Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Dumfries KÆMPE ja tak herfra..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..

Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

JayBird10
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 2 gange

Indlæg af JayBird10 »

Magnus Frost skrev:
fre jul 04, 2025 8:53 pm
JayBird10 skrev:
fre jul 04, 2025 7:09 pm
Pyt!
Knægten har ikke ambitioner om at vinde noget og vil nok heller spille hyggebold med brormand.
Ledelsen har spillet fallit endnu engang, at man i det hele taget vælger at gå efter en spiller, der i den grad tog røven på klubben sidste år.
Deco sagde "taget er kørt", men gik tilbage til en fuser.

Tag nu knægten her i stedet, langt billigere, mindst ligeså godt teknisk og taktisk.
Han vist i hvert fald kvaliteterne i CL kampen mod Barca.

https://www.transfermarkt.com/eliesse-b ... ler/810895

Men helt sikkert, man skal hellere forstærke på de to backs, hvor det har haltet mest.
Forhåbentligt retter man fokus nu.

To backs ? Mener du ikke en?

Koundé har da været fantastisk god og Garcia vist at han er en ganske kompetent RB backup!

Martin derimod!

My bad, forklaring følger.

Man har været lidt tvetydig fra ledelsen omkring Garcia, og derfor skrevet jeg "to".
Men bliver han, så det helt sikkert kun en solid backup vi skal bruge til Balde.

Og helt enig Martin har været svingende i sine præstationer.

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2342 gange
Blevet takket: 1354 gange

Indlæg af Dytrax »

Uli Hoeneß (Bayern Munich) : "Nico Williams? We were all surprised that he extended his contract. I had close contact with Hansi Flick, who's currently in Tegernsee on holiday, and they were surprised too because they had more or less an agreement with him. I don't understand what Nico wants, but in my opinion Bilbao are just trying to get more money because next year he will cost more than €60m."

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2342 gange
Blevet takket: 1354 gange

Indlæg af Dytrax »

Barça rules out the Dumfries deal.

Flick has full confidence in Koundé, and as a backup, there is Fort, whom Flick sees as capable of developing. Eric Garcia is also considered an additional option.

[MARCA]

Magnus Frost
Har takket: 69 gange
Blevet takket: 100 gange

Indlæg af Magnus Frost »

JayBird10 skrev:
lør jul 05, 2025 5:02 pm
Magnus Frost skrev:
fre jul 04, 2025 8:53 pm
JayBird10 skrev:
fre jul 04, 2025 7:09 pm
Pyt!
Knægten har ikke ambitioner om at vinde noget og vil nok heller spille hyggebold med brormand.
Ledelsen har spillet fallit endnu engang, at man i det hele taget vælger at gå efter en spiller, der i den grad tog røven på klubben sidste år.
Deco sagde "taget er kørt", men gik tilbage til en fuser.

Tag nu knægten her i stedet, langt billigere, mindst ligeså godt teknisk og taktisk.
Han vist i hvert fald kvaliteterne i CL kampen mod Barca.

https://www.transfermarkt.com/eliesse-b ... ler/810895

Men helt sikkert, man skal hellere forstærke på de to backs, hvor det har haltet mest.
Forhåbentligt retter man fokus nu.

To backs ? Mener du ikke en?

Koundé har da været fantastisk god og Garcia vist at han er en ganske kompetent RB backup!

Martin derimod!

My bad, forklaring følger.

Man har været lidt tvetydig fra ledelsen omkring Garcia, og derfor skrevet jeg "to".
Men bliver han, så det helt sikkert kun en solid backup vi skal bruge til Balde.

Og helt enig Martin har været svingende i sine præstationer.

Gad vide om Dumfries kan være okay som LB backup?
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

DrGink
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 207 gange

Indlæg af DrGink »

Dytrax skrev:
lør jul 05, 2025 1:02 pm
Víctor Malo:

Félix Tainta gave Barça a lesson in negotiation. He made the club believe that Nico was desperate to wear the Blaugrana shirt and play alongside Lamine Yamal. The plan worked smoothly. Once Barça were convinced, and the contractual conditions were agreed upon, the stage was set for the next move.

Jon Uriarte, president of Athletic Club, then stepped in. He went straight to Javier Tebas’ offices at La Liga and raised concerns about Barça’s financial situation. This move cast doubt over the viability of the operation and introduced new risks into the equation.

Nico, sensing uncertainty and pressure, began to hesitate. His agent, Tainta, took advantage of the situation and demanded financial guarantees from Deco to protect his client. Barça, unwilling or unable to meet those demands, refused.

Tainta then took full control of the narrative. He used the entire setup, the momentum created with Barça, and the emotional angle involving Nico’s desire to join the Catalan club, to push Athletic into offering a record-breaking deal. The plan succeeded to perfection.

The result was clear and overwhelming. Athletic Club secured their star player with the best contract in their history. Tainta executed a flawless strategy and Uriarte, without spending a cent, outplayed Joan Laporta and his board.

But Nico Williams also bears some responsibility. He not only made a fool out of Laporta and Deco but also misled his own friends. Through his national teammates who play for Barça—Lamine, Pedri, Ferran, Dani Olmo, Raphinha—he fueled speculation with endless social media posts and private messages. In the end, Nico didn’t just mock the club, he mocked those closest to him.
Han får det til at lyde som om agenten er et forhandlingsgeni og "snød" Barca.
Er der ikke bare tale, om at "feteret fodboldspiller har tilbud fra flere klubber og bruger tilbuddene til at presse prisen op, hvorefter han vælger det bedste".
Jeg synes det er lidt kynisk og med til at sætte Nico i et dårligt lys, fordi mange af Barcaspillerne har været involveret, men ligefrem en slags genistreg og at Barca-ledelsen "tabte" en forhandlingskamp med agenten har jeg svært ved at se.

EasyBuddhist
Har takket: 843 gange
Blevet takket: 1047 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

DrGink skrev:
lør jul 05, 2025 7:25 pm
Dytrax skrev:
lør jul 05, 2025 1:02 pm
Víctor Malo:

Félix Tainta gave Barça a lesson in negotiation. He made the club believe that Nico was desperate to wear the Blaugrana shirt and play alongside Lamine Yamal. The plan worked smoothly. Once Barça were convinced, and the contractual conditions were agreed upon, the stage was set for the next move.

Jon Uriarte, president of Athletic Club, then stepped in. He went straight to Javier Tebas’ offices at La Liga and raised concerns about Barça’s financial situation. This move cast doubt over the viability of the operation and introduced new risks into the equation.

Nico, sensing uncertainty and pressure, began to hesitate. His agent, Tainta, took advantage of the situation and demanded financial guarantees from Deco to protect his client. Barça, unwilling or unable to meet those demands, refused.

Tainta then took full control of the narrative. He used the entire setup, the momentum created with Barça, and the emotional angle involving Nico’s desire to join the Catalan club, to push Athletic into offering a record-breaking deal. The plan succeeded to perfection.

The result was clear and overwhelming. Athletic Club secured their star player with the best contract in their history. Tainta executed a flawless strategy and Uriarte, without spending a cent, outplayed Joan Laporta and his board.

But Nico Williams also bears some responsibility. He not only made a fool out of Laporta and Deco but also misled his own friends. Through his national teammates who play for Barça—Lamine, Pedri, Ferran, Dani Olmo, Raphinha—he fueled speculation with endless social media posts and private messages. In the end, Nico didn’t just mock the club, he mocked those closest to him.
Han får det til at lyde som om agenten er et forhandlingsgeni og "snød" Barca.
Er der ikke bare tale, om at "feteret fodboldspiller har tilbud fra flere klubber og bruger tilbuddene til at presse prisen op, hvorefter han vælger det bedste".
Jeg synes det er lidt kynisk og med til at sætte Nico i et dårligt lys, fordi mange af Barcaspillerne har været involveret, men ligefrem en slags genistreg og at Barca-ledelsen "tabte" en forhandlingskamp med agenten har jeg svært ved at se.
Enig, Tainta er en agent, der repræsenterer en stor del af Bilbao's ungdomsspillere. Jeg tror faktisk, han er en jordbunden type, der ikke lod sig forførere af de store armbevægelser og de store visioner i Barcelona og fred være med det. Jeg håber dog ikke, Nico kommer til at fortryde sin beslutning, for det bliver sindsygt svært at komme væk nu. Jeg tror ikke, der er mange topklubber, der vil byde på ham i fremtiden. Barca selvsagt ikke, men andre har set med på sidelinjen og klubber som Real, Bayern og Arsenal har også brændt fingrene. Faktum er jo, Barca nok er den eneste klub, der kunne lokke ham
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 92 gange
Blevet takket: 323 gange

Indlæg af Barca80 »

BREAKING: Barça have been informed that AC Milan would accept €70m + some variables for Rafael Leao.

