Det skal nok gå det hele Culés, selvom det bliver forbudt for børn.
Gavi får sikkert rødt...håber bare ikke det bliver tidligt i kampen

Livet går videre, vi overlevede da Tirsdag

Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Med din alder håber du vel hver aften at det går videre…Iniesta007 skrev: ↑fre maj 09, 2025 6:26 pmJeg er i Granada på rundrejse i Andalusien og vil finde en lurvet bar hvor jeg vil lodde stemningen inden jeg sikkert råber og skriger![]()
Gavi får sikkert rødt...håber bare ikke det bliver tidligt i kampen![]()
Livet går videre, vi overlevede da Tirsdag![]()
![]()
Ho ho hooo sagde julemandenAntimadridista skrev: ↑fre maj 09, 2025 7:47 pmMed din alder håber du vel hver aften at det går videre…Iniesta007 skrev: ↑fre maj 09, 2025 6:26 pmJeg er i Granada på rundrejse i Andalusien og vil finde en lurvet bar hvor jeg vil lodde stemningen inden jeg sikkert råber og skriger![]()
Gavi får sikkert rødt...håber bare ikke det bliver tidligt i kampen![]()
Livet går videre, vi overlevede da Tirsdag![]()
![]()
![]()
![]()
Enig.FCBSOCI skrev: ↑lør maj 10, 2025 5:03 pmSå kom billetten til kampen endelig i min indbakke. Herligt.
Her er mit take på kampen, som er, at Barca skal have point mod Real Madrid, ellers kommer vi i alvorlige problemer; selvom Barca fortsat selv kan afgøre La Liga, uanset resultatet i morgen.
Ser vi på kampprogrammet efter kampen i morgen, ser det meget vanskeligt ud for Barca, langt nemmere for Real Madrid.
Barca: To udekampe og en hjemmekamp. Kampene er mod (1) Espanyol (p.t. nr. 14), (2) Villarreal (p.t. nr. 5) og (3) Ath. Club (p.t. nr. 4). Espanyol vil som altid gøre alt for at drille Barca og både Villarreal og Ath. Club kæmper indædt med Real Betis om en plads i CL næste år. Altså et knaldhårdt program for Barca.
Til sammenligning skal Real møde Mallorca, Sevilla og Real Sociedad, som ligger henholdsvis nr. 10, 16 og 11 og reelt ikke har noget at spille for. Det ligner tre sikre stensejre til de hvide fra Madrid. Og så har vi balladen, for hvis RM slår os, skal vi vinde de resterende tre (svære) kampe, ellers går mesterskabet til RM.
Der er lagt op til er vanvittigt drama. Er Barca mentalt og fysisk mærket af nedturen mod Inter? Hvem kan bedst drage fordel af, at modstanderen har store forsvarsmæssige problemer? Bliver det åben slagudveksling med masser af chancer og mål, eller har kampens store betydning som konsekvens, at det bliver en låst forestilling.
Nøj, hvor jeg glæder mig. ¡VISÇA EL BARÇA, FORÇA BARÇA!
Vi har (70% Araujos fejl) smidt CL finalen væk hvor der manglede 2 min så jeg bliver ikke overrasket mere.PuyolErGud skrev: ↑lør maj 10, 2025 7:25 pmHør her allesammen! Jeg er på stadion i morgen, så fandme nej om vi taber den kamp!
Balde er klar til kampenIkigai skrev: ↑søn maj 11, 2025 2:06 pmVind eller uafgjort og det svært ikke at blive optimistisk
Sejr til Real Madrid og jer ser Real Madrid som klare favoritter til mesterskabet .
Kan ligne både Bilbao og Villarreal har noget at spille for da Betis med deres monster form har fået dem hentet og en skal blive sorte per for CHL pladserne.
Hvad kampen ender - No idea.
Real Madrid er langt mere svækket i forsvaret og hvis det ikke kan udnyttes - så der jo åbenbart ikke dem store forskel alligevel på reserver og stam spillere
Omvendt er det svært at vide hvor Barca står mentalt og kræfterne til 90 min . Barca også uden Balde og Kounde så det bliver rent guf for vini og Mbappe . Men hvis Barca ikke kan udbytte at real spiller med en B-kæde i forsvaret så har Barca heller ikke noget frygte .
Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster