Vi ser hvad der sker!PuyolErGud skrev: ↑søn mar 16, 2025 6:04 pmDet må han gerne få, når Brøndby fører med 3 og der er 1 minut igenFCBarcelonaChr skrev: ↑søn mar 16, 2025 6:04 pmDet kan da sagtens ske alligevel. Synes Tonni skal have en kasse.![]()

Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Vi ser hvad der sker!PuyolErGud skrev: ↑søn mar 16, 2025 6:04 pmDet må han gerne få, når Brøndby fører med 3 og der er 1 minut igenFCBarcelonaChr skrev: ↑søn mar 16, 2025 6:04 pmDet kan da sagtens ske alligevel. Synes Tonni skal have en kasse.![]()
Stod bag målet. Troede satme den landede oven på nettet. Der gik et par sekunder inden det gik op for mig den var inde
Tillykke med mesterskabsslutspillet din fucking bums mand!PuyolErGud skrev: ↑søn mar 16, 2025 8:38 pmHold da op det holdt hårdt i Brøndby, men det lykkedes! Og så bare en vild runde i Superligaen, hvor alle hold i top 6 udover FCM tabte point. FCN nederlag til Lyngby, AGF nederlag til Vejle, FCK nederlag til Viborg, Randers nederlag til FCM og så Brøndby med uafgjort. Også vigtig sejr i bunden til AaB over SønderjyskE.
Jamen så skulle to gamle i Brøndbyregi også lade være med at scorePuyols_garn skrev: ↑søn mar 16, 2025 9:35 pmTillykke med mesterskabsslutspillet din fucking bums mand!PuyolErGud skrev: ↑søn mar 16, 2025 8:38 pmHold da op det holdt hårdt i Brøndby, men det lykkedes! Og så bare en vild runde i Superligaen, hvor alle hold i top 6 udover FCM tabte point. FCN nederlag til Lyngby, AGF nederlag til Vejle, FCK nederlag til Viborg, Randers nederlag til FCM og så Brøndby med uafgjort. Også vigtig sejr i bunden til AaB over SønderjyskE.Undskyld, føler det hører sig med når man har været på Brøndby Stadion
Har det lidt stramt over det var to tidligere Silkeborg spillere der sikrede Brøndby uafgjort, men varmer mig ved tanken om begge mine hold ikke kan skuffe på samme aften
P.S, jeg håber i tager nogle point fra FCM i slutspillet. De falske midtjyder må fandme ikke blive mestre![]()
Glemte helt at Taastrup Tonni var forbi jeres ungdomsakademiPuyolErGud skrev: ↑søn mar 16, 2025 10:05 pmJamen så skulle to gamle i Brøndbyregi også lade være med at scorePuyols_garn skrev: ↑søn mar 16, 2025 9:35 pmTillykke med mesterskabsslutspillet din fucking bums mand!PuyolErGud skrev: ↑søn mar 16, 2025 8:38 pmHold da op det holdt hårdt i Brøndby, men det lykkedes! Og så bare en vild runde i Superligaen, hvor alle hold i top 6 udover FCM tabte point. FCN nederlag til Lyngby, AGF nederlag til Vejle, FCK nederlag til Viborg, Randers nederlag til FCM og så Brøndby med uafgjort. Også vigtig sejr i bunden til AaB over SønderjyskE.Undskyld, føler det hører sig med når man har været på Brøndby Stadion
Har det lidt stramt over det var to tidligere Silkeborg spillere der sikrede Brøndby uafgjort, men varmer mig ved tanken om begge mine hold ikke kan skuffe på samme aften
P.S, jeg håber i tager nogle point fra FCM i slutspillet. De falske midtjyder må fandme ikke blive mestre![]()
Men ja, håber bare Brøndby kan tage point fra nogle og allerhelst FCK, men FCM plejer at gå meget godt haha.
Vi har jo også et par pokalkampe tilbage, så vi må se hvordan det går![]()
0-3 målet annulleres. Frispark i opspillet.FCBarcelonaChr skrev: ↑fre mar 28, 2025 9:22 pmEr du gal AaB får tæsk. Bagud med 0-3 mod Viborg efter en lille time.
Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst