Så irriterende. Jeg tror at ledelsen skjuler noget.
Camp Nou
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2323 gange
- Blevet takket: 1377 gange
- Kontakt:
Re: Camp Nou
https://bsky.app/profile/sport.es/post/3lpojhnrhia2g¡El Barça abrirá el Camp Nou en julio para una prueba piloto con público!
Derudover satses det på at Gamper skal spilles der
Fra artiklen
Un paso más para la vuelta al Spotify Camp Nou. El Barça realizará una prueba piloto importante este próximo mes de julio con la simulación de un partido amistoso y público en las gradas para comprobar la movilidad de los aficionados por las gradas. Esta prueba coordinada por el club blaugrana y la constructora Limak será un ensayo final antes del gran ensayo general con la disputa del trofeo Joan Gamper, primer partido que disputará el equipo blaugrana en esta instalación durante el mes de agosto previsiblemente.
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 505 gange
- Blevet takket: 1829 gange
-
Iniesta007
- Har takket: 118 gange
- Blevet takket: 277 gange
Så har jeg lige set Lewa med det ternede flag ved Formel 1 i Barcelona, dejligt med lidt hygge efter en super sæson 
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 505 gange
- Blevet takket: 1829 gange
-
Hristo
- Har takket: 265 gange
- Blevet takket: 396 gange
Mummelums:-) Det bliver sgu et lækkert stadion!
- Lopezzz
- Kontakt:
-
Drake
- Har takket: 2936 gange
- Blevet takket: 220 gange
- Lopezzz
- Kontakt:
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... njuic.html
Hvis det holder og alt tyder på at det holder så tror jeg at mange fans skrider eller melder sig ud af klubben.
Det er sindssygt det der foregår.
Vi er det eneste klub der bruger 3x længere tid på alle projekter.

Hvis det holder og alt tyder på at det holder så tror jeg at mange fans skrider eller melder sig ud af klubben.
MDCCCXCIX
Mange store byggeprojekter støder på sådanne udfordringer, især stadions. Alle vil bygge deres unikke stadions, så der er jo ingen fejlfri bygge manualer. Bernabeu var også forsinket, måske ikke med lige så lang tid men de havde også udfordringer.Lopezzz skrev: ↑tors jul 10, 2025 10:48 amhttps://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... njuic.html
![]()
![]()
![]()
Tror nu næppe fansne forsvinder pga byggeforsinkelser, og spørg du mig så vil jeg sige de er velkomne til at smutte hvis det er et stadionbyggeri der tipper deres vægtskål. Så ville kedelig Xaviball havde været en mere acceptabel årsag, eller den evige kamp mod 1:1 reglen som Laporta lover nærmest dagligt, men gang på gang viser vi er der ikke helt.
- Lopezzz
- Kontakt:
Jeg forstår dig godt men vores stadion burde være helt færdig i år efter planen. Nu snakker de om at den bliver helt færdig til sommer 2027, det er 2 år forsinkelseDumle skrev: ↑tors jul 10, 2025 11:09 amMange store byggeprojekter støder på sådanne udfordringer, især stadions. Alle vil bygge deres unikke stadions, så der er jo ingen fejlfri bygge manualer. Bernabeu var også forsinket, måske ikke med lige så lang tid men de havde også udfordringer.Lopezzz skrev: ↑tors jul 10, 2025 10:48 amhttps://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... njuic.html
![]()
![]()
![]()
Tror nu næppe fansne forsvinder pga byggeforsinkelser, og spørg du mig så vil jeg sige de er velkomne til at smutte hvis det er et stadionbyggeri der tipper deres vægtskål. Så ville kedelig Xaviball havde været en mere acceptabel årsag, eller den evige kamp mod 1:1 reglen som Laporta lover nærmest dagligt, men gang på gang viser vi er der ikke helt.
Nogen fans skrider men mange bliver skuffet.
MDCCCXCIX
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1034 gange
- Blevet takket: 1287 gange
Det er selvfølgelig irriterende, men man vidste det godt, da man så tidsplanen. Umuligt at nå så meget arbejde på 2 år.Lopezzz skrev: ↑tors jul 10, 2025 2:38 pmJeg forstår dig godt men vores stadion burde være helt færdig i år efter planen. Nu snakker de om at den bliver helt færdig til sommer 2027, det er 2 år forsinkelseDumle skrev: ↑tors jul 10, 2025 11:09 amMange store byggeprojekter støder på sådanne udfordringer, især stadions. Alle vil bygge deres unikke stadions, så der er jo ingen fejlfri bygge manualer. Bernabeu var også forsinket, måske ikke med lige så lang tid men de havde også udfordringer.Lopezzz skrev: ↑tors jul 10, 2025 10:48 amhttps://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... njuic.html
![]()
![]()
![]()
Tror nu næppe fansne forsvinder pga byggeforsinkelser, og spørg du mig så vil jeg sige de er velkomne til at smutte hvis det er et stadionbyggeri der tipper deres vægtskål. Så ville kedelig Xaviball havde været en mere acceptabel årsag, eller den evige kamp mod 1:1 reglen som Laporta lover nærmest dagligt, men gang på gang viser vi er der ikke helt.![]()
![]()
Bernabeu var i øvrigt også 2 år forsinket og over skred budgettet med 1,2 mia euro
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Lopezzz
- Kontakt:
Ja men har deres hold spillet på en anden stadion under renoveringen? Det tror jeg ikkeEasyBuddhist skrev: ↑tors jul 10, 2025 8:27 pmDet er selvfølgelig irriterende, men man vidste det godt, da man så tidsplanen. Umuligt at nå så meget arbejde på 2 år.Lopezzz skrev: ↑tors jul 10, 2025 2:38 pmJeg forstår dig godt men vores stadion burde være helt færdig i år efter planen. Nu snakker de om at den bliver helt færdig til sommer 2027, det er 2 år forsinkelseDumle skrev: ↑tors jul 10, 2025 11:09 amMange store byggeprojekter støder på sådanne udfordringer, især stadions. Alle vil bygge deres unikke stadions, så der er jo ingen fejlfri bygge manualer. Bernabeu var også forsinket, måske ikke med lige så lang tid men de havde også udfordringer.Lopezzz skrev: ↑tors jul 10, 2025 10:48 amhttps://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... njuic.html
![]()
![]()
![]()
Tror nu næppe fansne forsvinder pga byggeforsinkelser, og spørg du mig så vil jeg sige de er velkomne til at smutte hvis det er et stadionbyggeri der tipper deres vægtskål. Så ville kedelig Xaviball havde været en mere acceptabel årsag, eller den evige kamp mod 1:1 reglen som Laporta lover nærmest dagligt, men gang på gang viser vi er der ikke helt.![]()
![]()
Bernabeu var i øvrigt også 2 år forsinket og over skred budgettet med 1,2 mia euro
MDCCCXCIX
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1034 gange
- Blevet takket: 1287 gange
Nej, de spillede på deres reserve stadion, men det meste af den tid var under corona. De spillede også med nedsat kapacitet i lang tid, da de kom tilbageLopezzz skrev: ↑tors jul 10, 2025 10:09 pmJa men har deres hold spillet på en anden stadion under renoveringen? Det tror jeg ikkeEasyBuddhist skrev: ↑tors jul 10, 2025 8:27 pmDet er selvfølgelig irriterende, men man vidste det godt, da man så tidsplanen. Umuligt at nå så meget arbejde på 2 år.Lopezzz skrev: ↑tors jul 10, 2025 2:38 pmJeg forstår dig godt men vores stadion burde være helt færdig i år efter planen. Nu snakker de om at den bliver helt færdig til sommer 2027, det er 2 år forsinkelseDumle skrev: ↑tors jul 10, 2025 11:09 amMange store byggeprojekter støder på sådanne udfordringer, især stadions. Alle vil bygge deres unikke stadions, så der er jo ingen fejlfri bygge manualer. Bernabeu var også forsinket, måske ikke med lige så lang tid men de havde også udfordringer.Lopezzz skrev: ↑tors jul 10, 2025 10:48 amhttps://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... njuic.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Bernabeu var i øvrigt også 2 år forsinket og over skred budgettet med 1,2 mia euroVar de ikke på Bernabeu hele tiden?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Lopezzz
- Kontakt:
Nå ok, det vidste jeg ikke.EasyBuddhist skrev: ↑fre jul 11, 2025 12:39 amNej, de spillede på deres reserve stadion, men det meste af den tid var under corona. De spillede også med nedsat kapacitet i lang tid, da de kom tilbageLopezzz skrev: ↑tors jul 10, 2025 10:09 pmJa men har deres hold spillet på en anden stadion under renoveringen? Det tror jeg ikkeEasyBuddhist skrev: ↑tors jul 10, 2025 8:27 pmDet er selvfølgelig irriterende, men man vidste det godt, da man så tidsplanen. Umuligt at nå så meget arbejde på 2 år.Lopezzz skrev: ↑tors jul 10, 2025 2:38 pmJeg forstår dig godt men vores stadion burde være helt færdig i år efter planen. Nu snakker de om at den bliver helt færdig til sommer 2027, det er 2 år forsinkelseDumle skrev: ↑tors jul 10, 2025 11:09 amMange store byggeprojekter støder på sådanne udfordringer, især stadions. Alle vil bygge deres unikke stadions, så der er jo ingen fejlfri bygge manualer. Bernabeu var også forsinket, måske ikke med lige så lang tid men de havde også udfordringer.Lopezzz skrev: ↑tors jul 10, 2025 10:48 amhttps://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... njuic.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Bernabeu var i øvrigt også 2 år forsinket og over skred budgettet med 1,2 mia euroVar de ikke på Bernabeu hele tiden?
Men det er ærgerligt at vi igen skal muligvis spille hele næste sæson på Montjuice.
Jeg havde planer om at rejse til Barcelona i sep/okt og se 1-2 kampe sammen med min søn men vi aflyser rejsen hvis de ikke skal spille på Camp Nou.
MDCCCXCIX