Roony Bardghji

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Besvar
Drake
Har takket: 2788 gange
Blevet takket: 202 gange

Roony Bardghji

Indlæg af Drake »

Vi skal da lige have en tråd med vores kommende helt egen Roony :razz:

Interessant med Roony Bardghji som var udråbt til en af det helt score talenter, inden hans RCL skade der holde ham ude i et års tid. Han er en spændende spiller, med et stort potentiale, og så er han ekstremt billig :eek: :mrgreen:

Jeg synes dog at det er lidt overkill, da vi allerede har 3 unge venstre benet højrekanter i forvejen i Dani, Diarra og Toni, hvor de to sidstnævnte skulle være store talenter.
Jeg kan godt se at det er svært at lade være med at hente ham for den pris, og så kan man næsten ikke undgå at tjene på ham.
Jeg tror desværre ikke at han bliver til noget, og ender nok med at være en ny Halilovic/Yusuf Demir.
Det virker mere som en mulighed for at tjene penge på sigt :roll:

Billede

Price: €2M Fee + 15% Sell-On Clause
Date of birth/Age: Nov 15, 2005 (19)
Place of birth: Kuwait City Kuwait
Height: 1,73 m Citizenship: Sweden/Syria
Position: Attack - Right Winger/Attacking Midfield/Left Winger
Foot: left
Contract expires: ?

What can Roony Bardghji bring to Barcelona?
"He is a dynamic inside forward, who loves to cut inside from the right-wing," explains Transfermarkt's Data Scout in Denmark Ziyu Ji. Bardghji may have some trouble getting too many opportunities to come in off the right-wing for Barca, with the world's most valuable player Lamine Yamal occupying that spot, but according to Ji, the Swede is a versatile talent: "He is known for his dribbling and his ability to exploit tight spaces. His strengths include his technical ability, his ability to take on his opponents one-on-one, and his off-the-ball movements. He also has a strong weak foot, and I remember in a friendly against Brøndby (in the Atlantic Cup), he volleyed a cross with his 'weaker' right foot and scored brilliantly."

It's unlikely that Bardghji will find himself as a starter straight away in Hansi Flick's team, and will be viewed as a player for the future perhaps more than the present. Despite his talents, Ji reveals some of the 19-year-old's current limitations: "His weaknesses are his aerial duels, and he needs to work on his consistency. Sometimes he can have periods where he's invisible in the game." However, Barcelona fans will get very excited when they hear which player Ji drew comparisons with when discussing Bardghji's style of play, "If I had to pick two players he reminds me of it would be Lionel Messi and Dejan Kulusevski. Messi because Roony's dribbling style is very similar - I also have seen some journalists calling him the "Swedish Messi". Kulusevski due to their shared preference to cut inside and their ability to create goal scoring opportunities."

Senest rettet af Drake ons jun 25, 2025 5:27 pm, rettet i alt 2 gange.
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴

Dumle
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 65 gange

Re: Roony Bardghji

Indlæg af Dumle »

Jeg kunne godt se ham som værende blot en forretning med tanke på videresalg.

emo
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 385 gange
Blevet takket: 832 gange

Indlæg af emo »

Dumle skrev:
tirs jun 24, 2025 7:42 pm
Jeg kunne godt se ham som værende blot en forretning med tanke på videresalg.
Tænker jeg også.
Allez...

Brugeravatar
Michman
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 720 gange

Indlæg af Michman »

Videre salg er kanon. Men vi kunne sikkert godt bruge ham en sæson..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..

Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar