Synes begge hold ligger godt til os, to offensive hold, masser af mål. Inter er lidt ubekendt faktorDumle skrev: ↑tirs apr 29, 2025 5:51 pmMå indrømme at jeg hepper lidt på arsenal, jeg synes ikke det er til vores fordel hvis en evt finale bliver mod psg og deres hurtige angrebsspillere.Iniesta007 skrev: ↑tirs apr 29, 2025 4:57 pmNå iaften kan vi læne os tilbage og se hvem vi har størst chance for at møde i finalen![]()
![]()
Drømme kender ingen grænser![]()
30/4 FC Barcelona - Inter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
- Har takket: 107 gange
- Blevet takket: 47 gange
Re: 30/4 FC Barcelona - Inter
Igen igen… vi har lige vundet Pokalen og folk har stadig bange anelser. Det er dem der skal frygte os for tiden og ikke omvendt. Jeg tror på det bliver en 2-0 sejr da Internazionale på nuværende tidspunkt er nede mentalt. Ude af Pokalen, tabte terræn til Napoli i toppen af serie A og nu med en dag mindres hvile og en rejse… ja det ser sku godt ud for os det handler om at nyde det cules
Visca el Barca
-
- Har takket: 1 gang
- Blevet takket: 228 gange
Det taler for, at de alt andet lige pakker sig endnu mere og spiller maksimalt på omstillinger. Vi skal være meget påpasselige og tålmodige i opbygningsspillet og knivskarpe i genpresset, så skal vi nok få skarpt en god kamp og en god chance for en sejr mod Inter.Diego10 skrev: ↑tirs apr 29, 2025 7:30 pmIgen igen… vi har lige vundet Pokalen og folk har stadig bange anelser. Det er dem der skal frygte os for tiden og ikke omvendt. Jeg tror på det bliver en 2-0 sejr da Internazionale på nuværende tidspunkt er nede mentalt. Ude af Pokalen, tabte terræn til Napoli i toppen af serie A og nu med en dag mindres hvile og en rejse… ja det ser sku godt ud for os det handler om at nyde det culesVisca el Barca
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2084 gange
- Blevet takket: 1292 gange
- Kontakt:
Vi må ikke sætte tempoet ned som vi gjorde i anden halvleg mod puta. Inter må ikke have lov til at styre kampen.
Men jeg er bange for at vi er ikke udhvilet nok og det kan blive et problem.
Men jeg er bange for at vi er ikke udhvilet nok og det kan blive et problem.
MDCCCXCIX
-
- Har takket: 57 gange
- Blevet takket: 175 gange
-
- Har takket: 1277 gange
- Blevet takket: 632 gange
Ha, ha. God humor. I am loving it
Jeg vil vove den påstand at undskyldningen om hvile ikke holder stand. Ja vi spillede pokalfinalen med ekstra spilletid lørdag, men inter spillede deres ligakamp mod Roma søndag, så der er det nok meget lige. Begge hold er eller var med i alle turneringer indtil Inter i midtugen tabt til Milan i den italienske cup. Begge hold spiller stadig med om liga trofæet.
I spørgsmålet om energi synes jeg måske vi har en lille fordel, da Inter er afhængig af en større mængde ældre spillere en vi er.
Jeg er positiv og tror vi kopiere hjemmekampen mod Dortmund. 4-0 måske 4-1
Inter er absolut et klasse hold med erfaring i CHL også
Det bliver en meget vanskelig kamp - men jeg synes stadig Barca helt objektivt er favoritter . De har bedre spillere og generalt et højere top niveau .
Inters defensiv er heller ikke et hak bedre en barca’s . De har lukket ligeså mange mål ind som Barca i ligaen
Ved ikke helt dog - men er ikke sikker på Inter’s seneste 3 nederlag betyder de er I en mindre “ krise “ . Måske de bevist/ubevist har spillet de kampe med 95% intensitet da fokus er på CHL som de nu heller har vundet i lang tid .
Jeg tror virkelig Barca kan vinde denne kamp - så længe de dumme personlige fejl , heldige afrettede skud, ubeviste hand on VAR kendelse undgås . Det dog umuligt at spå om og betyder så meget for udfaldet af kampe nu om dage
Det bliver en meget vanskelig kamp - men jeg synes stadig Barca helt objektivt er favoritter . De har bedre spillere og generalt et højere top niveau .
Inters defensiv er heller ikke et hak bedre en barca’s . De har lukket ligeså mange mål ind som Barca i ligaen
Ved ikke helt dog - men er ikke sikker på Inter’s seneste 3 nederlag betyder de er I en mindre “ krise “ . Måske de bevist/ubevist har spillet de kampe med 95% intensitet da fokus er på CHL som de nu heller har vundet i lang tid .
Jeg tror virkelig Barca kan vinde denne kamp - så længe de dumme personlige fejl , heldige afrettede skud, ubeviste hand on VAR kendelse undgås . Det dog umuligt at spå om og betyder så meget for udfaldet af kampe nu om dage
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2261 gange
- Blevet takket: 1316 gange
Det bliver utvivlsomt et par vanskelige kampe. Håber fandme vi kan tage sejren i aften.
Det utænkelige i denne turnering må ikke ske; PSG vinder.
Så bliver jeg nødt til at rage mig skaldet og leve som munk resten af mit liv.
Det utænkelige i denne turnering må ikke ske; PSG vinder.
Så bliver jeg nødt til at rage mig skaldet og leve som munk resten af mit liv.
-
- Har takket: 1309 gange
- Blevet takket: 1052 gange
Man må give dem, at de trods alt spiller ganske flot fodbold…trods alt

- SIOUX
- Har takket: 567 gange
- Blevet takket: 288 gange
- Dytrax
- Dytrax
Ja, det må man desværre. Håber Arsenal kan jorde dem i Paris, men tillader mig at tvivle. Luchos tropper kommer nok til at trække det længste strå - og Demb holder åbenbart fri fra sygehuset.Antimadridista skrev: ↑ons apr 30, 2025 4:38 pmMan må give dem, at de trods alt spiller ganske flot fodbold…trods alt![]()
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2084 gange
- Blevet takket: 1292 gange
- Kontakt: