Fandeme noget af et hattrick!FCBarcelonaChr skrev: ↑man mar 17, 2025 4:39 pmFreak of nature. Et bæst uden lige. Elsker den kølighed.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Fandeme noget af et hattrick!FCBarcelonaChr skrev: ↑man mar 17, 2025 4:39 pmFreak of nature. Et bæst uden lige. Elsker den kølighed.
Tid er en mærkelig størrelse.. jeg husker også tydeligt Messia første officielle mål, hvor Ronaldinho lagde en smuk assist. Husker det også som om, at Messi havde fået annulleret et mål tidligere i kampen pga. offside.FCBarcelonaChr skrev: ↑tirs mar 25, 2025 5:37 pmDet første mål husker jeg som var det i går. Det går så stærkt, damn.
Var det ikke et lignende mål der blev annulleret?Ialocin skrev: ↑tirs mar 25, 2025 8:02 pmTid er en mærkelig størrelse.. jeg husker også tydeligt Messia første officielle mål, hvor Ronaldinho lagde en smuk assist. Husker det også som om, at Messi havde fået annulleret et mål tidligere i kampen pga. offside.FCBarcelonaChr skrev: ↑tirs mar 25, 2025 5:37 pmDet første mål husker jeg som var det i går. Det går så stærkt, damn.
Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster