Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2729 gange
Blevet takket: 1578 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Per Fabrizio Romano, Manchester United have stated that Matheus Cunha will take Rashford’s number 10 shirt, signaling the end of Rashford’s time at United. He prioritizes a move to Barcelona as his dream destination.

EasyBuddhist
Har takket: 1034 gange
Blevet takket: 1287 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
fre jul 04, 2025 5:54 pm
Apropos SoMe og følgere. Jeg har lige set Gavis opslag på Facebook, hvor han skriver:
If you have second thoughts on playing for Barcelona, you're not of service to us. ❤️💙
Ja, og den lektie burde man have læst på efter sidste sæson
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Har takket: 1034 gange
Blevet takket: 1287 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
fre jul 04, 2025 5:56 pm
Per Fabrizio Romano, Manchester United have stated that Matheus Cunha will take Rashford’s number 10 shirt, signaling the end of Rashford’s time at United. He prioritizes a move to Barcelona as his dream destination.
Rashford er endnu en sub optimal løsning. Han skal i den grad faciliteres og kommer på ingen måde til at give Balde mere frihed i det offensive. Derfor er man nød til at hente endnu en LB sammen med ham og det er helt klart derfor, Grimaldo rygterne er opstået. Isoleret set, er jeg for at optimere enkelte spillere, men ikke Rashford. Det er han simpelthen ikke god nok til

Hvis man ikke kan finde selvkørende løsninger, skal man købe til starteren. Derfor, Osimhen
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 303 gange

Indlæg af nosslo15 »

Jeg forstår ikke, hvorfor folk føler at Barca har tabt i transfersagen om Nico. Jeg mener ikke at have set nogle tydelige udmeldinger fra ledelsen om, at man ville gå målrettet efter ham denne gang, kun rygter. Nico ville have garantier, dem kunne han ikke få, men måske har det mere været et spørgsmål om tillid, altså omvendt. Når Nico ville have garantier, så fortalte han jo også, at han ikke stolede på ledelsen, det har måske været udslagsgivende. Og så har han fået en bedre kontrakt med Bilbao, en kontrakt, som formentlig har ligget klar hele tiden. Alle skriver, at dette kommer bag på ledelsen, men hvis man har afslået de krav, som Nico og agenten er kommet med, så kommer det vel ikke bag på dem?

Jeg har det fint med at han ikke kommer og håber, som mange andre, at vi i stedet bruger midlerne på vore backs. For denne gang, i hvert fald.

Tello
Har takket: 1402 gange
Blevet takket: 661 gange

Indlæg af Tello »

50 for Casado er decideret klamt.
Uruguayo de mierda

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 406 gange

Indlæg af Barca80 »

nosslo15 skrev:
fre jul 04, 2025 6:19 pm
Jeg forstår ikke, hvorfor folk føler at Barca har tabt i transfersagen om Nico.
Det handler, mere end noget andet, om en klubledelse der bruger tid, energi og ressourcer – og jagter en bestemt spiller desperat to somre i træk – blot for at se ham tage fusen på klubben og sikre sig en luksuskontrakt i sin barndomsklub.

Det handler om at begå præcis den samme fejl to gange. Det handler om at falde i det samme hul igen. Det handler om elendige prioriteringer. Om at fejle. Om at tabe ansigt over for hele fodboldverdenen. Det handler om dårlig planlægning og en fiasko af de helt store.
nosslo15 skrev:
Jeg mener ikke at have set nogle tydelige udmeldinger fra ledelsen om, at man ville gå målrettet efter ham denne gang, kun rygter .
Jeg ved ikke, hvor meget du har fulgt med, men Barças bud på Nico har været så offentligt, at Athletic Bilbao har indgivet en klage til La Liga for brud på Financial Fair Play-reglerne. Situationen blev så opsigtsvækkende, at selv Tebas følte sig nødsaget til at udtale sig om den potentielle transfer. Deco har endda selv udtalt i et interview, at de vil forsøge at hente ham – hvis betingelserne er de rette.
nosslo15 skrev:
Nico ville have garantier, dem kunne han ikke få, men måske har det mere været et spørgsmål om tillid, altså omvendt.
Vi aner reelt ikke, om det er den egentlige årsag – det er ren spekulation. Det eneste, vi med sikkerhed ved, er, at han har afvist Barça for andet år i træk og dermed udstillet Barca-ledelsen, mens han kynisk har udnyttet deres desperation til at sikre sig en lukrativ kontrakt i sin nuværende klub.
nosslo15 skrev:
Jeg har det fint med at han ikke kommer og håber, som mange andre, at vi i stedet bruger midlerne på vore backs. For denne gang, i hvert fald.
Der er vi ret enige. Jeg er heller ikke super begejstret for Nico Williams, men hvis valget står mellem ham og Luis Díaz, foretrækker jeg klart Nico. Og ja – der er ingen tvivl om, at backsene skal forstærkes så hurtigt som muligt.

