Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2703 gange
Blevet takket: 1570 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Men hvorfor så ikke vente lidt længere. Der er længe til sæsonstart og Bilbao løber jo ingen vegne! Syntes det er en meget brat afvisning og dernæst underskrift med Bilbao!!

Mener bare at havde han virkelig villet Barca, havde der stadig været god tid….

Der er ikke logisk sammenhæng i det cirkus. Noget helt andet er, at Nico har skrevet under på en 10 år lang kontrakt. I fodboldsammenhæng er det ækvivalent med livstid. Forstår ikke, at man har lyst til at binde sig på den måde, medmindre der er tale om et ægteskab, hvor man naturligvis får fornøjelsen af at modparten vokser sig stor og ondsindet :lol:

ladislau
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 170 gange

Indlæg af ladislau »

Helt forståeligt Williams vil have en garanti, for at kunne spille fodbold.
Alt andet er useriøst.

Med Olmo som backup på kanterne er vi også fint dækket ind.
Håber bare vi kan fokuser på backs, og ikke hopper på et eller andet dumt potensforlængerkøb, men det gør vi jo nok.

Vi har bare sådan en fed trup. Det er så røv dumt, at de nok køber den i stykker

EasyBuddhist
Har takket: 1025 gange
Blevet takket: 1274 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Glemte, vi lowkey også har denne "silent assassin" at se frem til i preseason :shh:

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Har takket: 1747 gange
Blevet takket: 1169 gange

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
fre jul 04, 2025 10:42 pm
Men hvorfor så ikke vente lidt længere. Der er længe til sæsonstart og Bilbao løber jo ingen vegne! Syntes det er en meget brat afvisning og dernæst underskrift med Bilbao!!

Mener bare at havde han virkelig villet Barca, havde der stadig været god tid….

Der er ikke logisk sammenhæng i det cirkus. Noget helt andet er, at Nico har skrevet under på en 10 år lang kontrakt. I fodboldsammenhæng er det ækvivalent med livstid. Forstår ikke, at man har lyst til at binde sig på den måde, medmindre der er tale om et ægteskab, hvor man naturligvis får fornøjelsen af at modparten vokser sig stor og ondsindet :lol:
Taler du af erfaring :grin:

Drake
Har takket: 2933 gange
Blevet takket: 220 gange

Indlæg af Drake »

Hvad fanden sker der!! Hold op det er latterligt!! Kæft jeg er vred !! :mad:

Nu er vi blevet gjort til grin igen af Nico, handlen skulle være centimeter fra af være done, MEN NEJ :eek: :crazy:

Han kom fandme selv til os, og ville til os ville gå med til hvad vi kunne tilbyde og, bla bla bla!
Håber han rådner op i Bilbao, og vinder ikke en skid!
Håber fansene buer ham ud af banen hver gang han spiller på vores bane og for landsholdet!! :thumbdown: :mad:

Nu kommer vi igen til at se Raphina på mest på kanten igen. Jeg er ikke fan af en kan der ikke kan udfordre.
JA haft en vanvittig sæson (det kommer han dog ikke til at fortsætte med) men han er ikke spænede at se på + Balde skal klare hele kanten selv, og det gør han ofte ender som ren kant, og det kan han ikke da han ikke kan drible fra stående, og det går ham dårlig på de kampe. Han skal komme fa dybt i banen, og drive bolden frem og lave overlap, der er han bedst.

Nu går vi glip at den kant der ville passe perfekt til os på flere måder, alder, spillestil, spillertype, kender ligaen, kan sproget, kender halvdelen af holdet, er gode venner med Yamal og Balde osv.

Nu er efterladt med shit alternativer! :mad:
Luis Diaz (Koster 80-90 mil + bliver snart 29 år)
Rashford (Mere ustabil end det danske vejr + bliver snart 28 år)
Leao (80 mil + Mere ustabil end det danske vejr + passer desværre ikke ind i Flicks spillestil)
Lookman (bliver snart 28 år + 40-60 mil + En god trupspiller + ikke helt den type vi søger)

JA jeg overdriver også, men er så f...... træt af min elskede klubs økonomiske situation, og vi hele tiden skal nøjes ... :problem:
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴

Antimadridista

ladislau skrev:
fre jul 04, 2025 10:49 pm
Helt forståeligt Williams vil have en garanti, for at kunne spille fodbold.
Alt andet er useriøst.

Med Olmo som backup på kanterne er vi også fint dækket ind.
Håber bare vi kan fokuser på backs, og ikke hopper på et eller andet dumt potensforlængerkøb, men det gør vi jo nok.

Vi har bare sådan en fed trup. Det er så røv dumt, at de nok køber den i stykker
Kan trøste dig med at vi vist ikke har penge til at købe den i stykker….

Antimadridista

Drake skrev:
fre jul 04, 2025 11:16 pm
Hvad fanden sker der!! Hold op det er latterligt!! Kæft jeg er vred !! :mad:

Nu er vi blevet gjort til grin igen af Nico, handlen skulle være centimeter fra af være done, MEN NEJ :eek: :crazy:

Han kom fandme selv til os, og ville til os ville gå med til hvad vi kunne tilbyde og, bla bla bla!
Håber han rådner op i Bilbao, og vinder ikke en skid!
Håber fansene buer ham ud af banen hver gang han spiller på vores bane og for landsholdet!! :thumbdown: :mad:

Nu kommer vi igen til at se Raphina på mest på kanten igen. Jeg er ikke fan af en kan der ikke kan udfordre.
JA haft en vanvittig sæson (det kommer han dog ikke til at fortsætte med) men han er ikke spænede at se på + Balde skal klare hele kanten selv, og det gør han ofte ender som ren kant, og det kan han ikke da han ikke kan drible fra stående, og det går ham dårlig på de kampe. Han skal komme fa dybt i banen, og drive bolden frem og lave overlap, der er han bedst.

Nu går vi glip at den kant der ville passe perfekt til os på flere måder, alder, spillestil, spillertype, kender ligaen, kan sproget, kender halvdelen af holdet, er gode venner med Yamal og Balde osv.

Nu er efterladt med shit alternativer! :mad:
Luis Diaz (Koster 80-90 mil + bliver snart 29 år)
Rashford (Mere ustabil end det danske vejr + bliver snart 28 år)
Leao (80 mil + Mere ustabil end det danske vejr + passer desværre ikke ind i Flicks spillestil)
Lookman (bliver snart 28 år + 40-60 mil + En god trupspiller + ikke helt den type vi søger)

JA jeg overdriver også, men er så f...... træt af min elskede klubs økonomiske situation, og vi hele tiden skal nøjes ... :problem:
Hvis man ikke vidste bedre, sku man tro du havde taget part i en anden brugers krop :lol:

Det skal nok gå Drake :glad: ;-)

DrGink
Har takket: 1047 gange
Blevet takket: 220 gange

Indlæg af DrGink »

Dytrax skrev:
fre jul 04, 2025 5:48 pm
Jeg tager mine 16 følgere med ud på eventyr

Altså, det skal man ikke kimse af. Jesus havde 12 :grin: :lol:
.... Og ville bagefter have ønsket han kun havde haft 11

nosslo15
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 302 gange

Indlæg af nosslo15 »

Barca80 skrev:
fre jul 04, 2025 6:42 pm
nosslo15 skrev:
fre jul 04, 2025 6:19 pm
Jeg forstår ikke, hvorfor folk føler at Barca har tabt i transfersagen om Nico.
Det handler, mere end noget andet, om en klubledelse der bruger tid, energi og ressourcer – og jagter en bestemt spiller desperat to somre i træk – blot for at se ham tage fusen på klubben og sikre sig en luksuskontrakt i sin barndomsklub.

Det handler om at begå præcis den samme fejl to gange. Det handler om at falde i det samme hul igen. Det handler om elendige prioriteringer. Om at fejle. Om at tabe ansigt over for hele fodboldverdenen. Det handler om dårlig planlægning og en fiasko af de helt store.
nosslo15 skrev:
Jeg mener ikke at have set nogle tydelige udmeldinger fra ledelsen om, at man ville gå målrettet efter ham denne gang, kun rygter .
Jeg ved ikke, hvor meget du har fulgt med, men Barças bud på Nico har været så offentligt, at Athletic Bilbao har indgivet en klage til La Liga for brud på Financial Fair Play-reglerne. Situationen blev så opsigtsvækkende, at selv Tebas følte sig nødsaget til at udtale sig om den potentielle transfer. Deco har endda selv udtalt i et interview, at de vil forsøge at hente ham – hvis betingelserne er de rette.
nosslo15 skrev:
Nico ville have garantier, dem kunne han ikke få, men måske har det mere været et spørgsmål om tillid, altså omvendt.
Vi aner reelt ikke, om det er den egentlige årsag – det er ren spekulation. Det eneste, vi med sikkerhed ved, er, at han har afvist Barça for andet år i træk og dermed udstillet Barca-ledelsen, mens han kynisk har udnyttet deres desperation til at sikre sig en lukrativ kontrakt i sin nuværende klub.
nosslo15 skrev:
Jeg har det fint med at han ikke kommer og håber, som mange andre, at vi i stedet bruger midlerne på vore backs. For denne gang, i hvert fald.
Der er vi ret enige. Jeg er heller ikke super begejstret for Nico Williams, men hvis valget står mellem ham og Luis Díaz, foretrækker jeg klart Nico. Og ja – der er ingen tvivl om, at backsene skal forstærkes så hurtigt som muligt.
Jeg har fulgt med herinde angående transfer rygter og angående Nico signingen på daglig base som du og andre, men jeg synes, du, som vanligt, overdramatiserer.

Vi er nu i sommer 25 transfervinduets 5 dag og en mulighed for at forstærke venstre kant er gledet os af hænde - i øvrigt en position, hvor vi ikke har et akut behov og hvor de fleste, tænkelige signings ville være til bredden og ikke direkte til start 11.

Da vi ikke har råd til enten Haaland eller Alvarez og da der ikke rigtigt er nogle oplagte kandidater til kanterne, som vi har råd til, så er opgaven at få trimmet truppen og købt ind til at forstærke bredden på vore backs - og evt. Wings.

Som andre forstandige folk har sagt herinde, så er hovedopgaven i dette vindue, givet vores økonomi, at undgå at købe en fremragende trup i stykker.

Der burde være rigeligt med tid.

Brugeravatar
!Option
Geografisk sted: Odense
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 191 gange

Indlæg af !Option »

nosslo15 skrev:
lør jul 05, 2025 7:27 am
Barca80 skrev:
fre jul 04, 2025 6:42 pm
nosslo15 skrev:
Jeg forstår ikke, hvorfor folk føler at Barca har tabt i transfersagen om Nico.
Det handler, mere end noget andet, om en klubledelse der bruger tid, energi og ressourcer – og jagter en bestemt spiller desperat to somre i træk – blot for at se ham tage fusen på klubben og sikre sig en luksuskontrakt i sin barndomsklub.

Det handler om at begå præcis den samme fejl to gange. Det handler om at falde i det samme hul igen. Det handler om elendige prioriteringer. Om at fejle. Om at tabe ansigt over for hele fodboldverdenen. Det handler om dårlig planlægning og en fiasko af de helt store.
nosslo15 skrev:
Jeg mener ikke at have set nogle tydelige udmeldinger fra ledelsen om, at man ville gå målrettet efter ham denne gang, kun rygter .
Jeg ved ikke, hvor meget du har fulgt med, men Barças bud på Nico har været så offentligt, at Athletic Bilbao har indgivet en klage til La Liga for brud på Financial Fair Play-reglerne. Situationen blev så opsigtsvækkende, at selv Tebas følte sig nødsaget til at udtale sig om den potentielle transfer. Deco har endda selv udtalt i et interview, at de vil forsøge at hente ham – hvis betingelserne er de rette.
nosslo15 skrev:
Nico ville have garantier, dem kunne han ikke få, men måske har det mere været et spørgsmål om tillid, altså omvendt.
Vi aner reelt ikke, om det er den egentlige årsag – det er ren spekulation. Det eneste, vi med sikkerhed ved, er, at han har afvist Barça for andet år i træk og dermed udstillet Barca-ledelsen, mens han kynisk har udnyttet deres desperation til at sikre sig en lukrativ kontrakt i sin nuværende klub.
nosslo15 skrev:
Jeg har det fint med at han ikke kommer og håber, som mange andre, at vi i stedet bruger midlerne på vore backs. For denne gang, i hvert fald.
Der er vi ret enige. Jeg er heller ikke super begejstret for Nico Williams, men hvis valget står mellem ham og Luis Díaz, foretrækker jeg klart Nico. Og ja – der er ingen tvivl om, at backsene skal forstærkes så hurtigt som muligt.
Jeg har fulgt med herinde angående transfer rygter og angående Nico signingen på daglig base som du og andre, men jeg synes, du, som vanligt, overdramatiserer.

Vi er nu i sommer 25 transfervinduets 5 dag og en mulighed for at forstærke venstre kant er gledet os af hænde - i øvrigt en position, hvor vi ikke har et akut behov og hvor de fleste, tænkelige signings ville være til bredden og ikke direkte til start 11.

Da vi ikke har råd til enten Haaland eller Alvarez og da der ikke rigtigt er nogle oplagte kandidater til kanterne, som vi har råd til, så er opgaven at få trimmet truppen og købt ind til at forstærke bredden på vore backs - og evt. Wings.

Som andre forstandige folk har sagt herinde, så er hovedopgaven i dette vindue, givet vores økonomi, at undgå at købe en fremragende trup i stykker.

Der burde være rigeligt med tid.
Kom du ikke her med dine saglige argumenter og ødelæg den dramatiske stemning! :roll: :grin:
Rey Abi!

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Kom du ikke her med dine saglige argumenter og ødelæg den dramatiske stemning!

:grin: :lol:

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

▪️Flick does not want Rashford and prefers a player with more versatility, leadership, and selflessness in his game, qualities he sees in Luis Díaz, who also brings valuable experience that would benefit the young players in the squad.

▪️ Díaz is considered a difficult target, especially since Liverpool has shown no clear intention to sell him, but Barça is betting on time and pressure from the player himself to make the deal happen before the end of the transfer window.

[Diario AS]

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Víctor Malo:

Félix Tainta gave Barça a lesson in negotiation. He made the club believe that Nico was desperate to wear the Blaugrana shirt and play alongside Lamine Yamal. The plan worked smoothly. Once Barça were convinced, and the contractual conditions were agreed upon, the stage was set for the next move.

Jon Uriarte, president of Athletic Club, then stepped in. He went straight to Javier Tebas’ offices at La Liga and raised concerns about Barça’s financial situation. This move cast doubt over the viability of the operation and introduced new risks into the equation.

Nico, sensing uncertainty and pressure, began to hesitate. His agent, Tainta, took advantage of the situation and demanded financial guarantees from Deco to protect his client. Barça, unwilling or unable to meet those demands, refused.

Tainta then took full control of the narrative. He used the entire setup, the momentum created with Barça, and the emotional angle involving Nico’s desire to join the Catalan club, to push Athletic into offering a record-breaking deal. The plan succeeded to perfection.

The result was clear and overwhelming. Athletic Club secured their star player with the best contract in their history. Tainta executed a flawless strategy and Uriarte, without spending a cent, outplayed Joan Laporta and his board.

But Nico Williams also bears some responsibility. He not only made a fool out of Laporta and Deco but also misled his own friends. Through his national teammates who play for Barça—Lamine, Pedri, Ferran, Dani Olmo, Raphinha—he fueled speculation with endless social media posts and private messages. In the end, Nico didn’t just mock the club, he mocked those closest to him.

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Inter have shown interest in ter Stegen's situation and are expected to submit an offer in the coming days. [Diario Sport]

DeanCassady
Har takket: 117 gange
Blevet takket: 318 gange

Indlæg af DeanCassady »

Jeg kan umuligt være den eneste, der er lettet over, at handlen glippede. Bevares, Nico er god, men nu går vi forhåbentlig all in på Diaz eller en lignende profil.
Robert Zimmerman

Besvar