Trods den direkte udvisning melder spanske El Mundo, at madrilenerne forventer, at deres stjerneangriber kan slippe med bare to karantænedage trods den voldsomme tackling.
Det skyldes, at dommeren har angivet i sin rapport fra kampen, at Mbappé 'gik efter bolden', hvorfor han ikke vil blive sigtet efter de hårdere paragraffer, der kan give tre, fire eller flere spilledage.
Hold nu kæft man.. 2 dage er jo ikke i nærheden af nok, han gik jo slet ikke efter bolden. Typisk La Liga.
Jeg kan godt se at Lewan var meget mere voldsom, da han rørte ved næsen. Det var jo helt klart 3 dage.
Jeg kommer aldrig til at forstå hvorfor der findes folk i Danmark som holder med Puta?
Seriøst hvad har de set i denne korrupte klub?
Det mest vilde ved et klip er jo nærmest, at dommeren i første omgang blot stanger et gult kort ud og skal ud og se VAR før det bliver til rødt. Manden kan jo ikke have en bedre vinkel end det der og selv, hvis "han går efter bolden", er det jo allerede det et klokkeklart rødt kort. Det er helt væk.
Fik Lewandowski ikke 3 dage fordi han rørte sin næse? Og Mbappe får 1 dag for en stempling som kunne koste spilleren karrieren. Det er en umulig liga efterhånden
Fik Lewandowski ikke 3 dage fordi han rørte sin næse? Og Mbappe får 1 dag for en stempling som kunne koste spilleren karrieren. Det er en umulig liga efterhånden
Det er korrekt og mener correa fik 5 dages karantæne for at få verbal overfor en dommer. Men skulle man være i tvivl førhen, hvem dommerne i la liga helst så vinde la liga, så burde man ikke være i tvivl længere.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
Er der nogen der ved, om der er muligheder for appel? Alaves må da være hamrende sure over det. Når man ser videoen kan man se, hvordan Mbappé lige frem sætter af for at få ekstra tryk på sparket. Og Ancelotti var endda også ude lige efter kampen og indrømmede at det var en hævn for flere små frispark mod Mbappé, og at det var rigtigt dumt gjort. Med andre ord med fuldt overlæg og bør derfor takseres til mindst 3 dage.
Fik Hansi ikke også 2 dage for at råbe af sine egne spillere?
En dom som dommerforbundet I øvrigt efter endt karantæne var ude og sige var forkert dømt.
Selv Brian Laudrup sagde i studiet igår at han var chokeret over at han kun fik en dags karantæne, at det burde minimum give 2 til 3 dage eller endda længere.
Og jeg elsker jo Brian Laudrup, vi er lige gamle og jeg ligner ham lidt, og han har altid ret.