#deb
Åhhh knyt nu sylten!

Vi skal åbenbart trækkes gennem endnu en lang og pinlig sommer fyldt med håbløse rygter og ubrugelige forhandlinger :roll:

Ikigai
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 19 gange

Indlæg af Ikigai »

Magnus Frost skrev:
fre jul 04, 2025 7:49 am
Ikigai skrev:
fre jul 04, 2025 7:01 am
DrGink skrev:
tors jul 03, 2025 7:38 pm
nosslo15 skrev:
tors jul 03, 2025 5:56 pm
https://fcbarcelona.dk/Nyheder/marc-cas ... eague.html

Håber på, at man indser, at de Jong som DM er for ustabil til de større opgør. Cassado har, indtil videre, vist sig yderst pålidelig.

De ville virkelig være idioti at slippe ham.
Men en eller anden form for plan må der jo laves. Pedri er selvskreven til den ene plads, men skal selvfølgelig spares af og til. Til den anden plads er der så de Jong, Casado, Bernal og gavi(som dog også kan være mere offensiv). 4 mand til én plads er nok lige rigeligt uden man tænker sig om.
Hvor sikker kan man være på Bernal ?
Han var rigtig god i pre-season og de første kampe sidste sæson, men man har ikke rigtigt set niveauet over en længere periode plus en lang skade .

Men det kan hurtig blive en tynd midtbane hvis man smider Casado væk , og Bernal kommer tilbage som “fati” niveau og gavi forsætter sin krigeriske spillestil uden noget andet indhold
Jeg vil sige at det at man vinder golden boy, være den yngste nogensinde til at spille 100 kampe for barca og være fast landsholdsspiller for Spanien som teenager sjældent sker med krigerisk spillestil uden noget andet indhold...
Jeg er absolut enig - Men der er Gavi før og efter skaden og nu hvor emnet var omkring bredden på Barca midtbane her og nu , og jeg synes personligt ikke Gavi efter skaden har makset talentet helt endnu. Det skal dog heller ikke forstå som jeg mener han er dårlig - men blot at jeg helst ser Casado bliver indtil niveauet er 100% tilbage for Gavi og Bernal .

Beklager den lange svartid .

Brugeravatar
Barca80

Indlæg af Barca80 »

| Rafael Leão is available for €70M and the deal can even be negotiated in installments! [@Plettigoal]

At that price, age, and talent level - Leão is arguably the best option available on the market.

* Explosive pace
* Great 1v1 ability
* Proven in a top league
* Just turned 26 years old

Of course, no player is perfect, but the key is to sign someone with fewer weaknesses and more upside - and Leão ticks those boxes better than most.

This could be a golden opportunity for Barca to secure a top talent for the long term

#FCBlive #Leao #Transfers
Jeg foretrækker Rafael Leão frem for Luis Díaz – og her er hvorfor:

Ser man på mål og assists, er der ikke den store forskel mellem de to. Men i modsætning til Luis Díaz spiller Leão ikke i en klub, hvor alting bare kører på skinner, og hvor succes nærmest er en selvfølge. Díaz løber ned ad bakke – han har haft optimale betingelser i et velsmurt Liverpool-hold, der dominerer i Premier League. Leão, derimod, har spillet op ad bakke i et AC Milan, som endte på en skuffende 8.-plads – og det gør hans præstationer endnu mere imponerende.

Jeg tror simpelthen, at Leão vil blomstre endnu mere i Barca, fordi han allerede har bevist sig under langt sværere forhold. Og så virker han mere egnet som rotationsspiller end Díaz. For ikke at nævne: portugiseren er næsten tre år yngre – det gør også en forskel i det lange løb.

Dumle
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 65 gange

Indlæg af Dumle »

Barca80 skrev:
søn jul 06, 2025 12:28 pm
| Rafael Leão is available for €70M and the deal can even be negotiated in installments! [@Plettigoal]

At that price, age, and talent level - Leão is arguably the best option available on the market.

* Explosive pace
* Great 1v1 ability
* Proven in a top league
* Just turned 25 years old

Of course, no player is perfect, but the key is to sign someone with fewer weaknesses and more upside - and Leão ticks those boxes better than most.

This could be a golden opportunity for Barca to secure a top talent for the long term

Ser man på mål og assists, er der ikke den store forskel mellem de to. Men i modsætning til Luis Díaz spiller Leão ikke i en klub, hvor alting bare kører på skinner, og hvor succes nærmest er en selvfølge. Díaz løber ned ad bakke – han har haft optimale betingelser i et velsmurt Liverpool-hold, der dominerer i Premier League. Leão, derimod, har spillet op ad bakke i et AC Milan, som endte på en skuffende 8.-plads – og det gør hans præstationer endnu mere imponerende.

Jeg tror simpelthen, at Leão vil blomstre endnu mere i Barca, fordi han allerede har bevist sig under langt sværere forhold. Og så virker han mere egnet som rotationsspiller end Díaz. For ikke at nævne: portugiseren er næsten tre år yngre – det gør også en forskel i det lange løb.
Jeg kan godt lide Leao i forhold til hvad han bringer offensivt, jeg kan godt være lidt nervøs i forhold til viljen i genpresset, hvilket jeg på ingen måde har nogen betænkninger ved i forhold til Luis Diaz.

Kan han købes til 70 mil euro i en normal handel betalt i rater til den løn som Nico i følge rygterne accepterede hos barca, så kunne det sagtens være en god handel som er langt nemmere at registrere.

Jeg ville stadig foretrække at nøjes med vores offensivspillere og gå med Grimaldo og Dumfries for det halve og få forstærket den bredte vi slet ikke havde i defensiven sidste sæson. Men man får jo ikke altid hvad man drømmer om.

Brugeravatar
Barca80

Indlæg af Barca80 »

Dumle skrev:
søn jul 06, 2025 12:43 pm
jeg kan godt være lidt nervøs i forhold til viljen i genpresset,
Jeg tror, at viljen til genpres primært handler om mentalitet og indstilling – og det skal Flick nok få Leão til at tilpasse sig.

Magnus Frost
Har takket: 69 gange
Blevet takket: 100 gange

Indlæg af Magnus Frost »

Dumle skrev:
Barca80 skrev:
søn jul 06, 2025 12:28 pm

* Explosive pace
* Great 1v1 ability
* Proven in a top league
* Just turned 25 years old

Jeg kan godt lide Leao i forhold til hvad han bringer offensivt, jeg kan godt være lidt nervøs i forhold til viljen i genpresset, hvilket jeg på ingen måde har nogen betænkninger ved i forhold til Luis Diaz.

Kan han købes til 70 mil euro i en normal handel betalt i rater til den løn som Nico i følge rygterne accepterede hos barca, så kunne det sagtens være en god handel som er langt nemmere at registrere.

Jeg ville stadig foretrække at nøjes med vores offensivspillere og gå med Grimaldo og Dumfries for det halve og få forstærket den bredte vi slet ikke havde i defensiven sidste sæson. Men man får jo ikke altid hvad man drømmer om.

Helt enig ! Vi har også midtbane spillere der kan spille kant, Balde er fremragende med en wing der trækker ind i banen og både Jan og Toni kan med tiden blive fremragende kantspillere!

Leao er 26 og haft en række forskellige trænere der alle har haft samme problem med ham, han kan og vil ikke forsvare ordentligt.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Madameskrald
Blevet takket: 239 gange

Indlæg af Madameskrald »

Barca80 skrev:
søn jul 06, 2025 1:20 pm
Dumle skrev:
jeg kan godt være lidt nervøs i forhold til viljen i genpresset,
Jeg tror, at viljen til genpres primært handler om mentalitet og indstilling – og det skal Flick nok få Leão til at tilpasse sig.
Simone kunne ikke få Joao Felix til at løbe uden bold i Atl. Madrid… Flick er måske lidt mere pædagogisk anlagt, men der skal trods alt være lidt baggrunds vilje at bygge på!

Ialocin
Har takket: 148 gange
Blevet takket: 160 gange

Indlæg af Ialocin »

Kan vi ikke bare købe Osimhen. Evt. lejeaftale med køboption. Han ville være et monster for os.

Besvar