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2729 gange
Blevet takket: 1578 gange

Indlæg af Dytrax »

📋 The full details of the Nico situation:

▪️ The player was never among the club’s options.

▪️ His agent contacted Barça and offered the player, then traveled to meet with the club.

▪️ During the meeting, the agent told Barça that Nico had become a more mature player this time and that leaving Bilbao could be done under easier conditions for Barça (such as payment in installments).

▪️ But once news of the meeting leaked, Bilbao made their position clear: they would not negotiate under any circumstances with Barça.

▪️ Barça reached a financial agreement with the player and prepared the funds to trigger the release clause, but time started slipping away while the agent introduced new and complex conditions that slowed the deal.

▪️ Among those conditions was that if he was not registered before August 20, the player would become a free agent.

▪️ Barça considered these conditions unacceptable and began to realize that the deal might collapse.

▪️ The player’s agent remained silent until last Wednesday, when he contacted Barça to inform them that a meeting would be held between the player and his inner circle to make a final decision about his future.

▪️ Today, Barça officially learned of Nico’s decision, a decision they had suspected for days, even if it still came as a surprise.

▪️ Despite the image the agent tried to present of a mature player, the prevailing feeling in the club is that Nico says one thing while with the national team and does the opposite when he returns to Bilbao.

▪️ They also believe that the agent’s strong ties with Athletic Bilbao played a decisive role in frustrating a deal that Barça was ready to complete.

[Cadena SER]

JayBird10
Har takket: 75 gange
Blevet takket: 6 gange

Indlæg af JayBird10 »

Pyt!
Knægten har ikke ambitioner om at vinde noget og vil nok heller spille hyggebold med brormand.
Ledelsen har spillet fallit endnu engang, at man i det hele taget vælger at gå efter en spiller, der i den grad tog røven på klubben sidste år.
Deco sagde "taget er kørt", men gik tilbage til en fuser.

Tag nu knægten her i stedet, langt billigere, mindst ligeså godt teknisk og taktisk.
Han vist i hvert fald kvaliteterne i CL kampen mod Barca.

https://www.transfermarkt.com/eliesse-b ... ler/810895

Men helt sikkert, man skal hellere forstærke på de to backs, hvor det har haltet mest.
Forhåbentligt retter man fokus nu.

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 406 gange

Indlæg af Barca80 »

Dytrax skrev:
fre jul 04, 2025 6:58 pm
The player was never among the club’s options.
Yeah right! Det lyder som et sølle forsøg fra et katalansk medie på at vaske hænder for Barça-ledelsen og redde deres omdømme :clap:

Billede

Mon ikke ledelsen prøver at hente Nico Williams igen næste sommer? De satser nok på, at tredje gang bliver lykkens gang… :crazy:

Nå, jeg gider ikke spilde mere krudt på den her saga. Jeg håber bare, at klubben når at hente noget fornuftigt ind, inden sæsonstarten nærmer sig. Prioriteringen bør se sådan ud:

1- Grimaldo

2- Dumfries

3- Rashford, Sancho eller en anden kantspiller til bredden

Brugeravatar
Puyols_garn
Har takket: 218 gange
Blevet takket: 196 gange

Indlæg af Puyols_garn »

Jeg tror sådan set ikke rigtig på, at Nico har holdt klubben for nar for at sikre sig en større kontrakt i Athletic. Sidste sommer var det også vidt og bredt rapporteret, også fra normalt pålidelige medier, at Nico valgte ikke at skifte fordi han ikke var sikker på at klubben kunne indregistrere ham. Hele farcen med Olmo viste at den bekymring, hvis det var motivationen for at blive, var særdeles velbegrundet.

Nu står vi i samme situation igen i år. Igen har vi normalt pålidelige kilder, der siger at Nicos lejr har bedt om garantier for indskrivelse, og at klubben har afvist det krav, efterfulgt af et møde igår mellem agenten, spilleren, og hans familie, hvor de skulle have truffet en afgørelse om hans fremtid.

Det kan godt være det er spekulation, men vi har pålidelige kilder der har gevet samme årsag til hans afvisning to år i træk, og klubben er jo tydeligvis ikke engang sikker på de kan indskrive ham inden datoen i klausulen når de ikke er villige til at give den slags garantier. Hvis man ikke tør stille skriftlige garantier for indregistrering, noget der normalt ville være en selvfølge, og ikke kræve særlige klausuler i næsten alle andre storklubber, så forstår jeg godt hvis han ikke har nogen tillid til at vi kan indregistrere ham. Jeg synes det falder tilbage på ledelsen og deres ageren i sidste vindue. Det er da klart at spillere kan have deres tvivl om vores evne til at indregistrere dem efter hele shitshowet med Olmo og Pau Víctor.

