Palmer and pals palm away Palmeiras

Redaktører: Guardiola, Wennerberg
HøhøEasyBuddhist skrev: ↑lør jul 05, 2025 7:56 pmFaldt i øvrigt lige over denne her
Palmer and pals palm away Palmeiras
![]()
Det samme tænker jeg om Dembele men en af dem tager det kun på grund af Champions League titlen.Antimadridista skrev: ↑lør jul 05, 2025 8:22 pmDoue vinder selvfølgelig ikke…det vil være for useriøst.
Demb vil jeg personligt være uenig i, men kan forsvares pga CL titlen.Lopezzz skrev: ↑lør jul 05, 2025 8:42 pmDet samme tænker jeg om Dembele men en af dem tager det kun på grund af Champions League titlen.Antimadridista skrev: ↑lør jul 05, 2025 8:22 pmDoue vinder selvfølgelig ikke…det vil være for useriøst.
Xabi gør det godt, men han har også sine fejl. Jeg er ikke stor fan af 3-5-2, men han gør det, han gør bedst. De bedste trænere vil dog finde huller i dette setup, hvor specielt manglen på pres i visse faser kan koste dem, med den intensitet, som vi udemærket ved, skal være til stede, for at praktisere denne spillestil. Men de ser godt in possession, flydende buildup og de angriber rummene rigtig, rigtig godt. Det er uden bolden, de vil få problemer, hvor specielt Trent og Guler er pressing targets. En god træner vil udnytte dette og Kovac er middelmådig, i bedste fald. Heldigt, de ikke fik Zubimendi, så ville det blive virkelig sværtLopezzz skrev: ↑lør jul 05, 2025 10:25 pmJep og nu har de endelig en træner som bruger samme metode som Barca og satser på de unge spillere fra deres akademi.
De starter sæsonen med at vinde denne turnering uden de store problemer. Hverken PSG eller nogen andre stopper dem.
Vi er den eneste klub de ikke kan klare.
Download DAZN app på TV eller på mobilen og opret gratis bruger så kan du ser alle kampe i god kvalitet med engelske kommentatorer.
Ja det bliver ikke nemt og jeg glæder mig ikke til næste Clasico.EasyBuddhist skrev: ↑lør jul 05, 2025 10:42 pmXabi gør det godt, men han har også sine fejl. Jeg er ikke stor fan af 3-5-2, men han gør det, han gør bedst. De bedste trænere vil dog finde huller i dette setup, hvor specielt manglen på pres i visse faser kan koste dem, med den intensitet, som vi udemærket ved, skal være til stede, for at praktisere denne spillestil. Men de ser godt in possession, flydende buildup og de angriber rummene rigtig, rigtig godt. Det er uden bolden, de vil få problemer, hvor specielt Trent og Guler er pressing targets. En god træner vil udnytte dette og Kovac er middelmådig, i bedste fald. Heldigt, de ikke fik Zubimendi, så ville det blive virkelig sværtLopezzz skrev: ↑lør jul 05, 2025 10:25 pmJep og nu har de endelig en træner som bruger samme metode som Barca og satser på de unge spillere fra deres akademi.
De starter sæsonen med at vinde denne turnering uden de store problemer. Hverken PSG eller nogen andre stopper dem.
Mentalt er dette Barca hold virkelig stærke og de vil vokse yderligere. Men ja, det bliver interessant at se dem mod PSG, Enrique er en top træner og vil helt sikkert ramme dem, hvor det gør mest ondt.Lopezzz skrev: ↑søn jul 06, 2025 4:55 pmJa det bliver ikke nemt og jeg glæder mig ikke til næste Clasico.EasyBuddhist skrev: ↑lør jul 05, 2025 10:42 pmXabi gør det godt, men han har også sine fejl. Jeg er ikke stor fan af 3-5-2, men han gør det, han gør bedst. De bedste trænere vil dog finde huller i dette setup, hvor specielt manglen på pres i visse faser kan koste dem, med den intensitet, som vi udemærket ved, skal være til stede, for at praktisere denne spillestil. Men de ser godt in possession, flydende buildup og de angriber rummene rigtig, rigtig godt. Det er uden bolden, de vil få problemer, hvor specielt Trent og Guler er pressing targets. En god træner vil udnytte dette og Kovac er middelmådig, i bedste fald. Heldigt, de ikke fik Zubimendi, så ville det blive virkelig sværtLopezzz skrev: ↑lør jul 05, 2025 10:25 pmJep og nu har de endelig en træner som bruger samme metode som Barca og satser på de unge spillere fra deres akademi.
Jeg er mest bange for deres mentale pres. Der er de verdens konger. De er urørlige når vi snakker om mentale styrke, ingen andre klubber har de samme egenskaber.
Og deres uendelige held fortsætter.
Det bliver spændende at se hvad PSG kan gøre for at stoppe dem.
Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster