Paris Saint-Germain are reportedly planning a €100 million bid for Barcelona’s defender Jules Kounde, aiming to strengthen their back line.
[Via: Fichajes]
23 - Jules Koundé
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2574 gange
- Blevet takket: 1499 gange
Re: 23 - Jules Koundé
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 470 gange
- Blevet takket: 1752 gange
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
-
Hristo
- Har takket: 233 gange
- Blevet takket: 353 gange
- FCBarcelonaChr
Nope, det gør de virkelig ikke. Hans udvikling er kun gået én vej!
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/koun ... -2023.html
Det er en vild statistik, og samtidig er han virkelig verdensklasse på den back.
Gad virkelig godt se et anførerbind på hans arm i fremtiden, hans evige tilstedeværelse og fight er en kæmpe inspiration.
Ved godt den er svær når der kun er et anførebind, det har pyntet på Raphinha og jeg brokker mig ikke hvis det ender fast der, men det ville virkelig også pynte Kounde.
Pedri har ikke brug for det, han er dirigenten på banen med eller uden.
Det er en vild statistik, og samtidig er han virkelig verdensklasse på den back.
Gad virkelig godt se et anførerbind på hans arm i fremtiden, hans evige tilstedeværelse og fight er en kæmpe inspiration.
Ved godt den er svær når der kun er et anførebind, det har pyntet på Raphinha og jeg brokker mig ikke hvis det ender fast der, men det ville virkelig også pynte Kounde.
-
DrGink
- Har takket: 1015 gange
- Blevet takket: 219 gange
Og så igen... Var det ikke noget med at han kom for sent og så netop ikke startede inde i en kamp som straf.Dumle skrev: ↑fre mar 28, 2025 9:50 amhttps://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/koun ... -2023.html
Men okay alle må vel lave fejl.
I virkeligheden synes jeg vi har mange kandidater. Lewan, Raphinha, Gavi(måske), Pedri, Inigo, Cubarsi(fra næste sæson), Araujo, ter Stegen, Kounde...
Det er en stærk gruppe, hvor man fornemmer alle kæmper
- FCBarcelonaChr
Det er et skidt tidspunkt, men lige der synes jeg trods alt vi kan spille både Eric og Araujo, lige nu virker det vigtigere at få balde tilbage for, Gérard Martin er ikke god nok.
Jeg tror egentlig fint på Fort men han har ikke fået minutter nok til at man tør starte ham mod Inter næste uge.
Jeg tror egentlig fint på Fort men han har ikke fået minutter nok til at man tør starte ham mod Inter næste uge.
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2253 gange
- Blevet takket: 1365 gange
- Kontakt:
Jeg håber at Flick skifter til 3-4-3 formation.Dumle skrev: ↑tors maj 01, 2025 4:39 pmDet er et skidt tidspunkt, men lige der synes jeg trods alt vi kan spille både Eric og Araujo, lige nu virker det vigtigere at få balde tilbage for, Gérard Martin er ikke god nok.
Araujo, Martinez og Christensen i forsvaret. De er høje og stærke. Sådan stopper vi Inters dødbolde/indlæg/hjørnespark.
Jeg tror at det er den eneste måde at holde buret rent.
MDCCCXCIX
-
Kluivert
- Har takket: 211 gange
- Blevet takket: 78 gange
Det lyder plausibelt, men de trænere er for rigide.Lopezzz skrev: ↑tors maj 01, 2025 5:18 pmJeg håber at Flick skifter til 3-4-3 formation.Dumle skrev: ↑tors maj 01, 2025 4:39 pmDet er et skidt tidspunkt, men lige der synes jeg trods alt vi kan spille både Eric og Araujo, lige nu virker det vigtigere at få balde tilbage for, Gérard Martin er ikke god nok.
Araujo, Martinez og Christensen i forsvaret. De er høje og stærke. Sådan stopper vi Inters dødbolde/indlæg/hjørnespark.
Jeg tror at det er den eneste måde at holde buret rent.
Det kunne ligne man kom fint igennem en periode uden Lewan og Balde - også skadet lige hvor det hele spidsede til.
Torres har været fantastisk og martin har ikke været fantastisk men fået noget erfaring og opgaven løst nogenlunde - Barca stadig med i det hele .
Så det skal nok gå uden kounde også . God kemi på holdet Nogle vil løfte opgaven og mon ikke det bliver Garcia . Meeen , det kunne da godt ligne man burde finde en højre baxk til næste sæson . Ikke sikkert kounde kan spille 60 kampe I alle sæsoner
Torres har været fantastisk og martin har ikke været fantastisk men fået noget erfaring og opgaven løst nogenlunde - Barca stadig med i det hele .
Så det skal nok gå uden kounde også . God kemi på holdet Nogle vil løfte opgaven og mon ikke det bliver Garcia . Meeen , det kunne da godt ligne man burde finde en højre baxk til næste sæson . Ikke sikkert kounde kan spille 60 kampe I alle sæsoner
-
DeanCassady
- Har takket: 107 gange
- Blevet takket: 290 gange