Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1034 gange
- Blevet takket: 1288 gange
Re: Transferrygter
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Barca80
- Har takket: 106 gange
- Blevet takket: 406 gange
Jeg er egentlig ikke rystet over, at Nico Williams ikke endte i Barca – det er, hvad det er. Men jeg er godt og grundigt træt af, at ledelsen for andet år i træk spilder tid, energi og troværdighed på en spiller, der tydeligvis brugte klubben som løftestang til en luksuskontrakt i Bilbao. Det er pinligt, uambitiøst og en gentagelse af samme naive strategi, som allerede fejlede én gang.
Og mens hele cirkusset kører igen, glemmer man totalt, at begge backpositioner skriger på forstærkning. Hvor er prioriteringerne henne?
Jeg kan godt tilgive ledelsen – men så skal der også handles klogt: Grimaldo og Dumfries ind som forstærkninger på backerne, og en solid wing, der kan levere bredde og kvalitet. Ikke endnu en dyr/fancy hasardsatsning eller et navn fra tredje hylde. Det er mindstekravet, hvis de skal genvinde bare en smule respekt.
Og mens hele cirkusset kører igen, glemmer man totalt, at begge backpositioner skriger på forstærkning. Hvor er prioriteringerne henne?
Jeg kan godt tilgive ledelsen – men så skal der også handles klogt: Grimaldo og Dumfries ind som forstærkninger på backerne, og en solid wing, der kan levere bredde og kvalitet. Ikke endnu en dyr/fancy hasardsatsning eller et navn fra tredje hylde. Det er mindstekravet, hvis de skal genvinde bare en smule respekt.
-
Antimadridista
- Har takket: 1772 gange
- Blevet takket: 1180 gange
Hvis sandt, så virker det jo absurd, uredelig og amatøragtigt.Dytrax skrev: ↑fre jul 04, 2025 3:18 pmINFO: According to José Álvarez Haya, Barcelona were left completely blindsided by Nico Williams’ contract renewal — learning about it on Twitter like everyone else.
This came as a total shock to the club, especially considering that just yesterday, Nico’s agent had told Barça they’d wait another week to finalize things. Internally, there’s huge frustration: Barça feel disrespected by the way things unfolded, especially because it was Nico himself who repeatedly pushed to join the club.
Han kommer til at blive piftet af på campen, som var han Figo..! Eller Cuccurella i Tyskland
-
Antimadridista
Læste det lige! Game over fjols!EasyBuddhist skrev: ↑fre jul 04, 2025 4:08 pmAngående dem, som snakkede om Partey
https://www.bt.dk/fodbold/politiet-bekr ... oldtaegter
-
EasyBuddhist
Stadig, hvis det hele tiden har været et krav fra Nico og hans agent, de ville have forsikring for registrering, så skulle man have trukket sig, før det blev til mere end snakken. Nu står man i stedet som taber i en sag, man ikke engang overvejede for 14 dage siden. Det er satme dumt, man skulle bare have sagt nej tak med det sammeAntimadridista skrev: ↑fre jul 04, 2025 4:16 pmHvis sandt, så virker det jo absurd, uredelig og amatøragtigt.Dytrax skrev: ↑fre jul 04, 2025 3:18 pmINFO: According to José Álvarez Haya, Barcelona were left completely blindsided by Nico Williams’ contract renewal — learning about it on Twitter like everyone else.
This came as a total shock to the club, especially considering that just yesterday, Nico’s agent had told Barça they’d wait another week to finalize things. Internally, there’s huge frustration: Barça feel disrespected by the way things unfolded, especially because it was Nico himself who repeatedly pushed to join the club.
Han kommer til at blive piftet af på campen, som var han Figo..! Eller Cuccurella i Tyskland![]()
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Puyols_garn
- Har takket: 218 gange
- Blevet takket: 196 gange
Dytrax skrev: ↑fre jul 04, 2025 3:18 pmINFO: According to José Álvarez Haya, Barcelona were left completely blindsided by Nico Williams’ contract renewal — learning about it on Twitter like everyone else.
Ben Ayad rapporterer omvendt man havde forudset det kunne ske.
Google Translate oversættelse af ovenstående: "Barcelona will turn to other options. The sporting management was also anticipating this scenario."
-
Antimadridista
Måske ja, men som garn nævner, så kan scenariet også have været anderledes. Vi ved ikke nøjagtigt hvad der er op og ned.EasyBuddhist skrev: ↑fre jul 04, 2025 4:26 pmStadig, hvis det hele tiden har været et krav fra Nico og hans agent, de ville have forsikring for registrering, så skulle man have trukket sig, før det blev til mere end snakken. Nu står man i stedet som taber i en sag, man ikke engang overvejede for 14 dage siden. Det er satme dumt, man skulle bare have sagt nej tak med det sammeAntimadridista skrev: ↑fre jul 04, 2025 4:16 pmHvis sandt, så virker det jo absurd, uredelig og amatøragtigt.Dytrax skrev: ↑fre jul 04, 2025 3:18 pmINFO: According to José Álvarez Haya, Barcelona were left completely blindsided by Nico Williams’ contract renewal — learning about it on Twitter like everyone else.
Han kommer til at blive piftet af på campen, som var han Figo..! Eller Cuccurella i Tyskland![]()
Jeg har det blot udemærket med han ikke kommer, har fra starten ønsket Diaz højere…at han så sikkert heller ikke kommer er så noget andet
Men hvad er det ham den unge fra b holdet hedder, ham wing/om!!?? Måske han ku være en habil reserve..?
-
EasyBuddhist
Jeg har det også fint med, han ikke kommer. Jeg havde ingen problemer med det, men det var ikke mit første valg og slet ikke, med al den snak om at rykke Raph ind på midten for at facilitere ham. Tåbeligt imøAntimadridista skrev: ↑fre jul 04, 2025 4:41 pmMåske ja, men som garn nævner, så kan scenariet også have været anderledes. Vi ved ikke nøjagtigt hvad der er op og ned.EasyBuddhist skrev: ↑fre jul 04, 2025 4:26 pmStadig, hvis det hele tiden har været et krav fra Nico og hans agent, de ville have forsikring for registrering, så skulle man have trukket sig, før det blev til mere end snakken. Nu står man i stedet som taber i en sag, man ikke engang overvejede for 14 dage siden. Det er satme dumt, man skulle bare have sagt nej tak med det sammeAntimadridista skrev: ↑fre jul 04, 2025 4:16 pmHvis sandt, så virker det jo absurd, uredelig og amatøragtigt.Dytrax skrev: ↑fre jul 04, 2025 3:18 pmINFO: According to José Álvarez Haya, Barcelona were left completely blindsided by Nico Williams’ contract renewal — learning about it on Twitter like everyone else.
Jeg har det blot udemærket med han ikke kommer, har fra starten ønsket Diaz højere…at han så sikkert heller ikke kommer er så noget andet![]()
Men hvad er det ham den unge fra b holdet hedder, ham wing/om!!?? Måske han ku være en habil reserve..?
Min pointe er dog, klubben står tilbage i et meget dårligt lys lige nu. Ja, jeg vil kritisere Deco og Laporta, de skulle uden tvivl have rejst sig fra forhandlingerne, da kravet om registrerings sikkerhed kom på bordet og sagt farvel og tak.
Men her er dilemmaet, ledelsen var slet ikke interesseret i Nico, da han kom med hatten i hånden. Hvorfor skiftede de rundt ret hurtigt og forfulgte så blindt et spor, der allerede var blevet ladt koldt sidste sæson? En ting er sikkert, Alemany ville aldrig falde i den fælde og han havde ageret promte
Laporta er politiker og derfor populist af rang, så der har man svaret. Ansvaret falder dermed også tilbage på de tusinde vis af twitter kontoer med mange følgere og endnu flere views, som har skubbet på for Nico. Sandheden er, rigtig mange pseudo tacticos ikke ville have Diaz og de har store følger, som påvirker millioner af fans rundt om i verden, specielt unge og komplet uvidende, som bare vil have et nyt skinnende legetøj. Nico var aldrig klubbens prioritet, før de begyndte at skubbe på og lavede store afstemninger, der var overvældende for Nico
Klubben bør se sig godt og grundigt i øjnene efter denne farce og gå efter de mål, man har sat sig for fra start i stedet for at rende rundt og lege julemand for enhver 12 årig med en twitter konto
Jeg har i hvert fald indledt en krig mod nogen af dem og jeg kommer ikke til at tie stille lige foreløbig
-
Antimadridista
God kampEasyBuddhist skrev: ↑fre jul 04, 2025 5:26 pmJeg har det også fint med, han ikke kommer. Jeg havde ingen problemer med det, men det var ikke mit første valg og slet ikke, med al den snak om at rykke Raph ind på midten for at facilitere ham. Tåbeligt imøAntimadridista skrev: ↑fre jul 04, 2025 4:41 pmMåske ja, men som garn nævner, så kan scenariet også have været anderledes. Vi ved ikke nøjagtigt hvad der er op og ned.EasyBuddhist skrev: ↑fre jul 04, 2025 4:26 pmStadig, hvis det hele tiden har været et krav fra Nico og hans agent, de ville have forsikring for registrering, så skulle man have trukket sig, før det blev til mere end snakken. Nu står man i stedet som taber i en sag, man ikke engang overvejede for 14 dage siden. Det er satme dumt, man skulle bare have sagt nej tak med det sammeAntimadridista skrev: ↑fre jul 04, 2025 4:16 pmHvis sandt, så virker det jo absurd, uredelig og amatøragtigt.Dytrax skrev: ↑fre jul 04, 2025 3:18 pmINFO: According to José Álvarez Haya, Barcelona were left completely blindsided by Nico Williams’ contract renewal — learning about it on Twitter like everyone else.
Jeg har det blot udemærket med han ikke kommer, har fra starten ønsket Diaz højere…at han så sikkert heller ikke kommer er så noget andet![]()
Min pointe er dog, klubben står tilbage i et meget dårligt lys lige nu. Ja, jeg vil kritisere Deco og Laporta, de skulle uden tvivl have rejst sig fra forhandlingerne, da kravet om registrerings sikkerhed kom på bordet og sagt farvel og tak.
Men her er dilemmaet, ledelsen var slet ikke interesseret i Nico, da han kom med hatten i hånden. Hvorfor skiftede de rundt ret hurtigt og forfulgte så blindt et spor, der allerede var blevet ladt koldt sidste sæson? En ting er sikkert, Alemany ville aldrig falde i den fælde og han havde ageret promte
Laporta er politiker og derfor populist af rang, så der har man svaret. Ansvaret falder dermed også tilbage på de tusinde vis af twitter kontoer med mange følgere og endnu flere views, som har skubbet på for Nico. Sandheden er, rigtig mange pseudo tacticos ikke ville have Diaz og de har store følger, som påvirker millioner af fans rundt om i verden, specielt unge og komplet uvidende, som bare vil have et nyt skinnende legetøj. Nico var aldrig klubbens prioritet, før de begyndte at skubbe på og lavede store afstemninger, der var overvældende for Nico
Klubben bør se sig godt og grundigt i øjnene efter denne farce og gå efter de mål, man har sat sig for fra start i stedet for at rende rundt og lege julemand for enhver 12 årig med en twitter konto
Jeg har i hvert fald indledt en krig mod nogen af dem og jeg kommer ikke til at tie stille lige foreløbig![]()
Men pas på..de 12 årige kan ting vi ikke fatter
-
EasyBuddhist
Antimadridista skrev: ↑fre jul 04, 2025 5:31 pmGod kampEasyBuddhist skrev: ↑fre jul 04, 2025 5:26 pmJeg har det også fint med, han ikke kommer. Jeg havde ingen problemer med det, men det var ikke mit første valg og slet ikke, med al den snak om at rykke Raph ind på midten for at facilitere ham. Tåbeligt imøAntimadridista skrev: ↑fre jul 04, 2025 4:41 pmMåske ja, men som garn nævner, så kan scenariet også have været anderledes. Vi ved ikke nøjagtigt hvad der er op og ned.EasyBuddhist skrev: ↑fre jul 04, 2025 4:26 pmStadig, hvis det hele tiden har været et krav fra Nico og hans agent, de ville have forsikring for registrering, så skulle man have trukket sig, før det blev til mere end snakken. Nu står man i stedet som taber i en sag, man ikke engang overvejede for 14 dage siden. Det er satme dumt, man skulle bare have sagt nej tak med det sammeAntimadridista skrev: ↑fre jul 04, 2025 4:16 pmHvis sandt, så virker det jo absurd, uredelig og amatøragtigt.Dytrax skrev: ↑fre jul 04, 2025 3:18 pmINFO: According to José Álvarez Haya, Barcelona were left completely blindsided by Nico Williams’ contract renewal — learning about it on Twitter like everyone else.
