Hvis nogen mangler den sorte udebanetrøje, hvor der kun er Spotify logo på, så er den kommet på lager på Barça's hjemmeside igen. Var nødt til at slå til og efter kampen i går, var det et nemt valg at smide Pedri bagpå trøjen!
Hvis nogen mangler den sorte udebanetrøje, hvor der kun er Spotify logo på, så er den kommet på lager på Barça's hjemmeside igen. Var nødt til at slå til og efter kampen i går, var det et nemt valg at smide Pedri bagpå trøjen!
Hold da magle hvor er den sorte udebanetrøje fed. Og så lige med verdens bedste midtbanespiller bagpå!
Det er fodboldtrøjefredag. Jeg kommer til at vælge en af disse tre i dag, kan jeg mærke.
Husk at man kan donere til Børnecancerfonden på MobilePay på 201717, hvis man ønsker.
Lige et opfølgende spørgsmål Jonas: Hvordan er pasformen egentlig på den turkis trøje? Vil gerne erhverve mig en på sigt, men vil ikke købe den hvis jeg ikke kan passe den. De er efter min mening ret så dyre.
Buh, giv mig Taylor Swift og så skulle jeg satme nok købe nogle trøjer!
Jeg har altid skudt dig til at være en Swiftie!
Var da også til koncert i Stockholm sidste år, så ingen skam i det I år tager jeg så også til Stockholm og Strawberry Arena, dog for at se fodbold denne her gang!
Buh, giv mig Taylor Swift og så skulle jeg satme nok købe nogle trøjer!
Jeg har altid skudt dig til at være en Swiftie!
Var da også til koncert i Stockholm sidste år, så ingen skam i det I år tager jeg så også til Stockholm og Strawberry Arena, dog for at se fodbold denne her gang!