11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 439 gange
- Blevet takket: 1627 gange
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2105 gange
- Blevet takket: 1305 gange
- Kontakt:
Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"
Grande Capitan
Han er meget tæt på at få en plads i Barca Legende tråden

Han er meget tæt på at få en plads i Barca Legende tråden

MDCCCXCIX
Hvad siger I til den her?
Det vil mindske pladserne på midtbanen (Olmo, Pedri, FdJ - og Fermin, Gavi)
https://bsky.app/profile/blaugranagram. ... te6rrayi26| Raphinha will play as a "10" next season, according to Hansi Flick, who has Lewandowski as a nine, Lamine on the right, Raphinha in the middle, and Díaz on the left (if his signing is finalised).
[h/t @joaquimpiera]
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 646 gange
- Blevet takket: 677 gange
Eller vil han vove at kopiere en Pep opfindelse fra forrige sæson, 3~2~4~1
IiiiiiiiiiiiiKoundeiiiiiiCubarsiiiiiiiiiMartineziiiiiiiiiii
IiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiDe JongiiiiiiiiiiiiPedriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
YamaliiiiiiiiOlmoiiiiiiiiRaphinaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiDiaz
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilewaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Never gonna happen
IiiiiiiiiiiiiKoundeiiiiiiCubarsiiiiiiiiiMartineziiiiiiiiiii
IiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiDe JongiiiiiiiiiiiiPedriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
YamaliiiiiiiiOlmoiiiiiiiiRaphinaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiDiaz
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilewaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Never gonna happen
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---
- Paulinho15
- Har takket: 287 gange
- Blevet takket: 148 gange
Spændende
Start 11
------------Ter Stegen------------
Kounde--Cubarsi--Inigo--Balde
---------De Jong---Pedri---------
Yamal------Raphinha-------Diaz
------------Lewandowski-----------
Spændende opstilling!
Den kommer til at slå alle målrekorder.
Backup 11
---------------Reserve---------------
Garcia---Araujo-----AC-----Ny VB
-----------Casado---Bernal---------
Fermin---------Gavi----------Olmo
---------------Torres-----------------
Fermin kan jeg sagtes se på højre som en god arbejdsdreng og han kan spille i venstre og i midten også.
Torres kan også spille højre eller venstre også, hvor Olmo kan være falsk nier.
Gavi kan også tage kanterne eller sikkert også falsk nier - eller en irriterende angriber, der virkelig stresser modstanderens bagkæde.
Mit bud ud fra de spillere vi har til rådighed og det budget vi har at arbejde med.
Overskud:
- Pablo Torre og Pau Victor.
Lyder til at Pau Victor søger væk. Kunne dog sagtens se en rolle til ham, hvis han vil blive.
Kan også sagtens se en rolle til Pablo Torre, da der er mange kampe og der kan komme skader.
Raphinha som tier lyder rigtig spænende. Han kommer til at drive gæk med modstanderne med Yamal og Diaz på hver sin kant.
Giv Raphinha nummer 10.
Lewandowski kommer til at score så mange mål med de tre bag sig med alle de måder de kan spille på på kryds og tværs af hinanden med alle de kombinationer der kan være i mellem dem.
Sidder helt og forestiller mig det og tegner streger inde i hovedet nu med forkellige kombinationer lige nu.
Start 11
Spændende opstilling!
Backup 11
Fermin kan jeg sagtes se på højre som en god arbejdsdreng og han kan spille i venstre og i midten også.
Gavi kan også tage kanterne eller sikkert også falsk nier - eller en irriterende angriber, der virkelig stresser modstanderens bagkæde.
Mit bud ud fra de spillere vi har til rådighed og det budget vi har at arbejde med.
Overskud:
Lyder til at Pau Victor søger væk. Kunne dog sagtens se en rolle til ham, hvis han vil blive.
Kan også sagtens se en rolle til Pablo Torre, da der er mange kampe og der kan komme skader.
Raphinha som tier lyder rigtig spænende. Han kommer til at drive gæk med modstanderne med Yamal og Diaz på hver sin kant.
Giv Raphinha nummer 10.
Lewandowski kommer til at score så mange mål med de tre bag sig med alle de måder de kan spille på på kryds og tværs af hinanden med alle de kombinationer der kan være i mellem dem.
Sidder helt og forestiller mig det og tegner streger inde i hovedet nu med forkellige kombinationer lige nu.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
Det går lidt i spænd med mit bud på et transfervindue hvor jeg kort fortalt snakkede om at sælge Olmo for at have råd til Nico Williams og så rykke Raphinha ind centralt i flere kampeGavinho skrev: ↑fre maj 23, 2025 12:06 pmHvad siger I til den her?
https://bsky.app/profile/blaugranagram. ... te6rrayi26| Raphinha will play as a "10" next season, according to Hansi Flick, who has Lewandowski as a nine, Lamine on the right, Raphinha in the middle, and Díaz on the left (if his signing is finalised).
[h/t @joaquimpiera]
Så min offensiv i stærkeste formation var
Yamal - Raphinha - Williams
Og så Lewan eller Torres helt i front. Det vil også løsne for at kunne give lidt pause til kanterne da raphinha kan begge kanter, det gardere også mere mod skader til kanterne da hvis yamal bliver skadet så kan Raphinha rykke ud og Fermin kan spille OMC, og så giver det bare endnu mere fart.
- Puyols_garn
- Har takket: 145 gange
- Blevet takket: 103 gange
Kan rigtig godt lide de to opstillinger, eneste anke er ift kanterne. Ved godt Olmo kun har spillet to kampe på VW i denne sæson, men syntes han så noget malplaceret ud. En dygtig dribler, men syntes han mangler noget antrit i forhold til Raphinha. Han virker mere tilpas i små rum centralt end når han har plads at løbe på off-center. Ved heller ikke med Fermín på højre. Synes systemet kræver en HW der fungerer bredt. Både Kounde og Eric García er gode til at inverte og kan også give lidt bredde i ny og næ, men jeg ser dem ikke tage dybe løb langs sidelinjen regelmæssigt nok til at gøre op for en kant der ikke har den store tilstedeværelse langs sidelinjen. Gavi ved jeg stadig ikke helt hvor vi har efter skaden. Ser ham måske mere som motor end 10'er, men han kan nok dække af lidt forskellige steder på banen. Ellers synes jeg det er spot on.Paulinho15 skrev: ↑fre maj 23, 2025 2:40 pmSpændende
Start 11
Spændende opstilling!
Backup 11
Overskud:
Giv Raphinha nummer 10.
Olmo har bare også fungeret godt i mellemrummet og har relativt nemt kunne tilpasse sin positionering ift. hvad der har været behov for: mere tyngde på CB, på den ene eller anden fløj eller ekstra pasningsstyrke med Pedri. Pasningsspillet er Raph ikke lige så stærk til. Og Olmo har også et bedre overblik i feltet. Både ift. afleveringer og afslutning. Har en bedre kattepote :)Dumle skrev: ↑fre maj 23, 2025 2:49 pmDet går lidt i spænd med mit bud på et transfervindue hvor jeg kort fortalt snakkede om at sælge Olmo for at have råd til Nico Williams og så rykke Raphinha ind centralt i flere kampeGavinho skrev: ↑fre maj 23, 2025 12:06 pmHvad siger I til den her?
[h/t @joaquimpiera]
Så min offensiv i stærkeste formation var
Yamal - Raphinha - Williams
Og så Lewan eller Torres helt i front. Det vil også løsne for at kunne give lidt pause til kanterne da raphinha kan begge kanter, det gardere også mere mod skader til kanterne da hvis yamal bliver skadet så kan Raphinha rykke ud og Fermin kan spille OMC, og så giver det bare endnu mere fart.
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2105 gange
- Blevet takket: 1305 gange
- Kontakt:
Hvaa har ingen tænkt sig at ønske Raphina tillykke med prisen som den bedste spiller i La Liga 14/15
Han må være pisse stolt ligesom mig

Han må være pisse stolt ligesom mig

MDCCCXCIX
-
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1028 gange
- Blevet takket: 731 gange
Mbappe og Vinicius føler sig sikkert uretfærdigt behandlet 
Men det er fuldt fortjent, han har virkelig været god. Pedri havde også været et oplagt valg.

Men det er fuldt fortjent, han har virkelig været god. Pedri havde også været et oplagt valg.
-
- Har takket: 87 gange
- Blevet takket: 99 gange