at han efter så mange år fuldstændig stejler når Barca gerne vil lave et generations skift på posten, men sådan er det jo bare, en lidt ærgerligt slutning på en ellers flot Barca karriere.
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 1 - Marc-André ter Stegen
Barça has begun the process to register Ter Stegen as a long-term injury in order to access 80% of his salary for player registration.
In the preliminary report following his surgery in Bordeaux, specialist Amélie Leglise confirmed a four-month recovery timeline, which will be included in the medical file submitted to LaLiga.
The club must also provide full recovery protocols, additional tests (like MRIs), surgery footage, and the goalkeeper’s medical history.
[@fansjavimiguel]
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 1 - Marc-André ter Stegen
ter Stegen refused to sign the medical report to send to La Liga.
The club has opened an immediate disciplinary investigation against ter Stegen, which could lead to an internal sanction.
Barça considers the goalkeeper’s behavior harmful to the interests of the club and the other players.
[Mundo Deportivo]
Stegen gør det ikke nemt for klubben.
- Barca80
- Indlæg: 3484
- Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 429 gange
Re: 1 - Marc-André ter Stegen
Jeg har ikke den mindste sympati for ter Stegen – især når han stædigt modsætter sig helt rimelige ønsker, som eksempelvis en lægerapport.Dytrax skrev: ↑tirs aug 05, 2025 8:37 amter Stegen refused to sign the medical report to send to La Liga.
The club has opened an immediate disciplinary investigation against ter Stegen, which could lead to an internal sanction.
Barça considers the goalkeeper’s behavior harmful to the interests of the club and the other players.
[Mundo Deportivo]
Stegen gør det ikke nemt for klubben.
Hvis han ikke vil samarbejde, så pak taskerne og smut. Hvorfor skulle man have medlidenhed med ham? Det er ikke en mand, der står til at miste alt i morgen og gå sulten i seng – han er multimillionær, privilegeret og har helt sikkert klubber, der vil tage imod ham med åbne arme.
En fodboldklub handler om konkurrence. Kun dem, der bedst tjener klubbens interesser, bør spille – og det er træneren og staben, der vurderer det.
Hvis man får besked om: “Der er andre, vi vurderer som bedre end dig. Derfor ser vi to muligheder: Enten finder du en ny klub, eller også bliver du her og må regne med bænken eller tribunen. Efter mange års tjeneste anbefaler vi dog, at du takker pænt af,” – så er det ren selvdestruktion at modsætte sig.
Ved at stikke kæp i hjulene for klubben og insistere på særbehandling, underminerer han både sin arv og sit image
-
Kvoller
- Indlæg: 6825
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1172 gange
- Blevet takket: 818 gange
Re: 1 - Marc-André ter Stegen
Hvad er det dog der foregår? Catalansk cirkus.. Det havde jeg ikke forventet af Ter Stegen, det er godt nok skuffende (hvis det altså er sandt).
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
-
Ialocin
- Indlæg: 1041
- Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
- Har takket: 157 gange
- Blevet takket: 184 gange
Re: 1 - Marc-André ter Stegen
Kan være jeg er lidt langsom, men hvorfor kan vi ikke bare lade vær med at registrere ham til den nye sæson? Så sparer vi vel hans løn, og han kan rådne op på tribunen, hvis det er det, han ønsker.
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 1 - Marc-André ter Stegen
Barça may consider ter Stegen’s actions a “serious violation” of La Liga’s agreement with the players’ union.
The club view ter Stegen’s refusal as falling under the category of “insubordination causing serious harm to the club,” with penalties under the agreement as follows:
Maximum possible penalty: contract termination.
Other penalties: suspension from work and salary for a period ranging from 11 to 30 days.
Financial fines: could reach up to 35% of the player’s salary.
At the maximum financial limit, ter Stegen could be fined around €340,000.
[Mundo Deportivo]
-
Hristo
- Indlæg: 1099
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 450 gange
Re: 1 - Marc-André ter Stegen
I virkeligheden er dette måske et drømmescenarie fra klubbens side.Dytrax skrev: ↑tirs aug 05, 2025 12:14 pmBarça may consider ter Stegen’s actions a “serious violation” of La Liga’s agreement with the players’ union.
The club view ter Stegen’s refusal as falling under the category of “insubordination causing serious harm to the club,” with penalties under the agreement as follows:
Maximum possible penalty: contract termination.
Other penalties: suspension from work and salary for a period ranging from 11 to 30 days.
Financial fines: could reach up to 35% of the player’s salary.
At the maximum financial limit, ter Stegen could be fined around €340,000.
[Mundo Deportivo]
Altså såfremt Laporta udtalelser om at klubben snart kan registrere alle spillere uden brug af Ter Stegens skade.
I så fald har man nu muligheden for at fortællingen får en skurk (Ter Stegen), hvilket vil lette alt fremadrettet ift at komme af med ham uden at fremstå illoyale overfor egne spillere.
Hvis det er sandt har Ter Stegen vist lige skudt sig selv i foden.
-
Madameskrald
- Indlæg: 1561
- Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
- Blevet takket: 264 gange
Re: 1 - Marc-André ter Stegen
Modsatte han sig ikke bare med reference til GDPR? Så tror jeg, at Laporta er oppe mod et reglement, som selv han ikke kan være kreativ omkring… Mon ikke GDPR trumfer La Ligas agreement with players?Dytrax skrev: ↑tirs aug 05, 2025 12:14 pmBarça may consider ter Stegen’s actions a “serious violation” of La Liga’s agreement with the players’ union.
The club view ter Stegen’s refusal as falling under the category of “insubordination causing serious harm to the club,” with penalties under the agreement as follows:
Maximum possible penalty: contract termination.
Other penalties: suspension from work and salary for a period ranging from 11 to 30 days.
Financial fines: could reach up to 35% of the player’s salary.
At the maximum financial limit, ter Stegen could be fined around €340,000.
[Mundo Deportivo]
Hvis man ser det fra Ter Stegens synspunkt, så giver det jo god mening, at han gerne vil i aktion igen hurtigst muligt mhbp. slutrunden næste sommer, og han ikke nødvendigvis er interesseret i at klubben kan registrere hans største konkurrent i truppen på bekostning af hans egen registrering.
At det så ikke er videre solidarisk overfor klubben, holdet og fanskaren - det er en anden sag!
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster