26/4 FC Barcelona - Real Madrid
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Re: 26/4 FC Barcelona - Real Madrid
God aften gutter.. Jeg må ærlig indrømme at jeg er meget overrasket over folk herinde, hvorfor er i så pessimistiske, vi har slået dem 2 gange hvor vi endda har været overbevisende. Som jeg plejer at sige til folk, Real kan gå ud og uddele lussinger til hele fodbold-Europa og psyke dem ned især i europæisk sammenhæng. Men hvis der er et hold de har det svært imod så er det altså os, vi har, haft og vil have overtaget på dem. Jeg er rimelig optimistisk vedr. lørdagens finale og jeg regner med vi vinder stort og overbevisende. Der er nye vind i klubben og vi skal gå efter det hele nu når vi er så tæt på. Den her sæson minder mig meget om 09 sæsonen på flere måder, og jeg håber at udfaldet bliver det samme når vi nærmere os slut maj. God kamp til alle culers på lørdag!
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2084 gange
- Blevet takket: 1292 gange
- Kontakt:
Jeg er fuldstændig enig med dig selvom jeg er en af dem eller måske den eneste som har det af helvede til når vi spiller mod puta. Jeg føler mig ikke sikker på en sejr også når vi fører med 4-5 mål og det fordi vi har oplevet mange nedture i en rigtig lang periode.Diego10 skrev: ↑tors apr 24, 2025 10:03 pmGod aften gutter.. Jeg må ærlig indrømme at jeg er meget overrasket over folk herinde, hvorfor er i så pessimistiske, vi har slået dem 2 gange hvor vi endda har været overbevisende. Som jeg plejer at sige til folk, Real kan gå ud og uddele lussinger til hele fodbold-Europa og psyke dem ned især i europæisk sammenhæng. Men hvis der er et hold de har det svært imod så er det altså os, vi har, haft og vil have overtaget på dem. Jeg er rimelig optimistisk vedr. lørdagens finale og jeg regner med vi vinder stort og overbevisende. Der er nye vind i klubben og vi skal gå efter det hele nu når vi er så tæt på. Den her sæson minder mig meget om 09 sæsonen på flere måder, og jeg håber at udfaldet bliver det samme når vi nærmere os slut maj. God kamp til alle culers på lørdag!
Jeg står nærmest helt tæt på tv skærmen og skriger når vi angriber og jeg muter tv når de angriber. Og når de scorer jeg skifter kanal i 5 minutter så jeg ikke skal se når de fejrer målet

Så meget hader jeg Real Puta Madrid

Ja jeg håber at træneren og spillerne er fuldstændig fokuseret på lørdag og klar til at yde deres bedste og frem for alt tænke og spille klogt.
MDCCCXCIX
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 640 gange
- Blevet takket: 671 gange
Jeg er så simpel et menneske at jeg blot håber på en kanon god kamp, og at det bedste hold må vinde!
(vi er det bedste hold jo)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---
-
- Har takket: 1309 gange
- Blevet takket: 1052 gange
Det er som at høre på min hustrus søster det der….og hun aner 0 om sport..SpillerSomMESSI skrev: ↑fre apr 25, 2025 7:41 amJeg er så simpel et menneske at jeg blot håber på en kanon god kamp, og at det bedste hold må vinde!

-
- Har takket: 1309 gange
- Blevet takket: 1052 gange
For mig er kampen mest lidt i vejen….fordi der er væsentlig vigtigere kampe lige rundt om hjørnet. Var der ikke det, så var jeg hooked.Ikigai skrev: ↑tors apr 24, 2025 3:03 pmJeg ser nu kampen som yderst vigtig
Er kæmpe boost af selvtillid og bedre søvn for spillerne med en finale sejr frem mod Inter kampene
Dertil er det Real Madrid . Det var ikke særlig fedt at tabe Copa finalen til dem . Det behøver ikke gentage sig .
Det første skridt mod the treble og uanset hvad skal kræfterne bruges - så når man har valgt at bruge kræfter på en turnering og man er I finalen - så er der kun en vej nu .
Dertil tror jeg overhovedet ikke Real Madrid med en vis sandsynlighed føler de har tabt mesterskabet . De har en liga kamp mod Barca hvor de trods alt selv kan afgøre deres skæbne og Barca’s sidste 3 liga kampe er absolut ikke nemme .
Jeg tror en finale sejr her vil give en masse ro - selvom der venter vigtigere kampe og titler rundt om hjørnet
Ligaen er desuden slet slet ikke lukket. Havde vi haft 6 point ned, så var jeg rimelig rolig, men nederlag i classico, så har vi for alvor pres på mod disse: Villarreal, Bilbao og Espanyol…hold der alle dage er vanskelige og ville nyde at stikke en kæp i hjulet

-
- Har takket: 107 gange
- Blevet takket: 47 gange
Men det er Flicks første sæson, og en træner der har genoplivet Barca, han SKAL give os el triplete som Pep og Lucho gjorde. Der er mange ligheder med denne sæson. Denne gang med masser af talenter der mere minder om Rijlards trup end de to førnævnte.
Enig med liga ”vurderingen” - alt kan ske endnu .
Ift til finalen . Er helt i overenstemmelse med at kampen / pokalen er den mindst vigtige af hvad der venter.
Måske en ubevist årsag for min gejst til denne finale . ( udover det mod real Madrid , titel , treble osv ) at det er min fødselsdag d. 26.april

Ift til finalen . Er helt i overenstemmelse med at kampen / pokalen er den mindst vigtige af hvad der venter.
Måske en ubevist årsag for min gejst til denne finale . ( udover det mod real Madrid , titel , treble osv ) at det er min fødselsdag d. 26.april

- whidgee
- Har takket: 194 gange
- Blevet takket: 408 gange
Real Madrid er en sølle klub med et enormt mindreværdskompleks. Hvor må det være flovt at være fan af en klub, som nu igen udgiver videoer med dommerfejl og nu kræver ny dommer til kampen.
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 428 gange
- Blevet takket: 1603 gange
Ja det må du fandme nok sige. Men man er desværre ikke overrasket.
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2084 gange
- Blevet takket: 1292 gange
- Kontakt:
OT:
Om små 5 minutter spiller Barca U19 semifinale kamp i Youth League mod Alkmar.
I finalen venter Trabzonspor som er en kæmpe overraskelse.
Om små 5 minutter spiller Barca U19 semifinale kamp i Youth League mod Alkmar.
I finalen venter Trabzonspor som er en kæmpe overraskelse.
MDCCCXCIX
- FCBarcelonaChr
- Barca80
- Har takket: 90 gange
- Blevet takket: 300 gange
Real Madrid er 99,9 % sikre på, at de taber finalen i morgen, fordi de godt ved, at de ikke kan hamle op med overmagten fra FC Barcelona.
Derfor griber de til usmagelige kneb og forsøger at lægge pres på dommeren. Det er ærligt talt både ulækkert og decideret barnligt
Derfor griber de til usmagelige kneb og forsøger at lægge pres på dommeren. Det er ærligt talt både ulækkert og decideret barnligt

- FCBarcelonaChr
Barnligt og ulækkert er ikke engang nok til at beskrive det. Jeg har ikke ord for hvor klamt de agerer. Som et lille møgforkælet barn der ikke må få alt slik i verden. Jeg væmmes.Barca80 skrev: ↑fre apr 25, 2025 7:40 pmReal Madrid er 99,9 % sikre på, at de taber finalen i morgen, fordi de godt ved, at de ikke kan hamle op med overmagten fra FC Barcelona.
Derfor griber de til usmagelige kneb og forsøger at lægge pres på dommeren. Det er ærligt talt både ulækkert og decideret barnligt![]()