Enig, han skal være supersub, men ikke starte inde. Men hvem skal hentes?SpillerSomMESSI skrev: ↑man mar 17, 2025 3:37 pmTorres over Lewan, any day! Men hellere en helt anden spiller end de 2.
7 - Ferran Torres
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 418 gange
- Blevet takket: 1552 gange
Re: 7 - Ferran Torres
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 633 gange
- Blevet takket: 662 gange
Skippe Lewan afsted, lade Olmo spille fake 9’er og så lade Ferran være indskifter på en af de 3 forreste pladser.FCBarcelonaChr skrev: ↑man mar 17, 2025 10:04 pmEnig, han skal være supersub, men ikke starte inde. Men hvem skal hentes?SpillerSomMESSI skrev: ↑man mar 17, 2025 3:37 pmTorres over Lewan, any day! Men hellere en helt anden spiller end de 2.
Vi har mere brug for at hente en kant de kan spille begge sider ala Raphina, til at aflaste Raphina og YaMessiMal, en med fart ala Nico W.
Den helt frække, som jeg har postet tidligere ville være at køre en dristig Pep opfindelse: 3–2-4-1
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Sceshny,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,Kounde,,,,,Pau,,,,,,Martines,,,,,,,,,,, (vi ofrer Balde, som senere kan indskiftes som venstre kant)
,,,,,,,,,De Jong,,,,,,,,,,,,Gavi,,,,,,,,,,,,,,, (blanding af kontrol og vildskab)
Yamessi,,,,,,Pedri,,,,Fermin,,,,,,Raphina, (Pedri og Fermin falder tilbage når vi ikke har bolden)
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Olmo/Ferran,,,,,,,,,,,,,,, (skal løbe i dybden og søge ind i feltet når vi angriber)
Så kan man sige at vi mangler en plan B, med en stor stærk 9’er, men jeg vil hellere tabe nogle kampe på at mangle det, og så se en dominerende midtbane med hurtige tekniske stærke pasningssikre off midt/angribere end det andet.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---
-
- Blevet takket: 228 gange
Hvem skal erstatte Lewans 41 G/A i det skifte?
Olmo kommer fra mit perspektiv ikke i nærheden af 37 mål på en sæson. Og vi skal nok alligevel ikke regne med at kanterne præsterer meget mere end 40 G/A.
Olmo kommer fra mit perspektiv ikke i nærheden af 37 mål på en sæson. Og vi skal nok alligevel ikke regne med at kanterne præsterer meget mere end 40 G/A.
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- Barca80
- Har takket: 87 gange
- Blevet takket: 279 gange
"Han er simpelthen ikke god nok til at spille i Barca"Ferran Torres now has most goals per 90' among all players with 500+ minutes played for a team from Europe's top 5 leagues this season!
#LM
- Michman
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 685 gange
Sådan som manden har spillet i den her sæson. Jeg er virkelig glad for ham. Kan han være nr 1 på den post?
Før Flick havde jeg sagt nej.. Men det kan jeg ikke nu..
Før Flick havde jeg sagt nej.. Men det kan jeg ikke nu..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barca er min religion..
-
- Har takket: 97 gange
- Blevet takket: 261 gange
Jeg ved ikke, om han er klar til at være fast starter, men jeg vil hjertens gerne beholde ham som rotationsspiller, hvis han kan affinde sig med det.
Han har altid taget de rigtige løb og bidraget med enormt meget bevægelse, så det er bare herligt, at han nu endelig også er begyndt at putte bolden i kassen.
Han er dog ikke en top-3/5 9’er i verden, og det synes jeg næsten er en selvfølge, at vores startangriber skal være. Historisk set har det i hvert fald oftest været tilfældet, og sådan ser jeg det gerne fortsætte.
Han har altid taget de rigtige løb og bidraget med enormt meget bevægelse, så det er bare herligt, at han nu endelig også er begyndt at putte bolden i kassen.
Han er dog ikke en top-3/5 9’er i verden, og det synes jeg næsten er en selvfølge, at vores startangriber skal være. Historisk set har det i hvert fald oftest været tilfældet, og sådan ser jeg det gerne fortsætte.
Robert Zimmerman
- Michman
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 685 gange
Naturligvis enig. Men den økonomiske situation taget i betrækning. Vi har ikke råd til at hente en Isac, Haaland, Martínez..DeanCassady skrev: ↑tors apr 03, 2025 3:17 pmJeg ved ikke, om han er klar til at være fast starter, men jeg vil hjertens gerne beholde ham som rotationsspiller, hvis han kan affinde sig med det.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barca er min religion..
Barca er min religion..