Kluivert
Har takket: 217 gange
Blevet takket: 78 gange

Indlæg af Kluivert »

Det er som det er, ledelsen prøver at gøre deres bedste. Husk for over 20 år siden, forsøgte Laporta at hente Beckham, det lykkedes ham ikke og han måtte nøjes med Ronaldinho. Nogle gange tror vi noget er dårligt for os, men det viser sig at være vores gode skæbne.

Brugeravatar
Puyols_garn
Har takket: 218 gange
Blevet takket: 196 gange

Indlæg af Puyols_garn »

Kluivert skrev:
fre jul 04, 2025 7:51 pm
Det er som det er, ledelsen prøver at gøre deres bedste. Husk for over 20 år siden, forsøgte Laporta at hente Beckham, det lykkedes ham ikke og han måtte nøjes med Ronaldinho. Nogle gange tror vi noget er dårligt for os, men det viser sig at være vores gode skæbne.
Helt klart, og jeg tror bestemt også en spiller som fx Díaz ville være en stor gevinst for klubben. Det er bare frustrerende nyheder, og lige nu er det svært at se hvordan man kan hente spillere af den kaliber, medmindre man snart får sikret sig det nødvendige økonomiske råderum, så kan man stille den slags garantier uden endnu engang at påtage sig en stor risiko.

Magnus Frost
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 107 gange

Indlæg af Magnus Frost »

JayBird10 skrev:
fre jul 04, 2025 7:09 pm
Pyt!
Knægten har ikke ambitioner om at vinde noget og vil nok heller spille hyggebold med brormand.
Ledelsen har spillet fallit endnu engang, at man i det hele taget vælger at gå efter en spiller, der i den grad tog røven på klubben sidste år.
Deco sagde "taget er kørt", men gik tilbage til en fuser.

Tag nu knægten her i stedet, langt billigere, mindst ligeså godt teknisk og taktisk.
Han vist i hvert fald kvaliteterne i CL kampen mod Barca.

https://www.transfermarkt.com/eliesse-b ... ler/810895

Men helt sikkert, man skal hellere forstærke på de to backs, hvor det har haltet mest.
Forhåbentligt retter man fokus nu.

To backs ? Mener du ikke en?

Koundé har da været fantastisk god og Garcia vist at han er en ganske kompetent RB backup!

Martin derimod!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Antimadridista
Har takket: 1771 gange
Blevet takket: 1180 gange

Indlæg af Antimadridista »

Puyols_garn skrev:
fre jul 04, 2025 7:40 pm
Jeg tror sådan set ikke rigtig på, at Nico har holdt klubben for nar for at sikre sig en større kontrakt i Athletic. Sidste sommer var det også vidt og bredt rapporteret, også fra normalt pålidelige medier, at Nico valgte ikke at skifte fordi han ikke var sikker på at klubben kunne indregistrere ham. Hele farcen med Olmo viste at den bekymring, hvis det var motivationen for at blive, var særdeles velbegrundet.

Nu står vi i samme situation igen i år. Igen har vi normalt pålidelige kilder, der siger at Nicos lejr har bedt om garantier for indskrivelse, og at klubben har afvist det krav, efterfulgt af et møde igår mellem agenten, spilleren, og hans familie, hvor de skulle have truffet en afgørelse om hans fremtid.

Det kan godt være det er spekulation, men vi har pålidelige kilder der har gevet samme årsag til hans afvisning to år i træk, og klubben er jo tydeligvis ikke engang sikker på de kan indskrive ham inden datoen i klausulen når de ikke er villige til at give den slags garantier. Hvis man ikke tør stille skriftlige garantier for indregistrering, noget der normalt ville være en selvfølge, og ikke kræve særlige klausuler i næsten alle andre storklubber, så forstår jeg godt hvis han ikke har nogen tillid til at vi kan indregistrere ham. Jeg synes det falder tilbage på ledelsen og deres ageren i sidste vindue. Det er da klart at spillere kan have deres tvivl om vores evne til at indregistrere dem efter hele shitshowet med Olmo og Pau Víctor.
Men hvorfor så ikke vente lidt længere. Der er længe til sæsonstart og Bilbao løber jo ingen vegne! Syntes det er en meget brat afvisning og dernæst underskrift med Bilbao!!

Mener bare at havde han virkelig villet Barca, havde der stadig været god tid….

Brugeravatar
Michman
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 779 gange

Indlæg af Michman »

Jeg havde glædet mig til det her transfervindue, nu er jeg bange for det ender med en alt for dyr Rashford på lån..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..

Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar