Det er lige meget nu. Drengene og pigerne har tæsket hans skide hold 10-2 og vundet begge pokaler

Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Det er lige meget nu. Drengene og pigerne har tæsket hans skide hold 10-2 og vundet begge pokaler
La Liga and The Spanish Football Federation (RFEF) have submitted their objections to the Higher Sports Council (CSD) regarding the registration of Dani Olmo and Pau Víctor with Barça. [Mundo Deportivo]
Der er to problemmer:Barca80 skrev: ↑ons jan 29, 2025 8:47 pmJeg er snart nået til et punkt hvor jeg tænker at Barca skal overveje sine muligheder udenfor La Liga![]()
Byen Barcelona ligger tæt på grænsen til Frankrig, hvorfor Ligue 1 kunne være en mulighed?
FC Barcelona kunne overveje at skifte til Ligue 1 baseret på geografiske og sportslige faktorer. Afstandsmæssigt er der ikke markant forskel på de vigtigste rejsemål i de to ligaer:
Afstanden fra Barcelona til Lyon (530 km) er næsten identisk med afstanden til Madrid (620 km).
Rejser til Marseille (350 km) og Monaco (500 km) svarer omtrent til distancen til Valencia (350 km).
Afstanden til Paris (830 km) er sammenlignelig med turen til Sevilla (1.000 km).
Ud over afstandsargumentet kunne Ligue 1 tilbyde FC Barcelona en ny sportslig udfordring, potentielt større indtægter fra tv-rettigheder i det franske marked og, vigtigst af alt, mere retfærdige (ikke-korrupt) konkurrencevilkår.
Jeg er enig, jeg synes også Italien kunne være et interessant sted at spille.Barca80 skrev: ↑ons jan 29, 2025 8:47 pmJeg er snart nået til et punkt hvor jeg tænker at Barca skal overveje sine muligheder udenfor La Liga![]()
Byen Barcelona ligger tæt på grænsen til Frankrig, hvorfor Ligue 1 kunne være en mulighed?
FC Barcelona kunne overveje at skifte til Ligue 1 baseret på geografiske og sportslige faktorer. Afstandsmæssigt er der ikke markant forskel på de vigtigste rejsemål i de to ligaer:
Afstanden fra Barcelona til Lyon (530 km) er næsten identisk med afstanden til Madrid (620 km).
Rejser til Marseille (350 km) og Monaco (500 km) svarer omtrent til distancen til Valencia (350 km).
Afstanden til Paris (830 km) er sammenlignelig med turen til Sevilla (1.000 km).
Ud over afstandsargumentet kunne Ligue 1 tilbyde FC Barcelona en ny sportslig udfordring, potentielt større indtægter fra tv-rettigheder i det franske marked og, vigtigst af alt, mere retfærdige (ikke-korrupt) konkurrencevilkår.
Wtf! Jeg vidste ikke at han snakker kroatisk og jeg kan forstår alt hvad han siger
Tebas: "Dani Olmo must not finish La Liga season with Barça. We have filed an appeal to revoke his registration."
Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster