Det med børn måske, men de fleste mænd har behov for en partner, det beskytter også mod unødige dates, pengeforbrug i byen og champagne til kvinder osv. en fodboldspiller af hans kaliber er sårbar. Tror f eks det har været en god stabilisator for Messi at være sammen med en barndomsveninde.Alias-A skrev: ↑ons maj 28, 2025 10:44 amEnig i den første del af dit indlæg. Din kommentar omkring parforhold og børn er dog lidt generaliserende. Vi er alle forskellige og trives under forskellige forhold. Jeg selv har fx ingen børn og det har ikke påvirket hverken mit liv eller karriere i negativ retning :)Kluivert skrev: ↑ons maj 28, 2025 6:26 amI denne sæson har hans bedste præstationer været mod de bedste hold og den største scene. Jeg tror at han fortsat er sulten nok til at gå efter titlerne, men risikoen er hurtig mætning. Men hvis han er sulten efter rekorder, kan han nå langt.Alias-A skrev: ↑ons maj 28, 2025 12:12 amYamal virker ikke som typen der bukker under for pres. Tværtimod virker det som om han trives af det.
Yamals største fjende er ham selv. Hvis han får nykker og mister fokus, så kan det godt gå galt. Men hvis han bare fortsætter ydmygt derudaf.. så glæder jeg mig til de næste par år![]()
Hvis jeg var klubbens leder ville jeg have hyret CR7 til at agere hans personlige træner. Nr 2 han skal hurtigt komme i fast forhold og få nogle børn, så han kan få ro på og få ansvar. Det er oftest sundest for mænd.
19 - Lamine Yamal
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
- Har takket: 126 gange
- Blevet takket: 53 gange
Re: 19 - Lamine Yamal
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2105 gange
- Blevet takket: 1305 gange
- Kontakt:
Heldigvis han er ikke brasilianer men han er også en fest abe og ham skal vi holde i snor.Antimadridista skrev: ↑ons maj 28, 2025 2:44 pmAlves er jo blevet frikendt…og ift Ney, tror jeg de forkerte valg (PSG etc) primært var pga et grådigt bagland og et hav af uheldige skader, oftest på de mest uheldige tidspunkter (nærmest hvert forår feb-marts hos PSG) gjorde at det er endt som det er med ham.Lopezzz skrev: ↑ons maj 28, 2025 9:07 amJeg er bange for at brasiliansk syndrom indhenter ham og han ender som Dani Alves eller Neymar.Kluivert skrev: ↑ons maj 28, 2025 6:26 amI denne sæson har hans bedste præstationer været mod de bedste hold og den største scene. Jeg tror at han fortsat er sulten nok til at gå efter titlerne, men risikoen er hurtig mætning. Men hvis han er sulten efter rekorder, kan han nå langt.Alias-A skrev: ↑ons maj 28, 2025 12:12 amYamal virker ikke som typen der bukker under for pres. Tværtimod virker det som om han trives af det.
Yamals største fjende er ham selv. Hvis han får nykker og mister fokus, så kan det godt gå galt. Men hvis han bare fortsætter ydmygt derudaf.. så glæder jeg mig til de næste par år![]()
Hvis jeg var klubbens leder ville jeg have hyret CR7 til at agere hans personlige træner. Nr 2 han skal hurtigt komme i fast forhold og få nogle børn, så han kan få ro på og få ansvar. Det er oftest sundest for mænd.
Jeg tror at han er i god hænder i Barca men penge og berømmelse kan ødelægge alt og alle.
MDCCCXCIX
-
- Har takket: 188 gange
- Blevet takket: 252 gange
Hold kæft hvor er det unreal at vi har en spiller - som ikke er Messi - der lavet så mange Messi-mål som 17 årig. Altså bare lige til sammenligning var Messi først ved at etablere sig i samme alder.
Det er helt umuligt ikke at komme til at sammenligne når de spiller samme position.
Og selvom mange muligvis har ret i Yamals spillestil minder mest om Neymar, så er det her mål der kun kan minde en om en spiller.
Vi er nogle møgforkælede unger:-)
https://www.fcbarcelona.dk/Video/video- ... il-nu.html
Det er helt umuligt ikke at komme til at sammenligne når de spiller samme position.
Og selvom mange muligvis har ret i Yamals spillestil minder mest om Neymar, så er det her mål der kun kan minde en om en spiller.
Vi er nogle møgforkælede unger:-)
https://www.fcbarcelona.dk/Video/video- ... il-nu.html
-
- Har takket: 798 gange
- Blevet takket: 1005 gange
17år, to et halvt år siden, jeg lavede hans profil her på siden. Fuuck, det er gået hurtigt

| The new market value of Lamine Yamal by
@Transfermarkt
: €200m
Lamine is also the world's most valuable player as of now, ahead of Real's self branded Galacticos Mbappé, Bellingham, Vinicius and Barça players Pedri, Raphinha and Cubarsí and Atlético's Alvarez.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Lamine er fodboldens svar på Jordan, så jeg ville ikke bekymre mig særlig meget. Hans laid back attitude og monster selvtillid minder så meget store amerikanske atleter.
Sjovt at Barca har fået en stjerne for de næste 15 år på størrelse med Messi, men med en pr maskine større end Ronaldo. De unge forguder ham overalt og for at gøre det endnu mere skørt, så har han ingen konkurrence
Sjovt at Barca har fået en stjerne for de næste 15 år på størrelse med Messi, men med en pr maskine større end Ronaldo. De unge forguder ham overalt og for at gøre det endnu mere skørt, så har han ingen konkurrence
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Paulinho15
- Har takket: 287 gange
- Blevet takket: 148 gange
Jeg mindes godt, at jeg kan huske du lavede tråden, og jeg kunne mærke dengang, at der var noget vildt under opsejling og at det ville komme til at gå hurtigtEasyBuddhist skrev: ↑man jun 09, 2025 2:26 pm17år, to et halvt år siden, jeg lavede hans profil her på siden. Fuuck, det er gået hurtigt![]()
| The new market value of Lamine Yamal by
@Transfermarkt
: €200m
Lamine is also the world's most valuable player as of now, ahead of Real's self branded Galacticos Mbappé, Bellingham, Vinicius and Barça players Pedri, Raphinha and Cubarsí and Atlético's Alvarez.

Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Paulinho15
- Har takket: 287 gange
- Blevet takket: 148 gange
Jeg klikkede lige ind på den her igen. Jeg kan godt huske den, og lige så snart jeg klikkede ind på den nu her, så fik jeg gåsehud med det samme.EasyBuddhist skrev: ↑ons sep 07, 2022 10:15 amLamine Yamal Nasraoui Ebana Det er måske tidligt, han får sin egen tråd, men alting peger i retning af Lamine Yamal er skabt til at lave store ting på en fodboldbane. Barca´s 15 årige monstertalent spås en kæmpe fremtid af samtlige eksperter. Denne sæson skal han spille på U-19 holdet, men allerede nu tales der om, han får debut på Barca Atletic, inden sæsonen er omme. På nuværende tidspunkt bedst som RW, men han har fået spilletid overalt i angrebet og hans endelige bedste position kan ændre sig mange gange endnu, venstrefodet, men sparker godt med begge ben. Lamine, født d. 13 jul, 2007 i Mataró, 30 km nord for Barcelona, er af marokkansk oprindelse på farens side, mens moderen kommer fra Equatorial Guinea. Han har spillet for Barca, siden han var 5 år. Spillerprofilen er mere eller mindre komplet og indeholder meget få svage punkter. Fra klubbens side er man meget bevidst om det store talent og internt spår man en mulig fremtidig spillerprofil a'la selveste Johan Cruyff, netop fordi, den er så komplet.
Tag jer ikke af titlen på videoen. Yamals´ profil er langt bredere, hvor specielt hans store spilintelligens fremhæves, som hans måske største kvalitet, heriblandt evnen til at styre tempoet i kampene.
https://barcauniversal.com/la-masia-tal ... episode-2/
https://footballtalentscout.net/2022/07 ... ine-yamal/
Nu har jeg læst indlægget i gennem, og jeg sidder næsten med tårer i øjnene.
Nu får jeg gåsehud igen... Hvor er det her vildt!!!!!!!!!!
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
Ja, det er fuldstændig sindsygt, hvad han leveret inden, han er 18år. Det vildeste er, han kun lige er begyndt og at vi kun har set 30/40% af hans potentiale på senior niveau.Paulinho15 skrev: ↑tirs jun 10, 2025 10:19 pmJeg klikkede lige ind på den her igen. Jeg kan godt huske den, og lige så snart jeg klikkede ind på den nu her, så fik jeg gåsehud med det samme.EasyBuddhist skrev: ↑ons sep 07, 2022 10:15 amLamine Yamal Nasraoui Ebana Det er måske tidligt, han får sin egen tråd, men alting peger i retning af Lamine Yamal er skabt til at lave store ting på en fodboldbane. Barca´s 15 årige monstertalent spås en kæmpe fremtid af samtlige eksperter. Denne sæson skal han spille på U-19 holdet, men allerede nu tales der om, han får debut på Barca Atletic, inden sæsonen er omme. På nuværende tidspunkt bedst som RW, men han har fået spilletid overalt i angrebet og hans endelige bedste position kan ændre sig mange gange endnu, venstrefodet, men sparker godt med begge ben. Lamine, født d. 13 jul, 2007 i Mataró, 30 km nord for Barcelona, er af marokkansk oprindelse på farens side, mens moderen kommer fra Equatorial Guinea. Han har spillet for Barca, siden han var 5 år. Spillerprofilen er mere eller mindre komplet og indeholder meget få svage punkter. Fra klubbens side er man meget bevidst om det store talent og internt spår man en mulig fremtidig spillerprofil a'la selveste Johan Cruyff, netop fordi, den er så komplet.
Tag jer ikke af titlen på videoen. Yamals´ profil er langt bredere, hvor specielt hans store spilintelligens fremhæves, som hans måske største kvalitet, heriblandt evnen til at styre tempoet i kampene.
Særligt hans fysik og sparketeknik vil udvikle sig meget over de næste 2-3 år og de to ting hænger uløseligt sammen. Førend han er færdig udviklet fysisk, får vi ikke hans top at se i sparketeknik fordi, når det første ændrer sig, gør det andet også. Vi får ikke et reelt billede af hans peak niveau at se, før han er 21-22 år. Til den tid vil han være langt mere central i sin position fordi, han ville rykke længere og længere ind mod midten, jo stærkere han bliver
-
- Har takket: 126 gange
- Blevet takket: 53 gange
EasyBuddhist, jeg læste lige tråden fra start og fik nærmest tårer. Du er hermed døbt oraklet i dette forum.EasyBuddhist skrev: ↑tirs jun 10, 2025 10:45 pmJa, det er fuldstændig sindsygt, hvad han leveret inden, han er 18år. Det vildeste er, han kun lige er begyndt og at vi kun har set 30/40% af hans potentiale på senior niveau.Paulinho15 skrev: ↑tirs jun 10, 2025 10:19 pmJeg klikkede lige ind på den her igen. Jeg kan godt huske den, og lige så snart jeg klikkede ind på den nu her, så fik jeg gåsehud med det samme.EasyBuddhist skrev: ↑ons sep 07, 2022 10:15 amLamine Yamal Nasraoui Ebana Det er måske tidligt, han får sin egen tråd, men alting peger i retning af Lamine Yamal er skabt til at lave store ting på en fodboldbane. Barca´s 15 årige monstertalent spås en kæmpe fremtid af samtlige eksperter. Denne sæson skal han spille på U-19 holdet, men allerede nu tales der om, han får debut på Barca Atletic, inden sæsonen er omme. På nuværende tidspunkt bedst som RW, men han har fået spilletid overalt i angrebet og hans endelige bedste position kan ændre sig mange gange endnu, venstrefodet, men sparker godt med begge ben. Lamine, født d. 13 jul, 2007 i Mataró, 30 km nord for Barcelona, er af marokkansk oprindelse på farens side, mens moderen kommer fra Equatorial Guinea. Han har spillet for Barca, siden han var 5 år. Spillerprofilen er mere eller mindre komplet og indeholder meget få svage punkter. Fra klubbens side er man meget bevidst om det store talent og internt spår man en mulig fremtidig spillerprofil a'la selveste Johan Cruyff, netop fordi, den er så komplet.
Særligt hans fysik og sparketeknik vil udvikle sig meget over de næste 2-3 år og de to ting hænger uløseligt sammen. Førend han er færdig udviklet fysisk, får vi ikke hans top at se i sparketeknik fordi, når det første ændrer sig, gør det andet også. Vi får ikke et reelt billede af hans peak niveau at se, før han er 21-22 år. Til den tid vil han være langt mere central i sin position fordi, han ville rykke længere og længere ind mod midten, jo stærkere han bliver
-
Haha, jeg er snarer en, der til tider bruger alt for meget tid på at følge med i fodboldKluivert skrev: ↑ons jun 11, 2025 9:54 amEasyBuddhist, jeg læste lige tråden fra start og fik nærmest tårer. Du er hermed døbt oraklet i dette forum.EasyBuddhist skrev: ↑tirs jun 10, 2025 10:45 pmJa, det er fuldstændig sindsygt, hvad han leveret inden, han er 18år. Det vildeste er, han kun lige er begyndt og at vi kun har set 30/40% af hans potentiale på senior niveau.Paulinho15 skrev: ↑tirs jun 10, 2025 10:19 pmJeg klikkede lige ind på den her igen. Jeg kan godt huske den, og lige så snart jeg klikkede ind på den nu her, så fik jeg gåsehud med det samme.EasyBuddhist skrev: ↑ons sep 07, 2022 10:15 amLamine Yamal Nasraoui Ebana Det er måske tidligt, han får sin egen tråd, men alting peger i retning af Lamine Yamal er skabt til at lave store ting på en fodboldbane. Barca´s 15 årige monstertalent spås en kæmpe fremtid af samtlige eksperter. Denne sæson skal han spille på U-19 holdet, men allerede nu tales der om, han får debut på Barca Atletic, inden sæsonen er omme. På nuværende tidspunkt bedst som RW, men han har fået spilletid overalt i angrebet og hans endelige bedste position kan ændre sig mange gange endnu, venstrefodet, men sparker godt med begge ben. Lamine, født d. 13 jul, 2007 i Mataró, 30 km nord for Barcelona, er af marokkansk oprindelse på farens side, mens moderen kommer fra Equatorial Guinea. Han har spillet for Barca, siden han var 5 år. Spillerprofilen er mere eller mindre komplet og indeholder meget få svage punkter. Fra klubbens side er man meget bevidst om det store talent og internt spår man en mulig fremtidig spillerprofil a'la selveste Johan Cruyff, netop fordi, den er så komplet.