Jeg har i hvert fald indledt en krig mod nogen af dem og jeg kommer ikke til at tie stille lige foreløbig![]()
![]()
Men pas på..de 12 årige kan ting vi ikke fatter![]()
Jeg har ikke mange tusinde følgere at miste, så jeg er farlig
Jeg tager mine 16 følgere med ud på eventyr
-
nosslo15
- Har takket: 177 gange
- Blevet takket: 303 gange
Jeg er enig med dig, her.EasyBuddhist skrev: ↑fre jul 04, 2025 12:29 pmHvor meget jeg end gerne havde set Frenkie blive en succes i klubben, så er tiden bare rendt fra ham og jeg synes ikke, klubben kan forsvare at give ham en fremtrædende rolle på holdet, når det åbenlyst holder det tilbage i bestræbelserne på at nå et nyt peakniveau, som venter lige om hjørnet. Havde det ikke været for skader til Gavi, Bernal og Casado, havde Frenkie været færdig allerede nu. I en ideel verden, solgte man ham i dette vindue og fik nogle penge tilbage for ham, men med usikkerheden omkring nævnte spilleres fysik, giver det mening at beholde ham. Heldigvis viste han et fornuftigt niveau de sidste par måneder af sidste sæson og man kan håbe, han kan bevare det i næste også.Magnus Frost skrev: ↑fre jul 04, 2025 7:49 amJeg vil sige at det at man vinder golden boy, være den yngste nogensinde til at spille 100 kampe for barca og være fast landsholdsspiller for Spanien som teenager sjældent sker med krigerisk spillestil uden noget andet indhold...Ikigai skrev: ↑fre jul 04, 2025 7:01 amHvor sikker kan man være på Bernal ?DrGink skrev: ↑tors jul 03, 2025 7:38 pmMen en eller anden form for plan må der jo laves. Pedri er selvskreven til den ene plads, men skal selvfølgelig spares af og til. Til den anden plads er der så de Jong, Casado, Bernal og gavi(som dog også kan være mere offensiv). 4 mand til én plads er nok lige rigeligt uden man tænker sig om.nosslo15 skrev: ↑tors jul 03, 2025 5:56 pmhttps://fcbarcelona.dk/Nyheder/marc-cas ... eague.html
Håber på, at man indser, at de Jong som DM er for ustabil til de større opgør. Cassado har, indtil videre, vist sig yderst pålidelig.
De ville virkelig være idioti at slippe ham.
Han var rigtig god i pre-season og de første kampe sidste sæson, men man har ikke rigtigt set niveauet over en længere periode plus en lang skade .
Men det kan hurtig blive en tynd midtbane hvis man smider Casado væk , og Bernal kommer tilbage som “fati” niveau og gavi forsætter sin krigeriske spillestil uden noget andet indhold
Faktum er dog, Barca's top niveau ikke er med Frenkie på holdet. Han er og bliver ikke DM, som er der, hvor han ville give mening. Vi har set ham alt for meget på 8'er positionen og selvom han er rigtig god, jeg vil endda sige blandt de bedste i verden, så gør han det bare ikke rigtig for Barca på 8'eren. Hans evner på den sidste tredjedel af banen er middelmådig og ofte bremser han alt progression og ender i blindgyder, ude af position i forhold til sine medspillere. Som 8'er har vi spillere, der er bedre og da vi kun spiller med en, er det begrænset, hvor mange man har brug for og flere spillere trænger sig på nede fra, hvor f.eks. Quim nemt vil kunne udfylde hans rolle og som modsat er exceptionel i spillet oppe omkring modstanderens felt
Den perfekte rolle for ham er den dybe playmaker, enten som DM eller en form for libero, hvor hans dybe progression kommer til maksimal udtryk. Problemet er her, han heller ikke har de defensive spidskompetencer, der skal til for at udfylde disse roller på topniveau. Jeg kan stadig huske de mange debatter, vi havde her på forum tilbage i tiden, hvor i særdeleshed Piquenbaur ikke var særlig imponeret over Frenkie´s evner som enkelt pivot, mens jeg på den anden side argumenterede for, han ikke var det, man havde brug for som 8'er pga ovennævnte mangler, som stadig gør sig gældende i dag. Jeg kan huske, jeg argumenterede for, hvis han ikke kunne udfylde DM positionen, så skulle man sælge ham, mens han omvendt sagde, han skulle sælges, hvis han ikke kunne spille 8'er. Og, det er på sin vis der, hvor vi stadig er i dag, selvom der er 3 år siden og på den måde, kan vi begge siges at have ret i vores synspunkter. Det selvom man i dag spiller i dobbeltpivot med to 6/8'er hybrider, hvor Frenkie burde kunne skinne, men hvor hans defensive mangler stadig giver for store udfordringer i duelspillet og i transitioner. Frenkies problem og som udstiller et andet stridspunkt vi havde, er at Pedri spiller 8'eren og den er der ingen, der længere kan tage fra ham. Jeg argumenterede allerede efter Pedri´s debut sæson, han burde rykkes tilbage på banen fra den fremskudte position, da han ikke er målfarlig nok til AM positionen. Noget der i denne sæson har vist sig at være helt rigtig, takket være Flick. Han er fremragende i den controllerende rolle og hvis han er klar, kommer Frenkie aldrig til at tage den position i nogen betydende kamp.
Konklusionen, må derfor være Frenkie ikke er den optimale løsning i nogen af de formationer, man har spillet med under nu fem forskellige managere og sandsynligheden for de optimale betingelser for Frenkie nogensinde kommer, er forsvindende lille. Han er alt for god til at sidde på bænken og i øvrigt også for dyr, men som nævnt indledningsvis, kan der være en vis ræson i at beholde ham en sæson mere, da de spillere, der skal tage over, ikke er helt deroppe, hvor man kan sige, han ikke kan gøre sig gældende lidt endnu. Men, jeg ser det nu som en overgangsfase, der kan ende, snarer før end senere. Jeg ser både Gavi og Bernal tage hans starter positioner og jeg ser Casado, som værende rigelig i backup rollen til disse to og med yderligere spændende navne som Quim, Ebrima og Toni, der vil gøre ham helt overflødig.
-
EasyBuddhist
Prøv f.eks. at se Neal. Næsten 170.000 følgere og bliver set af millioner hver dag. Hvordan kan man tage det seriøst
https://x.com/NealGardner_/status/1941050746994352560
https://x.com/NealGardner_/status/1941050746994352560
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2732 gange
- Blevet takket: 1580 gange
Jeg tager mine 16 følgere med ud på eventyr
Altså, det skal man ikke kimse af. Jesus havde 12
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2732 gange
- Blevet takket: 1580 gange
Apropos SoMe og følgere. Jeg har lige set Gavis opslag på Facebook, hvor han skriver:
If you have second thoughts on playing for Barcelona, you're not of service to us.