26/4 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2024/2025

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SIOUX
Har takket: 658 gange
Blevet takket: 358 gange

Re: 26/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SIOUX »

JonasV skrev:
fre apr 25, 2025 10:18 pm
Det er edderbrodereme et uværdigt og snævert martyrium. Det er lige før jeg håber, vi vinder finalen fordi de ikke møder op. Det er ganske enkelt for lavt.
Nu er der jo officielt, at de spiller kampen. Men hvis de ikke mødte op, ville vi ikke vinde finalen, men i stedet møde Real Sociedad, som tabte semifinalen til RM.

SantJordi
Har takket: 32 gange
Blevet takket: 74 gange

Indlæg af SantJordi »

- Hvor har de tynd hud. De (Real Madrid, red.) protesterer ikke, de presser. De klager ikke, de truer. De er ikke uenige, de straffer. De vil ikke forbedre fodbolden, de vil eje den.

- Den værste del af det er ikke, at de vil eje fodbolden - det er, at man i visse kredse tillader det, normaliserer det og endda hjælper dem, lyder det skarpt fra præsident Tebas.
Tebas med en sjælden fornuftig udtalelse. Trump-adfærden vil han have eneret på i Spanien 😅

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2323 gange
Blevet takket: 1377 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

SantJordi skrev:
lør apr 26, 2025 11:22 am
- Hvor har de tynd hud. De (Real Madrid, red.) protesterer ikke, de presser. De klager ikke, de truer. De er ikke uenige, de straffer. De vil ikke forbedre fodbolden, de vil eje den.

- Den værste del af det er ikke, at de vil eje fodbolden - det er, at man i visse kredse tillader det, normaliserer det og endda hjælper dem, lyder det skarpt fra præsident Tebas.
Tebas med en sjælden fornuftig udtalelse. Trump-adfærden vil han have eneret på i Spanien 😅
Alt det her lugter af spil for galleriet. De prøver at påvirke vores psyke inden kampen, det er det de gøre.
Vi skal ignorere alt hvad de siger og skriver og koncentrere os om at vinde CDR.
MDCCCXCIX

DeanCassady
Har takket: 122 gange
Blevet takket: 329 gange

Indlæg af DeanCassady »

Tebas er evigt i den svære situation, at han ønsker, at Perez taber, men at samtidig Madrid vinder.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
JonasV
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1481 gange
Blevet takket: 1989 gange

Indlæg af JonasV »

SIOUX skrev:
lør apr 26, 2025 10:07 am
JonasV skrev:
Det er edderbrodereme et uværdigt og snævert martyrium. Det er lige før jeg håber, vi vinder finalen fordi de ikke møder op. Det er ganske enkelt for lavt.
Nu er der jo officielt, at de spiller kampen. Men hvis de ikke mødte op, ville vi ikke vinde finalen, men i stedet møde Real Sociedad, som tabte semifinalen til RM.
I see.

Jeg har ikke engang mulighed for at se kampen, og alligevel har mine nerver allerede travlt med en heftig omgang crossfit.
Stativ, stakit, Busquets.

Brugeravatar
Ikigai
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 73 gange

Indlæg af Ikigai »

Blevet interessant at se hvilke frisøre Yamal kommer med til dagens kamp . Flick skulle have udtalt der er en surprise på vej . :grin:

nosslo15
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 303 gange

Indlæg af nosslo15 »

Ikigai skrev:
lør apr 26, 2025 3:50 pm
Blevet interessant at se hvilke frisøre Yamal kommer med til dagens kamp . Flick skulle have udtalt der er en surprise på vej . :grin:
Mon ikke det er, at han, for en gangs skyld, scorer på sine chancer! :grin:

Kunne i øvrigt godt tænke mig, at Flick stiller med Fermin på OM og Olmo på CF, i stedet for Torres. Når Fermin så har løbet solen sort, kan Olmo gå ned på OM og Torres kan komme ind og få de chancer som sikkert vil komme efter en times tid.

Iniesta007
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 277 gange

Indlæg af Iniesta007 »

Lopezzz skrev:
fre apr 25, 2025 5:53 am
Diego10 skrev:
tors apr 24, 2025 10:03 pm
God aften gutter.. Jeg må ærlig indrømme at jeg er meget overrasket over folk herinde, hvorfor er i så pessimistiske, vi har slået dem 2 gange hvor vi endda har været overbevisende. Som jeg plejer at sige til folk, Real kan gå ud og uddele lussinger til hele fodbold-Europa og psyke dem ned især i europæisk sammenhæng. Men hvis der er et hold de har det svært imod så er det altså os, vi har, haft og vil have overtaget på dem. Jeg er rimelig optimistisk vedr. lørdagens finale og jeg regner med vi vinder stort og overbevisende. Der er nye vind i klubben og vi skal gå efter det hele nu når vi er så tæt på. Den her sæson minder mig meget om 09 sæsonen på flere måder, og jeg håber at udfaldet bliver det samme når vi nærmere os slut maj. God kamp til alle culers på lørdag!
Jeg er fuldstændig enig med dig selvom jeg er en af dem eller måske den eneste som har det af helvede til når vi spiller mod puta. Jeg føler mig ikke sikker på en sejr også når vi fører med 4-5 mål og det fordi vi har oplevet mange nedture i en rigtig lang periode.
Jeg står nærmest helt tæt på tv skærmen og skriger når vi angriber og jeg muter tv når de angriber. Og når de scorer jeg skifter kanal i 5 minutter så jeg ikke skal se når de fejrer målet :lol: :lol: :lol:
Så meget hader jeg Real Puta Madrid :grin:

Ja jeg håber at træneren og spillerne er fuldstændig fokuseret på lørdag og klar til at yde deres bedste og frem for alt tænke og spille klogt.
Jeg er modsat flere herinde meget rolig inden aftenens kamp :angel:
Nok fordi jeg ikke vægter Copaen særligt højt.
Så bare ingen skader og forlængelse, så er jeg glad :lol:
Glæder mig mere til Onsdag...Men den tager vi senere :crazy:
God kamp cules

Diego10
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Diego10 »

Held og Lykke i aften! Jeg er rimelig overbevist om en klar sejr. Lige før man skal satse penge på kampen! God kamp alle cules :twisted:

Brugeravatar
Michman
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 779 gange

Indlæg af Michman »

Det er så forkert at sige.. Men på en måde hader jeg de her kampe.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..

Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

PuyolErGud
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 661 gange
Blevet takket: 835 gange

Indlæg af PuyolErGud »

SIOUX skrev:
lør apr 26, 2025 10:07 am
JonasV skrev:
Ikke fordi jeg ikke tror dig, men har du et link til det? Ville da synes det var mærkeligt, nu hvor Sociedad er blevet slået ud inden palaveren her begyndte.

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 290 gange
Blevet takket: 169 gange

Indlæg af Paulinho15 »

Real Madrid er bange for at få tæv IGEN IGEN - det er det eneste som deres pinlige opførsel handler om.

Så vidt jeg husker, så har de fået bøllebank i de seneste to El Clásicos.

0-4 på Bernabéu og så var der også Supercuppen i starten af året.

Håber, at jeg husker rigtigt
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
whidgee
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 461 gange

Indlæg af whidgee »

Med Real Madrids dårlige form og deres selv-ydmygende opførsel de seneste dage, så har de desværre intet at tabe i aften. Alle regner med at de taber kampen og at vi kører dem midt over. Og det er desværre en farlig situation for os og det er lige præcis i en sådan situation, at de historisk set har været farligst mod os. Håber ikke det holder stik i aften

Madameskrald
Blevet takket: 255 gange

Indlæg af Madameskrald »

Glæder mig til kampen, der må snart komme en start-11 ud. Ærgerligt vi ikke kan råde over Balde..

Lidt ærgerligt, at kampstart ligger så sent. Jeg har været alt for tidligt oppe til en så sen start. De har bare at holde det spændende, så jeg kan holde mig vågen

Filten
Geografisk sted: Randers
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 306 gange

Indlæg af Filten »

Madameskrald skrev:
lør apr 26, 2025 7:48 pm
Glæder mig til kampen, der må snart komme en start-11 ud. Ærgerligt vi ikke kan råde over Balde..

Lidt ærgerligt, at kampstart ligger så sent. Jeg har været alt for tidligt oppe til en så sen start. De har bare at holde det spændende, så jeg kan holde mig vågen
Start-11 skulle meget gerne komme 1 time før kampstart.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Besvar