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2300 gange
- Blevet takket: 1331 gange
I ugebladet Hjemmet har de 'John ser alt' - Men den amatør kan vi ikke få plads til her. Vi burde oprette en "Spørg Easy" tråd.
"Kan man lave en omvendt faldskærm?"
"Ja, den er velegnet til brug i situationer, hvor man ønsker at undslippe uønskede, sociale interaktioner. Er der eksempelvis optræk til samtale med svigermor, trækker du blot i tråden og stiger til himmels... Må dog ikke udløses indenfor. Til forskel fra din mor."
Jeg er i øvrigt enig med Kluivert. Jeg læste også fra start i går og det er fandme godt spottet, Easy.
"Kan man lave en omvendt faldskærm?"
"Ja, den er velegnet til brug i situationer, hvor man ønsker at undslippe uønskede, sociale interaktioner. Er der eksempelvis optræk til samtale med svigermor, trækker du blot i tråden og stiger til himmels... Må dog ikke udløses indenfor. Til forskel fra din mor."

Jeg er i øvrigt enig med Kluivert. Jeg læste også fra start i går og det er fandme godt spottet, Easy.
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2105 gange
- Blevet takket: 1305 gange
- Kontakt:
Han skal bare sørge for at holde sig skadesfri for skader er noget af det værste i fodbold, det plejer at ødelægge ens karriere.
Vores lægestab skal passe ekstra godt på ham.
Vores lægestab skal passe ekstra godt på ham.
MDCCCXCIX
-
- Har takket: 136 gange
- Blevet takket: 221 gange
Hvis han kommer til at fungere mere og mere centralt over tid, så håber jeg virkelig ikke, at man begår den samme fejl som med Messi; altså at fastholde hans position som RW i startopstillingen, for det kom til at betyde, at vores højre side af angrebet stort set intet output havde i mange år - og vi blev alt for forudsigelige.EasyBuddhist skrev: ↑tirs jun 10, 2025 10:45 pmJa, det er fuldstændig sindsygt, hvad han leveret inden, han er 18år. Det vildeste er, han kun lige er begyndt og at vi kun har set 30/40% af hans potentiale på senior niveau.Paulinho15 skrev: ↑tirs jun 10, 2025 10:19 pmJeg klikkede lige ind på den her igen. Jeg kan godt huske den, og lige så snart jeg klikkede ind på den nu her, så fik jeg gåsehud med det samme.EasyBuddhist skrev: ↑ons sep 07, 2022 10:15 amLamine Yamal Nasraoui Ebana Det er måske tidligt, han får sin egen tråd, men alting peger i retning af Lamine Yamal er skabt til at lave store ting på en fodboldbane. Barca´s 15 årige monstertalent spås en kæmpe fremtid af samtlige eksperter. Denne sæson skal han spille på U-19 holdet, men allerede nu tales der om, han får debut på Barca Atletic, inden sæsonen er omme. På nuværende tidspunkt bedst som RW, men han har fået spilletid overalt i angrebet og hans endelige bedste position kan ændre sig mange gange endnu, venstrefodet, men sparker godt med begge ben. Lamine, født d. 13 jul, 2007 i Mataró, 30 km nord for Barcelona, er af marokkansk oprindelse på farens side, mens moderen kommer fra Equatorial Guinea. Han har spillet for Barca, siden han var 5 år. Spillerprofilen er mere eller mindre komplet og indeholder meget få svage punkter. Fra klubbens side er man meget bevidst om det store talent og internt spår man en mulig fremtidig spillerprofil a'la selveste Johan Cruyff, netop fordi, den er så komplet.
-
Falsk 9 er mere sandsynligt, men jeg mindes ikke, højresiden gar været uden output, tværtimod. Bredden afhænger dog mere af backen i det tilfælde, ligesom med vores nuværende venstresideHvis han kommer til at fungere mere og mere centralt over tid, så håber jeg virkelig ikke, at man begår den samme fejl som med Messi; altså at fastholde hans position som RW i startopstillingen, for det kom til at betyde, at vores højre side af angrebet stort set intet output havde i mange år - og vi blev alt for forudsigelige.