Det må alligevel være bittert for Leverkusen at tabe ÉN kamp på sæsonen, at det så lige skulle være dén!PuyolErGud skrev: ↑tors maj 23, 2024 9:11 amAtalanta var Leverkusen fuldstændigt overlegne igennem stort set hele kampen, så det er fuldt fortjent. Lookman var outstanding og det virkede til at Leverkusen virkede overvældede på en eller anden måde.nosslo15 skrev: ↑tors maj 23, 2024 6:09 amKæmpe stort tillykke til Atalanta og Gasperini, ked af jeg ikke fik set finalen, men jeg skulle tidligt op.
Meget imponerende, hvad Gasperini har formået med Atalanta, de sidste 5-6 år, når man tager økonomien i betragtning. De har af flere omgange været et af Europas bedst spillende hold og ofte også virkeligt underholdende at se på.
Europa League
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- !Option
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 189 gange
- Blevet takket: 174 gange
Re: Europa League
Rey Abi!
-
- Har takket: 1309 gange
- Blevet takket: 1052 gange
Når de kigger tilbage på en ubesejret Bundesligasæson, som vist ikke er sket før, og en ny rekord i kampe uden nederlag, tror jeg de er pænt tilfredse!!!Option skrev: ↑tors maj 23, 2024 11:37 amDet må alligevel være bittert for Leverkusen at tabe ÉN kamp på sæsonen, at det så lige skulle være dén!PuyolErGud skrev: ↑tors maj 23, 2024 9:11 amAtalanta var Leverkusen fuldstændigt overlegne igennem stort set hele kampen, så det er fuldt fortjent. Lookman var outstanding og det virkede til at Leverkusen virkede overvældede på en eller anden måde.nosslo15 skrev: ↑tors maj 23, 2024 6:09 amKæmpe stort tillykke til Atalanta og Gasperini, ked af jeg ikke fik set finalen, men jeg skulle tidligt op.
Meget imponerende, hvad Gasperini har formået med Atalanta, de sidste 5-6 år, når man tager økonomien i betragtning. De har af flere omgange været et af Europas bedst spillende hold og ofte også virkeligt underholdende at se på.
- !Option
- Har takket: 189 gange
- Blevet takket: 174 gange
De har da heller ikke grund til at være andet end ovenud tilfredse med en formidabel sæson!Antimadridista skrev: ↑tors maj 23, 2024 11:48 amNår de kigger tilbage på en ubesejret Bundesligasæson, som vist ikke er sket før, og en ny rekord i kampe uden nederlag, tror jeg de er pænt tilfredse!!!Option skrev: ↑tors maj 23, 2024 11:37 amDet må alligevel være bittert for Leverkusen at tabe ÉN kamp på sæsonen, at det så lige skulle være dén!PuyolErGud skrev: ↑tors maj 23, 2024 9:11 amAtalanta var Leverkusen fuldstændigt overlegne igennem stort set hele kampen, så det er fuldt fortjent. Lookman var outstanding og det virkede til at Leverkusen virkede overvældede på en eller anden måde.nosslo15 skrev: ↑tors maj 23, 2024 6:09 amKæmpe stort tillykke til Atalanta og Gasperini, ked af jeg ikke fik set finalen, men jeg skulle tidligt op.

Min pointe var mere at de nu slutter sæsonen på en "low", som i øjeblikket nok forplumrer det ellers ovenud flotte billede af sæsonen. Det havde været sjovere at smide én sejr i ligaen for at have vundet finalen, trods alt

Rey Abi!
-
- Har takket: 136 gange
- Blevet takket: 217 gange
Tror i at Leverkusen har undervurderet Atalanta?PuyolErGud skrev: ↑tors maj 23, 2024 9:11 amAtalanta var Leverkusen fuldstændigt overlegne igennem stort set hele kampen, så det er fuldt fortjent. Lookman var outstanding og det virkede til at Leverkusen virkede overvældede på en eller anden måde.nosslo15 skrev: ↑tors maj 23, 2024 6:09 amKæmpe stort tillykke til Atalanta og Gasperini, ked af jeg ikke fik set finalen, men jeg skulle tidligt op.
-
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 642 gange
- Blevet takket: 719 gange
Nej, det tror jeg ikke. Tror bare de blev udklasseret taktisk og fysisk virkede det som. Atalanta lykkedes med at lukke Frimpong og Grimaldo ned, sådan at spillet skulle ind over midten og her var de gode til at afskærme dem og samtidig slå til på returbolde. Derudover hjælper det også at Lookman lavet et par vidunderlige mål.nosslo15 skrev: ↑tors maj 23, 2024 5:07 pmTror i at Leverkusen har undervurderet Atalanta?PuyolErGud skrev: ↑tors maj 23, 2024 9:11 amAtalanta var Leverkusen fuldstændigt overlegne igennem stort set hele kampen, så det er fuldt fortjent. Lookman var outstanding og det virkede til at Leverkusen virkede overvældede på en eller anden måde.nosslo15 skrev: ↑tors maj 23, 2024 6:09 amKæmpe stort tillykke til Atalanta og Gasperini, ked af jeg ikke fik set finalen, men jeg skulle tidligt op.
-
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1012 gange
- Blevet takket: 725 gange
- FCBarcelonaChr
- Har takket: 428 gange
- Blevet takket: 1603 gange
Helt sikkert flot af Midtjylland - alt andet havde vel også være en anelse skuffende / under forventning ?
En midter placering blandt de næst bedste hold er det niveau man gerne må forvente de skal have selvom jeg er helt med på der er mange gode hold under Midtjylland .
Men godt de kom videre og efterhånden kan man sige DK har 2 hold som nu har europæisk erfaring og skaber resultaterne for dansk fodbold .
Vi kan håbe OB er med i Europa igen snart . Efterhånden mange år siden med den magiske aften I Madrid
En midter placering blandt de næst bedste hold er det niveau man gerne må forvente de skal have selvom jeg er helt med på der er mange gode hold under Midtjylland .
Men godt de kom videre og efterhånden kan man sige DK har 2 hold som nu har europæisk erfaring og skaber resultaterne for dansk fodbold .
Vi kan håbe OB er med i Europa igen snart . Efterhånden mange år siden med den magiske aften I Madrid
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2084 gange
- Blevet takket: 1292 gange
- Kontakt:
Vild kamp.
Lyon laver sindssyg comeback med en mand i undertal og fører 4:2 med kun 5 minutter tilbage af forlænget spilletid.
Men lige pludselig den skide og møgirriterende madridista Casemiro ændrede hele kampen og var direkte involveret i alle 3 United mål. Det var ren mirakel.
Her kan man se hele forlænget spilletid
https://www.fullreplays.com/uefa/europa ... -apr-2025/
MDCCCXCIX
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
Havde helt glemt hvor ulidelig Jonas Schwartz er at høre på. Han råber og skriger jo.
-
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1012 gange
- Blevet takket: 725 gange
Og så fik de smæk af er United hold i krise

Jeg kan i øvrigt ikke holde ud at se på Bruno Fernandes