21 - Frenkie De Jong
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 439 gange
- Blevet takket: 1628 gange
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
-
- Har takket: 190 gange
- Blevet takket: 261 gange
Re: 21 - Frenkie De Jong
Der er lige lidt ekstra informationer i artiklen nedenfor som ikke er med i den som er på forsiden af Barcelona.dk i dag:
For det første går Frenkie efter at skrive historie og være hollænderen med fleste kampe for klubben.
For det andet bekræfter artiklen at han har afsluttet samarbejdet med sin agent som han har haft gennem hele karrieren og som muligvis også har været en hovedårsag til at han endnu ikke har forlænget.
Jeg ved ikke hvad der er op og ned, men det tyder godt nok meget på at Frenkie selv har sat alle sejl ind for at forblive Barca-spiller - og det er fedt:-)
Helt personligt kan jeg næsten heller ikke komme på spillere som passer bedre i det system vi spiller nu end Frenkie. Jeg er ret sikker på at spillede han i en anden topklub (PSG, Real, Bayern el. lign), så ville Frenkie være en fast tilbagevendende reference af en spiller vi gerne så i klubben. Lad ham endelig tage en fire-fem sæsoner mere indtil han er oppe i 30’ erne. Vi har masser af talent rundt om ham ifa. Pedri, Gavi, Bernal, Casado så passer perfekt godt ind i vores midtbaneudvikling de kommende år.
https://www.marca.com/futbol/barcelona/ ... toria.html
For det første går Frenkie efter at skrive historie og være hollænderen med fleste kampe for klubben.
For det andet bekræfter artiklen at han har afsluttet samarbejdet med sin agent som han har haft gennem hele karrieren og som muligvis også har været en hovedårsag til at han endnu ikke har forlænget.
Jeg ved ikke hvad der er op og ned, men det tyder godt nok meget på at Frenkie selv har sat alle sejl ind for at forblive Barca-spiller - og det er fedt:-)
Helt personligt kan jeg næsten heller ikke komme på spillere som passer bedre i det system vi spiller nu end Frenkie. Jeg er ret sikker på at spillede han i en anden topklub (PSG, Real, Bayern el. lign), så ville Frenkie være en fast tilbagevendende reference af en spiller vi gerne så i klubben. Lad ham endelig tage en fire-fem sæsoner mere indtil han er oppe i 30’ erne. Vi har masser af talent rundt om ham ifa. Pedri, Gavi, Bernal, Casado så passer perfekt godt ind i vores midtbaneudvikling de kommende år.
https://www.marca.com/futbol/barcelona/ ... toria.html
Det ville være en dejlig nyhed især med den lavere lønFrenkie de Jong is set to extend his contract with FC Barcelona. The negotiations between the club and the Dutch midfielder are in full swing, and the extension could be finalized in a matter of days. De Jong has expressed his desire to stay, and the club also wants him to continue. While the exact duration of the new contract is not disclosed, it is likely that De Jong will take a pay cut to help Barcelona comply with Financial Fair Play regulations. De Jong is currently one of the highest-paid players in the squad
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2342 gange
- Blevet takket: 1354 gange
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2342 gange
- Blevet takket: 1354 gange
Barça have reached an agreement with de Jong to renew his contract until 2029. [Diario Sport]
Klassespiller, især hvis han fortsætter standarden fra sidste sæson, og hvis nyheden på forsiden er rigtig i forhold til at det giver rum til Nico Williams så er det jo bare mere bonus. Jeg tror at i år bliver sidste kapitel i det 1:1 kaos vi har været igennem de sidste 3-4 år.