1 - Joan García Pons
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 542 gange
- Blevet takket: 1957 gange
1 - Joan García Pons
Det virker til at være et spørgsmål om tid, før Joan García joiner Barcelona. Jeg er virkelig spændt.
Fabrizio Romano + andre melder at det er meget tæt på. Der mangler vidst ikke mange detaljer.
Fulde navn: Joan García Pons.
Fødselsdato: 04. Maj, 2001.
Fødested: Barcelona, Spanien.
Position: Målmand.
Højde: 1.91 m.
Fabrizio Romano + andre melder at det er meget tæt på. Der mangler vidst ikke mange detaljer.
Fulde navn: Joan García Pons.
Fødselsdato: 04. Maj, 2001.
Fødested: Barcelona, Spanien.
Position: Målmand.
Højde: 1.91 m.
Senest rettet af FCBarcelonaChr man aug 17, 2026 3:10 pm, rettet i alt 3 gange.
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- !Option
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 211 gange
- Blevet takket: 205 gange
Re: Joan García Pons
Spilletids garanti…
Hvis han er så god, så må han jo slå Stegen af. Kommer han, skal han være velkommen, men så må det betyde farvel til Tek og naturligvis Pena.
Hvis han er så god, så må han jo slå Stegen af. Kommer han, skal han være velkommen, men så må det betyde farvel til Tek og naturligvis Pena.
Rey Abi!
- FCBarcelonaChr
-
Hristo
- Har takket: 341 gange
- Blevet takket: 530 gange
Tænkte hvornår har vi sidst haft en catalaner på mål?
Og kom i tanke om Valdes.
Og konstaterede så, at Ter Stegen alligevel rundede 10 år i klubben sidste sommer, og har stået siden Valdes stoppede. Og hvor han pånær deling af kampe med Bravo sine første to sæsoner, har været fast mand alle årene. Indtil sin skade. Det føles alligevel som lang tiden siden Valdes skiftede væk.
Nå men er splittet lige nu for selvom jeg håber på Romanos “here we go” eller en officiel udmelding, så er jeg fandeme også ærgerlig, hvis vi afskiber Ter Stegen uden at give ham en fair chance for selv at vælge at skifte eller tage en reel kamp om pladsen, hvilket i fodboldens verden er helt fair. Det sidste virker bare urealistisk når nu vi også forlænger Szczesny (hvis navn jeg tror jeg har stavet rigtigt for første gang:-))
Ter Stegen har altid været en god ambassadør for FC Barcelona. Jeg håber det her ender på en måde hvor vi som minimum kan skilles på en ordentlig måde. Når det kommer til klublegender (jeg putter ham i den kategori), så tæller ordentlighed næsten alt.
Og når det så er sagt og skrevet håber jeg stadig på Joan Garcia og et snarligt “here we go”.
- FCBarcelonaChr
-
Drake
- Har takket: 3130 gange
- Blevet takket: 248 gange
-
Antimadridista
- Har takket: 1990 gange
- Blevet takket: 1298 gange
- Puyols_garn
- Har takket: 238 gange
- Blevet takket: 209 gange
Matteo Moretto sagde for et par dage siden at den formentlig bliver betalt engang i næste uge.
-
Antimadridista
- Har takket: 1990 gange
- Blevet takket: 1298 gange
Forståeligt..der skal liige skrabes sammenPuyols_garn skrev: ↑fre jun 06, 2025 4:07 pmMatteo Moretto sagde for et par dage siden at den formentlig bliver betalt engang i næste uge.
-
Madameskrald
- Blevet takket: 284 gange
De må sende ungdomsholdene ud og samle flasker…
Dejligt med en katalaner på kassen, omend det tilsyneladende kunne være bedre planlagt med både Stegen og tilsyneladende Szezsny på kontrakt også…
Dejligt med en katalaner på kassen, omend det tilsyneladende kunne være bedre planlagt med både Stegen og tilsyneladende Szezsny på kontrakt også…
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1315 gange
- Blevet takket: 1501 gange
Fabrizio Romano@FabrizioRomano
BREAKING: Joan García to Barcelona, here we go! Documents are now in place with Spanish GK.
Release clause to be paid in the next days, could happen next week but all contracts are now ready.
Joan García will sign a five year deal at Barça, all set
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den