27/3 FC Barcelona - Osasuna
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 418 gange
- Blevet takket: 1552 gange
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1990 gange
- Blevet takket: 1264 gange
- Kontakt:
Re: 27/3 FC Barcelona - Osasuna
Vi har en sindssyg vigtig kamp i overmorgen mod en træls modstander og vi mangler en del spillere, men vi er stadigvæk favoritter og SKAL kæmpe fucking hårdt for de 3 vigtige point.
Please win win win!!
Please win win win!!
MDCCCXCIX
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
-
- Har takket: 136 gange
- Blevet takket: 212 gange
Håber ikke der bliver taget chancer i morgen, vi kan godt leve med en uafgjort eller evt. nederlag. Det vigtigste er at få folk klar igen til de kommende strabadser. Håber naturligvis også at få Martinez og Cubarsi tilbage til anden halvleg mod Atletico. Samtidigt vil det være skønt at få AC. tilbage til den sidste del af sæsonen, altså april-maj, hvis han er/kommer i nogenlunde form, så er hans tilstedeværelse et vigtigt bidrag til holdets bredde.
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2223 gange
- Blevet takket: 1301 gange
𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆; Hansi Flick: “Araujo and Raphinha will NOT play against Osasuna”.
“The journey is too long and they need rest”.
- Fabrizio Romano
-
- Har takket: 1225 gange
- Blevet takket: 1039 gange
-
- Geografisk sted: Fyn/Odense
- Har takket: 379 gange
- Blevet takket: 824 gange
- FCBarcelonaChr
-
- Blevet takket: 228 gange
Jeg har det fuldstændigt modsat - det gælder netop om at holde momentum og dermed afstand til Madrid klubberne i La Liga. Jeg vil klart hellere vinde ligaen en Copa eller CL.nosslo15 skrev: ↑ons mar 26, 2025 2:32 pmHåber ikke der bliver taget chancer i morgen, vi kan godt leve med en uafgjort eller evt. nederlag. Det vigtigste er at få folk klar igen til de kommende strabadser. Håber naturligvis også at få Martinez og Cubarsi tilbage til anden halvleg mod Atletico. Samtidigt vil det være skønt at få AC. tilbage til den sidste del af sæsonen, altså april-maj, hvis han er/kommer i nogenlunde form, så er hans tilstedeværelse et vigtigt bidrag til holdets bredde.
Bredden bliver sat noget på prøve nu med Araujo, Cubarsi og Raphinha ude.
Om vendt bør vi have klasse og bredde nok til at vi skal kunne vinde over Osasuna med 2.5 starter ude.
Jeg håber på
Kounde - Garcia - Matinez - Balde
Jong - Pedri
Yamal - Olmo - Fermin
Lewan
Ps. Nogen der ved hvor tvivlsom Lewan er?
-
- Har takket: 136 gange
- Blevet takket: 212 gange
Altså, jeg siger jo ikke, at kampen ikke er vigtig, men med vores trup in mente, hvor nogle er tvivlsomme pga. træthed og andre pga. småskader, så siger jeg bare, at jeg hellere vil have et uafgjort resultat og så spare de spillere, der har behov for hvile, fremfor at risikere yderligere skader for at jagte en sejr.Madameskrald skrev: ↑ons mar 26, 2025 8:00 pmJeg har det fuldstændigt modsat - det gælder netop om at holde momentum og dermed afstand til Madrid klubberne i La Liga. Jeg vil klart hellere vinde ligaen en Copa eller CL.nosslo15 skrev: ↑ons mar 26, 2025 2:32 pmHåber ikke der bliver taget chancer i morgen, vi kan godt leve med en uafgjort eller evt. nederlag. Det vigtigste er at få folk klar igen til de kommende strabadser. Håber naturligvis også at få Martinez og Cubarsi tilbage til anden halvleg mod Atletico. Samtidigt vil det være skønt at få AC. tilbage til den sidste del af sæsonen, altså april-maj, hvis han er/kommer i nogenlunde form, så er hans tilstedeværelse et vigtigt bidrag til holdets bredde.
Om vendt bør vi have klasse og bredde nok til at vi skal kunne vinde over Osasuna med 2.5 starter ude.
Jeg håber på
Jong - Pedri
Yamal - Olmo - Fermin
Lewan
Hvis vi skal vinde noget her mod slutningen af sæsonen, så skal vi først og fremmest tænke på at undgå skader, da vores trup er smal og da vi har 4 måske 5 spillere, som bare ikke må blive skadet.
Syntes nu en CL ville pynte lidt det er jo 10 år siden sidst… er endda villig til at smide ligaen selvom jeg da ikke håber det vil være nødvendigtMadameskrald skrev: ↑ons mar 26, 2025 8:00 pmJeg har det fuldstændigt modsat - det gælder netop om at holde momentum og dermed afstand til Madrid klubberne i La Liga. Jeg vil klart hellere vinde ligaen en Copa eller CL.nosslo15 skrev: ↑ons mar 26, 2025 2:32 pmHåber ikke der bliver taget chancer i morgen, vi kan godt leve med en uafgjort eller evt. nederlag. Det vigtigste er at få folk klar igen til de kommende strabadser. Håber naturligvis også at få Martinez og Cubarsi tilbage til anden halvleg mod Atletico. Samtidigt vil det være skønt at få AC. tilbage til den sidste del af sæsonen, altså april-maj, hvis han er/kommer i nogenlunde form, så er hans tilstedeværelse et vigtigt bidrag til holdets bredde.
Jeg håber på
Jong - Pedri
Yamal - Olmo - Fermin
Lewan
Copa del Rey er jeg enig i er ligegyldigt
Jeg har ikke hørt eller læst noget der tyder på lewa ikke spiller