11/5 FC Barcelona - Real Madrid

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Iniesta007
Har takket: 57 gange
Blevet takket: 175 gange

Re: 11/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Iniesta007 »

Jeg er i Granada på rundrejse i Andalusien og vil finde en lurvet bar hvor jeg vil lodde stemningen inden jeg sikkert råber og skriger :crazy:
Det skal nok gå det hele Culés, selvom det bliver forbudt for børn.
Gavi får sikkert rødt...håber bare ikke det bliver tidligt i kampen :angel:
Livet går videre, vi overlevede da Tirsdag :sick: :sick:

Antimadridista
Har takket: 1309 gange
Blevet takket: 1052 gange

Indlæg af Antimadridista »

Iniesta007 skrev:
fre maj 09, 2025 6:26 pm
Jeg er i Granada på rundrejse i Andalusien og vil finde en lurvet bar hvor jeg vil lodde stemningen inden jeg sikkert råber og skriger :crazy:
Med din alder håber du vel hver aften at det går videre… :grin: ;-)

Iniesta007
Har takket: 57 gange
Blevet takket: 175 gange

Indlæg af Iniesta007 »

Antimadridista skrev:
fre maj 09, 2025 7:47 pm
Iniesta007 skrev:
fre maj 09, 2025 6:26 pm
Med din alder håber du vel hver aften at det går videre… :grin: ;-)
Ho ho hooo sagde julemanden :mrgreen: Du har sikkert lidt ret, men tro mig jeg nyder det :thumbup:

FCBSOCI
Har takket: 1277 gange
Blevet takket: 632 gange

Indlæg af FCBSOCI »

Så kom billetten til kampen endelig i min indbakke. Herligt.

Her er mit take på kampen, som er, at Barca skal have point mod Real Madrid, ellers kommer vi i alvorlige problemer; selvom Barca fortsat selv kan afgøre La Liga, uanset resultatet i morgen.

Ser vi på kampprogrammet efter kampen i morgen, ser det meget vanskeligt ud for Barca, langt nemmere for Real Madrid.

Barca: To udekampe og en hjemmekamp. Kampene er mod (1) Espanyol (p.t. nr. 14), (2) Villarreal (p.t. nr. 5) og (3) Ath. Club (p.t. nr. 4). Espanyol vil som altid gøre alt for at drille Barca og både Villarreal og Ath. Club kæmper indædt med Real Betis om en plads i CL næste år. Altså et knaldhårdt program for Barca.

Til sammenligning skal Real møde Mallorca, Sevilla og Real Sociedad, som ligger henholdsvis nr. 10, 16 og 11 og reelt ikke har noget at spille for. Det ligner tre sikre stensejre til de hvide fra Madrid. Og så har vi balladen, for hvis RM slår os, skal vi vinde de resterende tre (svære) kampe, ellers går mesterskabet til RM.

Der er lagt op til er vanvittigt drama. Er Barca mentalt og fysisk mærket af nedturen mod Inter? Hvem kan bedst drage fordel af, at modstanderen har store forsvarsmæssige problemer? Bliver det åben slagudveksling med masser af chancer og mål, eller har kampens store betydning som konsekvens, at det bliver en låst forestilling.

Nøj, hvor jeg glæder mig. ¡VISÇA EL BARÇA, FORÇA BARÇA!

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 90 gange
Blevet takket: 300 gange

Indlæg af Barca80 »

FCBSOCI skrev:
lør maj 10, 2025 5:03 pm
Så kom billetten til kampen endelig i min indbakke. Herligt.

Her er mit take på kampen, som er, at Barca skal have point mod Real Madrid, ellers kommer vi i alvorlige problemer; selvom Barca fortsat selv kan afgøre La Liga, uanset resultatet i morgen.

Ser vi på kampprogrammet efter kampen i morgen, ser det meget vanskeligt ud for Barca, langt nemmere for Real Madrid.

Barca: To udekampe og en hjemmekamp. Kampene er mod (1) Espanyol (p.t. nr. 14), (2) Villarreal (p.t. nr. 5) og (3) Ath. Club (p.t. nr. 4). Espanyol vil som altid gøre alt for at drille Barca og både Villarreal og Ath. Club kæmper indædt med Real Betis om en plads i CL næste år. Altså et knaldhårdt program for Barca.

Til sammenligning skal Real møde Mallorca, Sevilla og Real Sociedad, som ligger henholdsvis nr. 10, 16 og 11 og reelt ikke har noget at spille for. Det ligner tre sikre stensejre til de hvide fra Madrid. Og så har vi balladen, for hvis RM slår os, skal vi vinde de resterende tre (svære) kampe, ellers går mesterskabet til RM.

Der er lagt op til er vanvittigt drama. Er Barca mentalt og fysisk mærket af nedturen mod Inter? Hvem kan bedst drage fordel af, at modstanderen har store forsvarsmæssige problemer? Bliver det åben slagudveksling med masser af chancer og mål, eller har kampens store betydning som konsekvens, at det bliver en låst forestilling.

Nøj, hvor jeg glæder mig. ¡VISÇA EL BARÇA, FORÇA BARÇA!
Enig.

Jeg vil dog også tilføje, at hvis vi taber i morgen, så er der med 99 % sikkerhed ikke længere udsigt til et mesterskab i år. Som du selv nævner, venter der os tre meget svære kampe efter El Clásico – og med kun ét sølle point ned til Real Madrid, tyder alt på, at de vil overtage førstepladsen med det kampprogram, de har tilbage.

PuyolErGud
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 642 gange
Blevet takket: 719 gange

Indlæg af PuyolErGud »

Hør her allesammen! Jeg er på stadion i morgen, så fandme nej om vi taber den kamp!

FCBSOCI
Har takket: 1277 gange
Blevet takket: 632 gange

Indlæg af FCBSOCI »

Vi vinder i morgen, og så er Real Madrid Flicks (aka Fiks) og Færdig - helt færdige. Vi tager mesterskabet.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Odense
Har takket: 428 gange
Blevet takket: 1603 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

FCBSOCI skrev:
lør maj 10, 2025 7:26 pm
Vi vinder i morgen, og så er Real Madrid Flicks (aka Fiks) og Færdig - helt færdige. Vi tager mesterskabet.
Hell yeah! :thumbup: :cool:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 640 gange
Blevet takket: 671 gange

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Tror ham her scorer hattrick i morgen, desværre

Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2084 gange
Blevet takket: 1292 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

PuyolErGud skrev:
lør maj 10, 2025 7:25 pm
Hør her allesammen! Jeg er på stadion i morgen, så fandme nej om vi taber den kamp!
Vi har (70% Araujos fejl) smidt CL finalen væk hvor der manglede 2 min så jeg bliver ikke overrasket mere.
Vi er på hjemmebanen men sidst vi spillede her fik vi indkasseret 3 mål.
Ansvaret ligger hos vores forsvar. Hvis vi får styr på det bliver du rigtig glad :glad:
Pøj pøj!!
MDCCCXCIX

Drake
Har takket: 2761 gange
Blevet takket: 200 gange

Indlæg af Drake »

Jeg håber virkelig a vi vinder, og så burde mesterskabet være i hus, selvom man ikke skal tage noget for givet :thumbup:

Jeg tror dog at desværre vi taber, eller den i hvert fald bliver uafgjort :sørgelig:

Vi er skidt kørende for tiden, men dårlig form og træthed, og den sidste El Clasico var meget tæt, og blive kan ikke blive ved med at vinde over dem, selvom det ville være fantastisk hvis vi kunne det :shifty:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Jeg håber at drengene er klar til at spille en eftermiddags kamp for jeg er slat ikke klar.
Skuffelsen fra Inter kampen sidder stadigvæk i mig.
Men de lover tordenvejr i Barcelona kl 16 så det skal nok blive sjovt :cool:
MDCCCXCIX

Ikigai
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 15 gange

Indlæg af Ikigai »

Vind eller uafgjort og det svært ikke at blive optimistisk

Sejr til Real Madrid og jer ser Real Madrid som klare favoritter til mesterskabet .
Kan ligne både Bilbao og Villarreal har noget at spille for da Betis med deres monster form har fået dem hentet og en skal blive sorte per for CHL pladserne.

Hvad kampen ender - No idea.
Real Madrid er langt mere svækket i forsvaret og hvis det ikke kan udnyttes - så der jo åbenbart ikke dem store forskel alligevel på reserver og stam spillere

Omvendt er det svært at vide hvor Barca står mentalt og kræfterne til 90 min . Barca også uden Balde og Kounde så det bliver rent guf for vini og Mbappe . Men hvis Barca ikke kan udbytte at real spiller med en B-kæde i forsvaret så har Barca heller ikke noget frygte .

Brugeravatar
Lopezzz
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Ikigai skrev:
søn maj 11, 2025 2:06 pm
Vind eller uafgjort og det svært ikke at blive optimistisk

Sejr til Real Madrid og jer ser Real Madrid som klare favoritter til mesterskabet .
Kan ligne både Bilbao og Villarreal har noget at spille for da Betis med deres monster form har fået dem hentet og en skal blive sorte per for CHL pladserne.

Hvad kampen ender - No idea.
Real Madrid er langt mere svækket i forsvaret og hvis det ikke kan udnyttes - så der jo åbenbart ikke dem store forskel alligevel på reserver og stam spillere

Omvendt er det svært at vide hvor Barca står mentalt og kræfterne til 90 min . Barca også uden Balde og Kounde så det bliver rent guf for vini og Mbappe . Men hvis Barca ikke kan udbytte at real spiller med en B-kæde i forsvaret så har Barca heller ikke noget frygte .
Balde er klar til kampen ;-)
MDCCCXCIX

Dumle
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 43 gange

Indlæg af Dumle »

Ikke nogen store overraskelser i start 11eren.

Valverden på Reals midt og en fri Guler kan komme til at gøre ondt på barca, men deres forsvar bør være til at tale med, men det er vores I den grad også.

Den her kan blive 1-0, 0-1, 4-4 og alt derind i mellem. God kamp derude.

Besvar