Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Puyols_garn
Indlæg: 669
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 238 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Puyols_garn »

EasyBuddhist skrev:
fre jul 04, 2025 12:58 pm
Det eneste, der undrer mig, er, hvorfor Nico opsøgte Barca med ønsket om et skifte og så slå op i banen på den måde. Jeg mener, hvad havde han/de forestillet sig? Please, smid lige 58m euro for mig, jeg vil gøre alt, hvad i siger. Men jeg vil have en klausul, så jeg kan forlade klubben gratis!

Det er satme sygt, man tror den går og hvis man ikke vil have registrerings vanskeligheder, så skal man nok ikke komme og banke på Barca's dør. Nico må have tabt sutten
Jeg tænker garantier for registrering i truppen er det mindste man kan forvente som ny signing. Der er vel ingen der vil skifte klub hvis det betyder de ikke kan spille. Med alle nyhederne om 1:1, nærtstående bogføring af salget af VIP-pladserne osv, så forstår jeg godt man som spiller forventer at klubben vil være i stand til at gennemføre registreringen. Når klubben ikke er villig til at yde garantier er det vel også et tegn på, at man ikke er 100% sikker på at man i sidste ende står tilbage med det LCPD-råderum der skal til for at indregistrere ham.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7547
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 133 gange
Blevet takket: 993 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Daluigi »

Jeg er rigtig glad for den her nyhed. Er jeg seriøst alene om at synes, at han ikke har vist nok i Bilbao denne sæson til at berettige prisen? Læg dertil at hans attitude og indstilling bekymrer mig. Yamal har brug for nogle mere solide og jordnære typer omkring sig. Håber på Diaz, som måske er urealistisk, men som virker til at være en seriøs arbejdshest !
Forumlegende

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1262
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 167 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Min største bekymring har ikke så meget været hans kvalitet, men mere om han kan holde sig skadefri. Jeg har ingen ideer om hvem klubben skal gå efter. Angrebet var stærkt sidste år, så synes egentligt det ville være mere spændende at gå efter et talent som har en profil som Nico. Altså den brede driblestærke kantspiller. Men har ingen ide om der findes noget spændende på markedet

Brugeravatar
Puyols_garn
Indlæg: 669
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 238 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Puyols_garn »

Daluigi skrev:
fre jul 04, 2025 1:28 pm
Jeg er rigtig glad for den her nyhed. Er jeg seriøst alene om at synes, at han ikke har vist nok i Bilbao denne sæson til at berettige prisen? Læg dertil at hans attitude og indstilling bekymrer mig. Yamal har brug for nogle mere solide og jordnære typer omkring sig. Håber på Diaz, som måske er urealistisk, men som virker til at være en seriøs arbejdshest !
Jeg synes egentlig prisen var rigtig god, jeg kan ikke komme i tanke nogle bedre VW der formentlig kan anskaffes for €58m, og slet ikke nogen der er lige så unge. Jeg kan også godt lide Diaz, men han bliver formentlig noget dyrere. Selv inden Jotas tragiske død var Liverpool eftersigende ikke videre interesserede i at sælge. Derudover har der også været rapporter i medierne om at han vil have garantier for registrering. Det bliver nok ikke en nem operation.

Jeg synes det er en voldsomt frustrerende situation vi står i nu. Vores bredde på kanterne er horribel, og jeg synes ikke der er mange oplagte emner tilbage på markedet. Selv Perisic har forlænget med PSV... Havde ærligt talt også glædet mig til at se Olmo som falsk 9'er med Raphinha bag ham, men medmindre nan kan lande en VW med et tilpas højt niveau tror jeg ikke det sker. Diaz ville være den mest oplagte, men nok svær at gennemføre. Måske Lookman? Rashford ville være lidt en lottokupon og jeg tvivler på niveauet er til meget mere end rotation.

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Daluigi skrev:
fre jul 04, 2025 1:28 pm
Jeg er rigtig glad for den her nyhed. Er jeg seriøst alene om at synes, at han ikke har vist nok i Bilbao denne sæson til at berettige prisen? Læg dertil at hans attitude og indstilling bekymrer mig. Yamal har brug for nogle mere solide og jordnære typer omkring sig. Håber på Diaz, som måske er urealistisk, men som virker til at være en seriøs arbejdshest !
Fuldstændig enig.

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 161 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

Med Nico ude af billedet ville drømme scenariet for mig være følgende.

For de 60 mil Nico havde kostet forstærk bredden af backerne køb følgende:

Grimaldo for de omkring 18
Dumfries for de omkring 15

Hvis de priser fra rygtebørsen ellers passer, og slut sommer transfervinduet der, med mindre muligheden for at leje en Sancho byder sig, jeg ved godt jeg er alene om det men jeg tror Flick kan genfinde Sancho fra Dortmund dagene. Og den spiller synes jeg er bedre end Nico.

Kør 4-3-3 med falsk 9er som stærkeste opstilling

Garcia

Dumfries - Kounde - Cubarsi - Balde

Pedri - de Jong

Fermin

Lamine. Olmo (falsk 9er) Raphinha

Når resultater skal sikres i sidste del af kampen skift Olmo eller Fermin med Casado / Bernal og læg dem ned som DM og evt skift Lewan ind som en targetman

Ferran skal nok få kampe når Olmo ikke er klar og som indskifter for kanterne.

