Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Dumle
Indlæg: 973
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 161 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

Der tegner sig bare lidt et mønster når man ser på listen over udgående spillere før og efter deco’s tiltræden. Før blev der solgt spillere - også de problematiske - det er der ikke rigtigt blevet efter. Som jeg sådan lige kan se af transfermarkt virker det nu også til at alemany stort set er kørt i 0 over hele perioden. Det samme er deco.
Her må jeg tillade mig at være uenig. Barca har alle dage aldrig været gode til at sælge spillere, tidligere har vi blot ikke mærket det for der har økonomien ikke været afhængig af det.

Hvis du kigger på top 4 over Barca største salg i historien er nr 1,3 og 4 (neymar, Figo og Dembele) været frikøbsklausuler og nr 2 Artur Melo en yderst mærkelig handel med juve og pjanic.

Så kommer et reelt fint salg af Alexis til Arsenal efterfulgt af handler til Rusland og Kina da de smed penge efter alt. Samtidig skal det siges at Dembele på 4 pladsen over størst indbringende salg er på sølle 50 mil euro, så nej historisk set får vi sjældent ret store beløb ind i form af spillersalg.

SantJordi
Indlæg: 257
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SantJordi »

Dumle skrev:
man aug 04, 2025 7:20 am
Hector Fort Transfer from FC Barcelona to Aston Villa

Aston Villa is willing to pay up to €15 million (£13 million, $17.3 million) for Barcelona fullback Hector Fort. The Spaniard has also been linked with Paris FC this summer.
Hvis den går igennem så må man da snart nærme sig muligheden for i det mindste at kunne registrere Joan Garcia som vel bær være første prioritet.
Drengen er kun lige fyldt 19 år. Jeg tror vi kommer til at fortryde og vil skulle dække hullet på højre back, med en langt dyrere reserve. Er der nogen andre unge på vej?

Ialocin
Indlæg: 1041
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 184 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

SantJordi skrev:
man aug 04, 2025 11:30 am
Dumle skrev:
man aug 04, 2025 7:20 am
Hector Fort Transfer from FC Barcelona to Aston Villa

Aston Villa is willing to pay up to €15 million (£13 million, $17.3 million) for Barcelona fullback Hector Fort. The Spaniard has also been linked with Paris FC this summer.
Hvis den går igennem så må man da snart nærme sig muligheden for i det mindste at kunne registrere Joan Garcia som vel bær være første prioritet.
Drengen er kun lige fyldt 19 år. Jeg tror vi kommer til at fortryde og vil skulle dække hullet på højre back, med en langt dyrere reserve. Er der nogen andre unge på vej?
Det er en flot pris for Fort, men jeg har virkelig fidus til ham. Han har det dog med at træffe forkerte beslutninger, fordi han er så ivrig, og gerne vil vise, hvor god han er. Jeg tror dog han udvikler sig til en topspiller, men han har helt sikkert brug for mere spilletid, end han kommer til at få i Barcelona.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 3739
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 601 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Ialocin skrev:
man aug 04, 2025 12:09 pm
SantJordi skrev:
man aug 04, 2025 11:30 am
Dumle skrev:
man aug 04, 2025 7:20 am
Hector Fort Transfer from FC Barcelona to Aston Villa

Aston Villa is willing to pay up to €15 million (£13 million, $17.3 million) for Barcelona fullback Hector Fort. The Spaniard has also been linked with Paris FC this summer.
Hvis den går igennem så må man da snart nærme sig muligheden for i det mindste at kunne registrere Joan Garcia som vel bær være første prioritet.
Drengen er kun lige fyldt 19 år. Jeg tror vi kommer til at fortryde og vil skulle dække hullet på højre back, med en langt dyrere reserve. Er der nogen andre unge på vej?
Det er en flot pris for Fort, men jeg har virkelig fidus til ham. Han har det dog med at træffe forkerte beslutninger, fordi han er så ivrig, og gerne vil vise, hvor god han er. Jeg tror dog han udvikler sig til en topspiller, men han har helt sikkert brug for mere spilletid, end han kommer til at få i Barcelona.
Det er sjovt hvor forskelligt vi ser på den samme spiller. Jeg ser overhovedet ikke hvordan han skulle blive en topspiller.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

DrGink
Indlæg: 1120
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 1101 gange
Blevet takket: 239 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Dumle skrev:
man aug 04, 2025 8:57 am
Der tegner sig bare lidt et mønster når man ser på listen over udgående spillere før og efter deco’s tiltræden. Før blev der solgt spillere - også de problematiske - det er der ikke rigtigt blevet efter. Som jeg sådan lige kan se af transfermarkt virker det nu også til at alemany stort set er kørt i 0 over hele perioden. Det samme er deco.
Her må jeg tillade mig at være uenig. Barca har alle dage aldrig været gode til at sælge spillere, tidligere har vi blot ikke mærket det for der har økonomien ikke været afhængig af det.

Hvis du kigger på top 4 over Barca største salg i historien er nr 1,3 og 4 (neymar, Figo og Dembele) været frikøbsklausuler og nr 2 Artur Melo en yderst mærkelig handel med juve og pjanic.

Så kommer et reelt fint salg af Alexis til Arsenal efterfulgt af handler til Rusland og Kina da de smed penge efter alt. Samtidig skal det siges at Dembele på 4 pladsen over størst indbringende salg er på sølle 50 mil euro, så nej historisk set får vi sjældent ret store beløb ind i form af spillersalg.
Nu er ændringer i økonomien vel også en meget god grund til at ændre adfærd. :cool:

Nej vi har aldrig været gode til dt sælge for høje beløb. Det jeg nu mere tænker på er i det hele taget at slippe af med spillere som vi ikke har brug for og som får høje lønninger. Det synes jeg tidligere er gået bedre og jeg synes det er gået helt i stå under Deco. Til gengæld skal han have at det ser ud som om han er god til at skippe yngre talenter afsted så vi på sigt vil kunne tjene lidt på dem eller købe dem billigt tilbage. Der er bare et eller andet dybt i mig der hellere vil have solgt en bøvlet ter stegen end 3 talenter med videresalgsprocenter.

Dumle
Indlæg: 973
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 161 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

DrGink skrev:
man aug 04, 2025 12:44 pm
Dumle skrev:
man aug 04, 2025 8:57 am
Der tegner sig bare lidt et mønster når man ser på listen over udgående spillere før og efter deco’s tiltræden. Før blev der solgt spillere - også de problematiske - det er der ikke rigtigt blevet efter. Som jeg sådan lige kan se af transfermarkt virker det nu også til at alemany stort set er kørt i 0 over hele perioden. Det samme er deco.
Her må jeg tillade mig at være uenig. Barca har alle dage aldrig været gode til at sælge spillere, tidligere har vi blot ikke mærket det for der har økonomien ikke været afhængig af det.

Hvis du kigger på top 4 over Barca største salg i historien er nr 1,3 og 4 (neymar, Figo og Dembele) været frikøbsklausuler og nr 2 Artur Melo en yderst mærkelig handel med juve og pjanic.

Så kommer et reelt fint salg af Alexis til Arsenal efterfulgt af handler til Rusland og Kina da de smed penge efter alt. Samtidig skal det siges at Dembele på 4 pladsen over størst indbringende salg er på sølle 50 mil euro, så nej historisk set får vi sjældent ret store beløb ind i form af spillersalg.
Nu er ændringer i økonomien vel også en meget god grund til at ændre adfærd. :cool:

Nej vi har aldrig været gode til dt sælge for høje beløb. Det jeg nu mere tænker på er i det hele taget at slippe af med spillere som vi ikke har brug for og som får høje lønninger. Det synes jeg tidligere er gået bedre og jeg synes det er gået helt i stå under Deco. Til gengæld skal han have at det ser ud som om han er god til at skippe yngre talenter afsted så vi på sigt vil kunne tjene lidt på dem eller købe dem billigt tilbage. Der er bare et eller andet dybt i mig der hellere vil have solgt en bøvlet ter stegen end 3 talenter med videresalgsprocenter.
Der er jeg helt enig med dig, men det tror jeg også godt Deco vil. Men der har vi med en af de gamle umulige kontrakter at gøre, som kun er blevet værre med udskudt løn grundet Corona, det er nogle snore der er svære at trække i.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 Iñigo Martínez is close to leaving Barça.

🚨 Al-Nassr are very interested in him. Negotiations between the parties are ongoing.

[Matteo Moretto]

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3484
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 429 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Dytrax skrev:
tors aug 07, 2025 6:25 pm
🚨 Iñigo Martínez is close to leaving Barça.

🚨 Al-Nassr are very interested in him. Negotiations between the parties are ongoing.

[Matteo Moretto]
Inigio's afsked kan potentielt medføre følgende:

- Mulighed for at registrere flere spillere, herunder Joan Garcia.

- AC og Araujo forbliver i klubben.

- Gerard Martin bliver sat i CB-rollen denne sæson, hvilket betyder, at man enten søger en ny venstreback eller rykker Torrents op i stedet.

Red
Indlæg: 342
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 35 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Red »

Ja det tyder jo på vi skal kigge andre veje end MATS for at kunne registrere desværre

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1646
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Det er sgu vildt. Er ikke tryg hvis Araujo som anfører nu, skal dække den position.
Iñigo og Cubarsi kompenserende enormt godt for hinanden.

Synes CB ser tynd ud nu. Martin eller ej.
---------------------------------------
Barca is my religion!

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Det kom da lidt ud ad det blå og en gevaldig mavepuster. Godt nok er han 34, men hans indflydelse har været enorm og bare tilstedeværelsen af ham har hjulpet, især på Cubarsi. Bliver noget tyndt uden en ny dernede.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

💰 Iñigo Martínez's departure will generate €14m in salary space. [Cadena SER]

EasyBuddhist
Indlæg: 5760
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Man kommer til at mangle hans lederskab, men han er trods alt blevet 34, så det var nok alligevel hans sidste år.

Det var så årsagen til, Flick spillede Martin på lcb

Fermin var heller ikke med i sidste kamp...
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Ialocin
Indlæg: 1041
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 184 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Lidt tyndt uden Inigo, men tror heller ikke på han kan ramme samme niveau som sidste år... han er trods alt oppe i alderen.

Hvis Fermin forlader os vil det være en katastrofe. Intet mindre.

Diego10
Indlæg: 60
Tilmeldt: man mar 24, 2025 11:27 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 31 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Diego10 »

Så er mit spørgsmål her, hvorfor i al verden betaler Al-Nassr ikke en overkommelig sum på bare 5 millioner Euro når de gøre med alle andre spillere de køber? Er jeg den eneste der er uforstående overfor han river hans kontrakt i stykker før han flytter på en fri transfer?

Kan forstå at han ligger til en forholdsvis tung løn da han kom gratis til, men hvorfor får Barca ikke penge for spillere når de skal ud af klubben?

Jeg har hørt man overvejer det samme med Pena, en reserve målmand for Barca og 25 år gammel burde da i det mindste sælges for 5-10 millioner?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Filten og 43 gæster