VM for klubhold 2025

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2120 gange
Blevet takket: 1314 gange
Kontakt:

VM for klubhold 2025

Indlæg af Lopezzz »

Hvad tror folk, hvem er jeres favorit, hvem vinder? Jeg hæpper på Messi men de amerikanske klubber kan ikke måles med Europa.
PSG er stadigvæk flyvende og det samme er Bayern der vandt 10:0 mod Auckland City i deres første kamp.
Jeg hæpper også på Manchester City og krydser fingre for at puta ryger ud meget tidligt men det kommer aldrig til at ske. Det vil ikke undre mig at de snige sig helt frem til finalen helt ufortjent. Sådan er de :sick:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Kontakt:

Re: VM for klubhold 2025

Indlæg af Lopezzz »

Meeeeeesssii!! Meeeeessii!! Meeeeesssiii! G.O.A.T
MDCCCXCIX

Brugeravatar
whidgee
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 422 gange

Indlæg af whidgee »

Hvor ser i den?

Brugeravatar
Lopezzz
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

whidgee skrev:
tors jun 19, 2025 10:19 pm
Hvor ser i den?
TNT Sports (DAZN) viser alle kampe hvis du kan fange denne tv kanal ellers ved jeg ikke hvor du kan se det andre steder.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
whidgee
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 422 gange

Indlæg af whidgee »

Lopezzz skrev:
tors jun 19, 2025 10:25 pm
whidgee skrev:
tors jun 19, 2025 10:19 pm
Hvor ser i den?
TNT Sports (DAZN) viser alle kampe hvis du kan fange denne tv kanal ellers ved jeg ikke hvor du kan se det andre steder.
Fandt den på spansk Telecinco :mrgreen:

Flot mål!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 646 gange
Blevet takket: 681 gange

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Man kan downloade DAZN app og oprette en bruger, så kan man se alle kampe gratis
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

Brugeravatar
SIOUX
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 294 gange

Indlæg af SIOUX »

Lopezzz skrev:
tors jun 19, 2025 10:49 pm
🐐🐐🐐🐐🐐🐐

kklaus
Har takket: 648 gange
Blevet takket: 1317 gange

Indlæg af kklaus »

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Ikigai
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 19 gange

Indlæg af Ikigai »

De europæiske hold , som forventet , cruiser derud af .
Mon ikke semi finalerne bliver med 4 europæiske hold - selvom min lille drøm er Messi går hele vejen .

Alligevel lige ærgerligt Barca ikke er med . Udover det økonomiske boost så synes jeg alligevel det en fin turnering hvor man man sammenligne styrke forhold på tværs af kontinenter .

Selvfølgelig får Barca en bedre pre-sæson men hvis vi kigger på Real Madrid - så tror jeg ikke det bliver den store forskel. Måske lige de første 1-3 liga kampe man kan håbe Real Madrid ikke er helt i gear .

Real Madrid har været hurtige. Ny træner og nye spillere allerede på plads inden klub VM - så på den måde kan de bruge VM som pre-sæson. Deres sommer pause bliver reelt bare forskudt . Så deres pre-sæson er nu og så skal de stedet ikke på trænings turné i Asien / USA

Det en væsentlig forskel til VM/EM landshold hvor spillerene er spredt og hvor klub trænerne ikke har en jordisk chance for at træne med sin komplette trup

Magnus Frost
Har takket: 69 gange
Blevet takket: 100 gange

Indlæg af Magnus Frost »

Jeg kunne godt forestille mig at den manglende tid til restitution gør at der er en akkumuleret træthed i kroppen som over en hel sæson kan betyde at Real Madrid er en 5-7 % mere trætte end Barça over hele sæsonen pga. Denne turnering og det kan være den lille forskel på første og anden pladsen!

( for ikke at snakke om den øgede risiko for skader)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Daluigi
Geografisk sted: Galten
Har takket: 131 gange
Blevet takket: 920 gange

Indlæg af Daluigi »

Ikigai skrev:
man jun 23, 2025 4:16 am
Mon ikke semi finalerne bliver med 4 europæiske hold - selvom min lille drøm er Messi går hele vejen .

Alligevel lige ærgerligt Barca ikke er med . Udover det økonomiske boost så synes jeg alligevel det en fin turnering hvor man man sammenligne styrke forhold på tværs af kontinenter .

Selvfølgelig får Barca en bedre pre-sæson men hvis vi kigger på Real Madrid - så tror jeg ikke det bliver den store forskel. Måske lige de første 1-3 liga kampe man kan håbe Real Madrid ikke er helt i gear .

Real Madrid har været hurtige. Ny træner og nye spillere allerede på plads inden klub VM - så på den måde kan de bruge VM som pre-sæson. Deres sommer pause bliver reelt bare forskudt . Så deres pre-sæson er nu og så skal de stedet ikke på trænings turné i Asien / USA

Det en væsentlig forskel til VM/EM landshold hvor spillerene er spredt og hvor klub trænerne ikke har en jordisk chance for at træne med sin komplette trup
Jeg kunne ikke være mere af modsatte holdning. Det er en komplet latterlig og ligegyldig turnering, som udelukkende er for profittens skyld. Der er 0 prestige og det kommer der heller aldrig. Det er fuldkommen fantastisk at vores spillere får lov at hvile sig og blive klar til den kommende sæson. Jeg ville HADE at være i Real Madrids sko lige nu.
Forumlegende

Ikigai
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 19 gange

Indlæg af Ikigai »

Daluigi skrev:
man jun 23, 2025 8:57 am
Ikigai skrev:
man jun 23, 2025 4:16 am

Jeg kunne ikke være mere af modsatte holdning. Det er en komplet latterlig og ligegyldig turnering, som udelukkende er for profittens skyld. Der er 0 prestige og det kommer der heller aldrig. Det er fuldkommen fantastisk at vores spillere får lov at hvile sig og blive klar til den kommende sæson. Jeg ville HADE at være i Real Madrids sko lige nu.
Helt fair 👍

Tiden vil vise om det ender som et “skandinavisk royal league” projekt , men jeg tror turneringen har potentiale på den lange bane . Det faktum at den kun spilles hver 4.år gør at det vil være ganske få spillere der vil prøve at vinde det trofæ .

Brugeravatar
Lopezzz
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Inter Miami bliver ydmyget :mad:
MDCCCXCIX

Kluivert
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 55 gange

Indlæg af Kluivert »

Lopezzz skrev:
søn jun 29, 2025 7:10 pm
Inter Miami bliver ydmyget :mad:
Det var vel som forventet. De har ikke niveaet og burde stoppe på toppen som f eks Xavi i sin tid.

Besvar