Som minimum kan han blive en handel der kan tjenes lidt penge på.
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2342 gange
- Blevet takket: 1354 gange
Re: Transferrygter
Barça and Copenhagen have reached an agreement for Roony Bardghji
Transfer €2,5M + 15% of future sell.
[Santi Aouna]
- Norbit
- Har takket: 202 gange
- Blevet takket: 511 gange
Kan gå hen og blive en meget god handel! Jeg er meget spændt! Det er så vanvittig fedt, at klubben stadig jagter nogle af de her uslebne talenter, akkurat som med Pedri.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
- Dytrax
𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆 : Nico told Bilbao today that he wants to play for Barcelona.
[El Chiringuito TV]
Jeg sagde til vovsen i morges, at jeg vil på date med Claudia Schiffer. Det er oooornli breaking.
PS; Undskyld til SIOUXs mor, men det her var for godt til at sige nej.
- Dytrax
Per Cadena SER, Ansu Fati will extend his Barcelona contract by one year and then join Monaco on a loan with an option to buy.
Samme manøvre man lavede med lenglet sidste sæson, hvis det kan sikre Fati alle hans penge og måske gøre at han i år ikke påvirker løn regnskabet så er det vel en helt fin løsning.
Det er hårdt at være barcafan, der er fandme aldrig nogen der vil væk når vi ikke længere har brug for dem.
- Dytrax
Det er hårdt at være barcafan, der er fandme aldrig nogen der vil væk når vi ikke længere har brug for dem.
Tænker du på Sergi Roberto?

- SIOUX
- Har takket: 569 gange
- Blevet takket: 294 gange
Dytrax skrev: ↑tirs jun 24, 2025 2:59 pm𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆 : Nico told Bilbao today that he wants to play for Barcelona.
[El Chiringuito TV]
Jeg sagde til vovsen i morges, at jeg vil på date med Claudia Schiffer. Det er oooornli breaking.
PS; Undskyld til SIOUXs mor, men det her var for godt til at sige nej.

Sergio Roberto, Ansu Fati (nu lykkes det måske endeligt), de Jong (som så heldigvis har blomstret op igen), AC og ter Stegen ser også ud til at presse på for at blive... men ok vi er også verdens bedste klub så man kan jo ikke fortænke dem i at få det hele med.
- Dytrax
Barça are in advanced talks to sign one of the best talents of the new generation of Brazilian football: Zé Lucas (17), who plays as a defensive midfielder for Sport Recife. [MARCA]
-
- Har takket: 843 gange
- Blevet takket: 1047 gange
Jeg skal love for, Barca er tilbage på transfermarkedet. Kender intet til Zé Lucas, men flere med kendskab, lovpriser ham og er samtidig overrasket over, Barca er så hurtigt ude på ham. Han er kun 17år, så han vil ikke komme før næste sommer, men spændende ser det ud.
Det vigtige, med denne og transfers som Roony og Varela, er som sådan ikke den enkelte spiller, men det faktum, Barca igen har midlerne til at investere bredt i talentmassen rundt omkring. Man er stadig ikke der, hvor man kan smide de store summer, men det har man heller ikke brug for lige nu. I fremtiden er det dog rart at vide, man kan være med i budene, når de store talenter som Enrick, Estevao, Andrey osv bliver handlet
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist skrev: ↑tirs jun 24, 2025 7:45 pmJeg skal love for, Barca er tilbage på transfermarkedet. Kender intet til Zé Lucas, men flere med kendskab, lovpriser ham og er samtidig overrasket over, Barca er så hurtigt ude på ham. Han er kun 17år, så han vil ikke komme før næste sommer, men spændende ser det ud.
Det vigtige, med denne og transfers som Roony og Varela, er som sådan ikke den enkelte spiller, men det faktum, Barca igen har midlerne til at investere bredt i talentmassen rundt omkring. Man er stadig ikke der, hvor man kan smide de store summer, men det har man heller ikke brug for lige nu. I fremtiden er det dog rart at vide, man kan være med i budene, når de store talenter som Endrick, Estevao, Andrey osv bliver handlet
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
- Dytrax
Athletic Bilbao's president Jon Uriarte is in Madrid and will ask La Liga and the Spanish Football Federation to monitor Barça’s summer moves and block the Nico deal, arguing that Barça is not complying with the 1/1 rule. [Cadena SER]