11/5 FC Barcelona - Real Madrid
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Wennerberg
- Forum Admin
- Har takket: 63 gange
- Blevet takket: 243 gange
11/5 FC Barcelona - Real Madrid
FC Barcelona - Real Madrid
La Liga
11. maj - kl. 16.15
TV: TV2 Sport X
La Liga
11. maj - kl. 16.15
TV: TV2 Sport X
Wennerberg
Forum Admin
Forum Admin
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 640 gange
- Blevet takket: 671 gange
Re: 11/5 FC Barcelona - Real Madrid
vi smider det hele- 1-3
Vini med hattrick
Vini med hattrick
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---
-
- Har takket: 107 gange
- Blevet takket: 47 gange
Sæt Gavi til at mandsopdække Vini.
Vi vinder 4-3
Vi vinder 4-3
FC Barcelona siden 1985 - Nej, jeg diskutere ikke politik.
Det er Real Madrid og de må aldrig undervurderes .
Barca kommer med lidt tunge ben efter 120min hård fight og en mental nedtur der skal ud af systemet .
Når det er sagt dog - så mangler Real Madrid hele deres forsvar for resten af sæsonen . De har faktisk været absurd uheldige. Det bliver nok Garcia og Vasquest som backs og Tchouameni som nødløsning til center forsvar .
Det må Barca kunne udnytte hvis kræfterne bare nogenlunde er til det . Jeg vil blive pænt skuffet hvis barca skulle tabe men Real Madrid har offensiv power nok og samt friske ben - så det bliver en spændende mesterskabs kamp
Barca kommer med lidt tunge ben efter 120min hård fight og en mental nedtur der skal ud af systemet .
Når det er sagt dog - så mangler Real Madrid hele deres forsvar for resten af sæsonen . De har faktisk været absurd uheldige. Det bliver nok Garcia og Vasquest som backs og Tchouameni som nødløsning til center forsvar .
Det må Barca kunne udnytte hvis kræfterne bare nogenlunde er til det . Jeg vil blive pænt skuffet hvis barca skulle tabe men Real Madrid har offensiv power nok og samt friske ben - så det bliver en spændende mesterskabs kamp
- !Option
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 189 gange
- Blevet takket: 174 gange
Deres forsvar skal være til at tale med, men omvendt stiller vi nok med Garcia og Martin på vores backs, til at dæmme op for Vini og Mbappe. Der er altså tale om en forskel på fart der er til at tage og føle på!Ikigai skrev: ↑fre maj 09, 2025 3:41 pmDet er Real Madrid og de må aldrig undervurderes .

Rey Abi!
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2084 gange
- Blevet takket: 1292 gange
- Kontakt:
Det skal nok gå, dommeren er Barca fan!Option skrev: ↑fre maj 09, 2025 3:46 pmDeres forsvar skal være til at tale med, men omvendt stiller vi nok med Garcia og Martin på vores backs, til at dæmme op for Vini og Mbappe. Der er altså tale om en forskel på fart der er til at tage og føle på!Ikigai skrev: ↑fre maj 09, 2025 3:41 pmDet er Real Madrid og de må aldrig undervurderes .
Det må Barca kunne udnytte hvis kræfterne bare nogenlunde er til det . Jeg vil blive pænt skuffet hvis barca skulle tabe men Real Madrid har offensiv power nok og samt friske ben - så det bliver en spændende mesterskabs kamp![]()

MDCCCXCIX
-
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 481 gange
- Blevet takket: 286 gange
Martin skulle heldigvis meget gerne blive udskiftet med balde i løbet af kampen.!Option skrev: ↑fre maj 09, 2025 3:46 pmDeres forsvar skal være til at tale med, men omvendt stiller vi nok med Garcia og Martin på vores backs, til at dæmme op for Vini og Mbappe. Der er altså tale om en forskel på fart der er til at tage og føle på!Ikigai skrev: ↑fre maj 09, 2025 3:41 pmDet er Real Madrid og de må aldrig undervurderes .
Det må Barca kunne udnytte hvis kræfterne bare nogenlunde er til det . Jeg vil blive pænt skuffet hvis barca skulle tabe men Real Madrid har offensiv power nok og samt friske ben - så det bliver en spændende mesterskabs kamp![]()
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
-
- Har takket: 1309 gange
- Blevet takket: 1052 gange
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 428 gange
- Blevet takket: 1603 gange
- Michman
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 704 gange
Jeg er stadig lidt i Inter mode.. Nu nakker i de svin. Og afgøre det mesterskab. Så de kan tude over dommerne igen igen igen. Fordi de ikke har andet.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2261 gange
- Blevet takket: 1316 gange
Hvis du får ret i det, opretter jeg et livestream på tværs af platforme, hvor jeg uafladeligt i halvanden time, slår mig selv på løgene.
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2261 gange
- Blevet takket: 1316 gange
Lopezzz skrev: ↑fre maj 09, 2025 3:47 pmDet skal nok gå, dommeren er Barca fan!Option skrev: ↑fre maj 09, 2025 3:46 pmDeres forsvar skal være til at tale med, men omvendt stiller vi nok med Garcia og Martin på vores backs, til at dæmme op for Vini og Mbappe. Der er altså tale om en forskel på fart der er til at tage og føle på!Ikigai skrev: ↑fre maj 09, 2025 3:41 pmDet er Real Madrid og de må aldrig undervurderes .
![]()
Ja, den lækre Madridklubs TV-kanal (Som de naturligvis sleeeet ikke har noget at gøre med) har allerede været ude med deres sædvanlige tude-kampagne om hvordan verden er imod dem.

-
- Har takket: 1309 gange
- Blevet takket: 1052 gange
Som jeg ser det er det næsten uundgåeligt at vi kommer i store problemer…
Inter kampen sidder både mentalt og fysisk i spillerne. En ballon er sprængt, nu kan vi ikke længere lave et comeback i CL, hvilket vil give et selvtillids blow.
Real er umådelig tændt efter revanche, de har lært, sandsynligvis, af de foregående nederlag. De har alt at vinde og de er friskere.
Ja de mangler i forsvaret, men det bringer dem bare ca på niveau med os forsvarsmæssigt og de har alle deres offensive esser…
Forbudt for børn og halv grå mænd….
Inter kampen sidder både mentalt og fysisk i spillerne. En ballon er sprængt, nu kan vi ikke længere lave et comeback i CL, hvilket vil give et selvtillids blow.
Real er umådelig tændt efter revanche, de har lært, sandsynligvis, af de foregående nederlag. De har alt at vinde og de er friskere.
Ja de mangler i forsvaret, men det bringer dem bare ca på niveau med os forsvarsmæssigt og de har alle deres offensive esser…
Forbudt for børn og halv grå mænd….