En Grimaldo / Balde kan også tage lidt spilletid på venstre wing når Raphinha skal aflastes, især Balde er både hurtig nok og driblestærk nok til at kunne begå sig der i mindre kampe.

Til nytår kig på muligheden om Messi skal hjem gratis og dele den falske 9er position, og aflaste Lamine.

Og næste sommer så kig på muligheden for at hente Julian Alvarez.

Det vil i min optik skabe et slagkraftigt og bredt mandskab til den kommende sæson for en billig penge.

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Det med Messi tror jeg altså du skal glemme.. ;-)

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
fre jul 04, 2025 2:05 pm
Det med Messi tror jeg altså du skal glemme.. ;-)
Ja, og vi mister jo genpres, skal man huske. :grin:


Jeg ville elske at se geden tilbage i klubben og vil til det sidste håbe på, at miraklet sker.


(

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Jeg er godt nok meget overrasket over at Nico ikke skifter til Barca. Jeg troede 100 % på at det vil lykkes denne gang.
Nu er alle spekulationer lukket og ham skal vi ikke tænke på mere.
Hvem er den næste på listen?
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Lopezzz skrev:
fre jul 04, 2025 2:10 pm
Jeg er godt nok meget overrasket over at Nico ikke skifter til Barca. Jeg troede 100 % på at det vil lykkes denne gang.
Nu er alle spekulationer lukket og ham skal vi ikke tænke på mere.
Hvem er den næste på listen?
Easy linkede til en spændende, ung spiller forleden. Dog er fyren kun 17 og er derfor ikke i spil til at glide direkte ind på holdet, men er nok nærmere én, der skal ses på om et par år.

Diaz-operationen bliver svær, men ikke umulig. Der er også Rashford, der har vist tydelig interesse for Barcelona og måske den gode Flick kan få det bedste ud af ham, hvis vi kigger i den retning.

Brugeravatar
Puyols_garn
Indlæg: 669
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 238 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Puyols_garn »



Fra Ferran Polo. Samme gut der rapporterede om uenighederne omkring en fritstillelsesklausul i Nicos kontrakt.

Filten
Indlæg: 3090
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Geografisk sted: Randers
Har takket: 519 gange
Blevet takket: 313 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
fre jul 04, 2025 2:06 pm
Antimadridista skrev:
fre jul 04, 2025 2:05 pm
Det med Messi tror jeg altså du skal glemme.. ;-)
Ja, og vi mister jo genpres, skal man huske. :grin:


Jeg ville elske at se geden tilbage i klubben og vil til det sidste håbe på, at miraklet sker.


(
Det vil alle dage være bedre end nico Williams
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
fre jul 04, 2025 2:12 pm
Lopezzz skrev:
fre jul 04, 2025 2:10 pm
Jeg er godt nok meget overrasket over at Nico ikke skifter til Barca. Jeg troede 100 % på at det vil lykkes denne gang.
Nu er alle spekulationer lukket og ham skal vi ikke tænke på mere.
Hvem er den næste på listen?
Easy linkede til en spændende, ung spiller forleden. Dog er fyren kun 17 og er derfor ikke i spil til at glide direkte ind på holdet, men er nok nærmere én, der skal ses på om et par år.

Diaz-operationen bliver svær, men ikke umulig. Der er også Rashford, der har vist tydelig interesse for Barcelona og måske den gode Flick kan få det bedste ud af ham, hvis vi kigger i den retning.
Ærligt, så håber jeg, man skifter fokus og koncentrerer sig om at fremtidssikre CF positionen. Lewa er færdig og meldingerne fra trænerteamet indikerer, Lewa vil få en mere begrænset rolle i næste sæson. Osimhen vil være det helt rigtige træk. Man kan helt sikkert få ham til de 60m, men lønmæssigt vil det kræve lidt ekstra.

Til kanterne har rigeligt med talent med Rodriguez, Roony og Virgili og samtidig kan man så kigge efter lidt yderligere, som f.eks. Bisiwu. Det burde være nok til at hvile kanterne tilstrækkelig
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

INFO: According to José Álvarez Haya, Barcelona were left completely blindsided by Nico Williams’ contract renewal — learning about it on Twitter like everyone else. 🤯

This came as a total shock to the club, especially considering that just yesterday, Nico’s agent had told Barça they’d wait another week to finalize things. Internally, there’s huge frustration: Barça feel disrespected by the way things unfolded, especially because it was Nico himself who repeatedly pushed to join the club.

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 161 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

Dytrax skrev:
fre jul 04, 2025 2:06 pm
Antimadridista skrev:
fre jul 04, 2025 2:05 pm
Det med Messi tror jeg altså du skal glemme.. ;-)
Ja, og vi mister jo genpres, skal man huske. :grin:


Jeg ville elske at se geden tilbage i klubben og vil til det sidste håbe på, at miraklet sker.


(
Det med Messi er mest for historien og PR. En gratis Messi inden for vores lønstruktur vil betale sig selv hjem hurtigt i ren merchandise. Og så fortjener han at få det sidste halve til halvanden år hjemme i barca på det nye stadion, inden kapitlet lukkes for altid, min tese omkring Messi er ikke resultatorienteret selvom jeg stadig tænker han som falsk 9er kan være ganske habil stadig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster