Nej. Men de var et godt hold i denne kamp. Os overlegne, og med mere held kunne have lavet flere kasser.Barca80 skrev: ↑tirs apr 15, 2025 10:59 pmDet er logik for burhøns at Barca ville spille en super dårlig kamp i dag! Hvad havde du regnet med efter en 4-0 føring?? Det er helt naturligt at man går ned med paraderne rent mentalt når man er foran med så mange mål.
Netop DERFOR regnede jeg med at vi ville spille dårligt og gættede endda rigtigt ift. 3-1 nederlaget. Vi kunne sagtens have sparet et par spillere mere og stadig gå videre. Dortmund er ikke et godt hold i denne sæson.
15/4 Dortmund - FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
- Geografisk sted: Fyn/Odense
- Har takket: 379 gange
- Blevet takket: 824 gange
Re: 15/4 Dortmund - FC Barcelona
Allez...
-
- Geografisk sted: Fyn/Odense
- Har takket: 379 gange
- Blevet takket: 824 gange
Det har han nemlig så anonym og intet sigende i sine aktioner.
Allez...
- Daluigi
- Geografisk sted: Galten
- Har takket: 128 gange
- Blevet takket: 904 gange
Jeg skal bare lige være helt med …. Gættede du på at vi tabte 3-1?Barca80 skrev: ↑tirs apr 15, 2025 10:59 pmDet er logik for burhøns at Barca ville spille en super dårlig kamp i dag! Hvad havde du regnet med efter en 4-0 føring?? Det er helt naturligt at man går ned med paraderne rent mentalt når man er foran med så mange mål.
Netop DERFOR regnede jeg med at vi ville spille dårligt og gættede endda rigtigt ift. 3-1 nederlaget. Vi kunne sagtens have sparet et par spillere mere og stadig gå videre. Dortmund er ikke et godt hold i denne sæson.
Forumlegende
- Barca80
- Har takket: 87 gange
- Blevet takket: 279 gange
Nej det var jo os der var helt væk mentalt. Hvilket er lidt forståeligt med den 4-0 føring fra første kamp.emo skrev: ↑tirs apr 15, 2025 11:04 pmNej. Men de var et godt hold i denne kamp. Os overlegne, og med mere held kunne have lavet flere kasser.Barca80 skrev: ↑tirs apr 15, 2025 10:59 pmDet er logik for burhøns at Barca ville spille en super dårlig kamp i dag! Hvad havde du regnet med efter en 4-0 føring?? Det er helt naturligt at man går ned med paraderne rent mentalt når man er foran med så mange mål.
-
- Har takket: 1225 gange
- Blevet takket: 1039 gange
De skal i hvert fald ikke kigge på os efter inspiration. Håber de giver den alt og ikke ryster….Filten skrev: ↑tirs apr 15, 2025 11:01 pmOkay jamen så ryger Arsenal jo ud i morgen også.Barca80 skrev: ↑tirs apr 15, 2025 10:59 pmDet er logik for burhøns at Barca ville spille en super dårlig kamp i dag! Hvad havde du regnet med efter en 4-0 føring?? Det er helt naturligt at man går ned med paraderne rent mentalt når man er foran med så mange mål.
- Norbit
- Har takket: 197 gange
- Blevet takket: 494 gange
Hvem havde dog troet ved sæsonstart at Martinez ville slå Araujo af holdet. Kæmpe forskel på de to i øjeblikket. Araujo skaber lidt for meget panik og kaos omkring sig. Håber at han får genfundet formen, det kan komme til at koste rigtig dyrt ellers.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
Håber han snart er fortid. Har aldrig set lyset i ham. Han ku løbe Vini op, da han stadig var grøn, og det var det. Dertil er han lavet af glas.
Please PL. Giv et bud…
-
Indenfor 14 dage får vi 2xReal og 2xInter/Bayern….+ Valladolid som må blive med ungdomsholdet….
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1990 gange
- Blevet takket: 1264 gange
- Kontakt:
Fuck man en nervepirrende kamp specielt efter deres 3. mål
Jeg var ved at skide i bukserne 

MDCCCXCIX
-
- Har takket: 55 gange
- Blevet takket: 148 gange
Enig

Der var flere herinde der ville spare flere spillere fra start, heldigvis "lyttede" Hansi ikke til dem

Jeg har set Bundesligaen i mange år og ved hvad Dortmund kan på gode dage, og havde de ikke scoret et selvmål så kunne det være endt rigtig grimt

Nå vi er videre men skal naturligvis steppe op i Semifinalen...jeg tror det bliver Bayern

Iaften kan vi jo nyde noget god fodbold uden nerver, og håbe på Puta ryger...Men det gør de jo nok ikke

God Påske Culers ,der venter vilde kampe for Barca den næste måned

-
PS: Det regner vildt meget i Milano, så det bliver en vild kamp på mange måderIniesta007 skrev: ↑ons apr 16, 2025 8:05 amEnig.
Der var flere herinde der ville spare flere spillere fra start, heldigvis "lyttede" Hansi ikke til dem![]()
Jeg har set Bundesligaen i mange år og ved hvad Dortmund kan på gode dage, og havde de ikke scoret et selvmål så kunne det være endt rigtig grimt![]()
Nå vi er videre men skal naturligvis steppe op i Semifinalen...jeg tror det bliver Bayern![]()
Iaften kan vi jo nyde noget god fodbold uden nerver, og håbe på Puta ryger...Men det gør de jo nok ikke![]()
God Påske Culers ,der venter vilde kampe for Barca den næste måned![]()
.

-
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 633 gange
- Blevet takket: 701 gange
Tror ikke det bliver Bayern. De er i hvert fald ikke favoritter til det med et nederlag på hjemmebane til et Inter hold som er bundsolide. Bliver dog dejligt at kunne se kampen velvidende at vi er videre.
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2223 gange
- Blevet takket: 1301 gange
Tror han bliver, men til gengæld har Arsenal ifølge rygterne fået kig på Kounde.Antimadridista skrev: ↑tirs apr 15, 2025 11:58 pmHåber han snart er fortid. Har aldrig set lyset i ham. Han ku løbe Vini op, da han stadig var grøn, og det var det. Dertil er han lavet af glas.
Please PL. Giv et bud…
- Barca80
- Har takket: 87 gange
- Blevet takket: 279 gange
Uanset om det bliver Inter eller Bayern, venter der os nogle brutalt svære kampe – især fordi vi skal afslutte på deres bane.
Noget i mig siger, at Inter kan blive den sværeste modstander. Deres taktiske tilgang og kompakte organisation kan skabe større problemer for os. Bayern spiller mere åbent og er til at tale med – og dem har vi trods alt allerede slået i denne sæson.
Noget i mig siger, at Inter kan blive den sværeste modstander. Deres taktiske tilgang og kompakte organisation kan skabe større problemer for os. Bayern spiller mere åbent og er til at tale med – og dem har vi trods alt allerede slået i denne sæson.
-
En af mine hadeklubber (sammen med Puta) er Bayern. Men den tyske mentalitet ( vi så det igår med Dortmund) er bare vild.PuyolErGud skrev: ↑ons apr 16, 2025 8:51 amTror ikke det bliver Bayern. De er i hvert fald ikke favoritter til det med et nederlag på hjemmebane til et Inter hold som er bundsolide. Bliver dog dejligt at kunne se kampen velvidende at vi er videre.
De kæmper til det sidste

Men vi må tage hvad der kommer, og steppe gevaldigt op

Jeg vil nyde kampene iaften...håber jeg. For frygter jeg hidser mig op hvis Puta går videre...smiler