Hvad fanden sker der!! Hold op det er latterligt!! Kæft jeg er vred !!
Nu er vi blevet gjort til grin igen af Nico, handlen skulle være centimeter fra af være done, MEN NEJ
Han kom fandme selv til os, og ville til os ville gå med til hvad vi kunne tilbyde og, bla bla bla!
Håber han rådner op i Bilbao, og vinder ikke en skid!
Håber fansene buer ham ud af banen hver gang han spiller på vores bane og for landsholdet!!
Nu kommer vi igen til at se Raphina på mest på kanten igen. Jeg er ikke fan af en kan der ikke kan udfordre.
JA haft en vanvittig sæson (det kommer han dog ikke til at fortsætte med) men han er ikke spænede at se på + Balde skal klare hele kanten selv, og det gør han ofte ender som ren kant, og det kan han ikke da han ikke kan drible fra stående, og det går ham dårlig på de kampe. Han skal komme fa dybt i banen, og drive bolden frem og lave overlap, der er han bedst.
Nu går vi glip at den kant der ville passe perfekt til os på flere måder, alder, spillestil, spillertype, kender ligaen, kan sproget, kender halvdelen af holdet, er gode venner med Yamal og Balde osv.
Nu er efterladt med shit alternativer!
Luis Diaz (Koster 80-90 mil + bliver snart 29 år)
Rashford (Mere ustabil end det danske vejr + bliver snart 28 år)
Leao (80 mil + Mere ustabil end det danske vejr + passer desværre ikke ind i Flicks spillestil)
Lookman (bliver snart 28 år + 40-60 mil + En god trupspiller + ikke helt den type vi søger)
JA jeg overdriver også, men er så f...... træt af min elskede klubs økonomiske situation, og vi hele tiden skal nøjes ...