Champions league
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
- Har takket: 129 gange
- Blevet takket: 145 gange
Re: Champions league
Det eneste der betyder noget, er om han rammer bolden to gange. Og det kan der ikke være tvivl om, at han gør.
Det er utroligt, at Real Madrid altid har marginalerne med sig i CL, men det ændrer ikke ved, at der ikke var noget som helst kontroversielt ved den kendelse.
Det er utroligt, at Real Madrid altid har marginalerne med sig i CL, men det ændrer ikke ved, at der ikke var noget som helst kontroversielt ved den kendelse.
-
- Har takket: 129 gange
- Blevet takket: 145 gange
Hvorfor er det hul i hovedet, at det skal straffes? Man kan jo ikke lave en regel, hvor spillerne har to berøringer ved straffespark
-
- Blevet takket: 227 gange
Man kan også vende den om og sige, at det er totalt amatøragtigt at glide og sætte sit standben så tæt på bolden...
Jeg har stor sympati for Atl Matrid, og jeg vil havde gerne se dem slå RM ud, men det Alvarez laver må seipelthen ikke ske på dette plan.
Jeg har stor sympati for Atl Matrid, og jeg vil havde gerne se dem slå RM ud, men det Alvarez laver må seipelthen ikke ske på dette plan.
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 627 gange
- Blevet takket: 651 gange
Selvfølgelig er det ok at det er en fejl, og at den ikke gælder.
Men hvorfor i alverden blev dette ikke gjort tydeligt med billeder/videoer i går da det skete, for de må da have haft dem dade med det samme dømte det.
Men hvorfor i alverden blev dette ikke gjort tydeligt med billeder/videoer i går da det skete, for de må da have haft dem dade med det samme dømte det.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---
- whidgee
- Har takket: 190 gange
- Blevet takket: 379 gange
Det er ikke hul i hovedet at det blev straffet i går, for sådan er reglen. Men reglen i sig selv er hul i hovedet i en situation som denne. Og det er jo nok også derfor at UEFA i dag meddeler, at man vil indlede samtaler med FIFA og IFAB for at vurdere om reglen bør revideres i tilfælde hvor dobbeltberøringen tydeligt er utilsigtet.
Som det mindste kunne de ændre reglen, så det bliver et omspark ved en dobbeltberøring, hvis man scorer. Hvis man brænder skrider man ikke ind.
-
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 435 gange
- Blevet takket: 262 gange
1. Hvorfor skulle dommeren ikke ud og have den sidste beslutning?
2. Hvorfor rykker bolden sig ikke i super slow fra vinklen bagfra, som var den vinkel seerne fik?
3. Hvorfor rykker bolden på sig i super slow i en vinkel der ikke blev vist i går i super slow, er det manipulerede efterbilleder?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
- Barca80
- Har takket: 85 gange
- Blevet takket: 267 gange
Intet i UEFAs video viser, at han rammer bolden med sit støtteben. Det er dog muligt, at da han sætter/tramper støttebenet hårdt i jorden tæt på bolden før han skyder, forårsager det et lille ryk (vibration) på bolden. Og ud fra dette antager man at han snitter bolden med sit støtteben, hvilket der ikke er bevis for overhovedet.
-
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 435 gange
- Blevet takket: 262 gange
Man kan os diskutere, at når målmænd forlader stregen for tidligt og redder, så skal der sparkes om, burde skytten så ikke også få et omspark, HVIS han utilsigtede rammer den 2 gange og scorer?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
- PeterPedal
- Har takket: 35 gange
- Blevet takket: 173 gange
Jeg tror også han trampede så hårdt, at banen vibrerede, så den forreste del af bolden hoppede over og berørte Alvarez' venstre fod ganske lige nok til at man kunne filme det ... og derfor kan man ikke set det fra andre vinkler. Det er kun naturligt.Barca80 skrev: ↑tors mar 13, 2025 8:39 pmIntet i UEFAs video viser, at han rammer bolden med sit støtteben. Det er dog muligt, at da han sætter/tramper støttebenet hårdt i jorden tæt på bolden før han skyder, forårsager det et lille ryk (vibration) på bolden. Og ud fra dette antager man at han snitter bolden med sit støtteben, hvilket der ikke er bevis for overhovedet.

Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
-
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 962 gange
- Blevet takket: 696 gange
- Barca80
- Har takket: 85 gange
- Blevet takket: 267 gange
Når hændelsen er så tvivlsom, må man bare bevare udgangspunktet (mål scoringen).
https://www.instagram.com/reel/DHI18KZo ... xiNGdza200
https://www.instagram.com/reel/DHI18KZo ... xiNGdza200
- Michman
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 682 gange

Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1961 gange
- Blevet takket: 1246 gange
- Kontakt:
Først i dag fandt jeg ud af hvad der var sket. Alle snakkede om Alvarez straffespark og jeg så kun en kort video hvor de viser hans fødder og bolden.
Jeg så ikke mere end det og jeg troede at han ikke fik scoret og at dommerne vil ikke give ham omspark.
Men min fætter forklarer at Alvarez fik scoret men målet blev annulleret fordi han rammer bolden med begge fødder (umuligt at se på videoen). Og han fik heller ikke omspark.
Hvad er det der sker med fodbold i dag

Oh my God!! Korruptionen kan ikke blive større end det. What The Fuck!!

MDCCCXCIX
- Norbit
- Har takket: 196 gange
- Blevet takket: 491 gange
Tror bare at jeg er mega frustreret over Atletico Madrid. Ud af 6 forsøg, har de endnu ikke formået at slå Real ud. De spiller med for meget respekt og frygt. Det IRRITERER mig grænseløst, når man nu fik de bedste forudsætninger for at spille en god kamp. De kom tidligt foran, Real havde intet. At det så skal være sådan en situation som ved straffesparket er jo også vildt.SpillerSomMESSI skrev: ↑tors mar 13, 2025 5:04 pmNorbit skrev: ↑tors mar 13, 2025 5:20 amJeg ved ikke lige hvordan man deler et link, men synes godt at man kan se det på dette link - lige til sidst hopper den.
https://www.facebook.com/share/v/1JFcPE4fPF/
Faktum er, at hvis det havde været mod et hvilket som helst andet hold, så havde man gerne set Atletico ryger ud. Fantastisk kulisse, fantastisk start, fantastisk energi og så går de ned og forsvarer med 8 mand i bagkæden. Så fortjener man det heller ikke imo. Jeg ville være meget glad hvis Real røg ud, men de prøvede i det mindste at 'skabe' kampen, med de midler de nu har. Problemet med dem er, at de ikke rigtig kan skabe noget som helst og at de generelt set spillede piv hamrende elendigt, men det plejer også at kendetegne et titel hold, at de går videre fra alle de her 50/50 case akkurat som det har været med dem de sidste mange år.
Simeones første udskiftning kom efter, hvad jeg husker, nogen og 80 minutter, hvorfor sætter han ikke Correa og Sørloth ind lidt tidligere i kampen og blæser til angreb de sidste 15-20 minutter. Det er det som irriterer mig, for mulighederne var der.
Altså Norbit! Det er da fuldkommen ligegyldig alt det om kampen.. og bla bla bla, det er ikke det der er på bordet her: det er at man (helt uforståeligt for os, Preben, og stortset hele fodboldverden) frarøver et tilsyneladende helt legalt straffesparks mål i en 1/8 dels finales *straffesparkskonkurrence*.
Jeg mener ikke at det er korruption, men (måske) en fejldom, af samme dommer som sidste sæson desværre også kom til at frarøve Bayern M et helt legalt mål i knockout mod… Real Madrid. Det er hvad der sker, men det er sjovt nok altid de der hvide der får en enorm fordel af det. Desværre forekommer fejldomme og det er ikke, jeg understreger, ikke korruption, og jeg er heller ikke ironisk… det er blot helt uforståeligt at dommeren ikke selv skal ud og kigge på Var billederne, når nu dem vi alle har fået at se, faktisk ikke ser ud til at Julian rammer bolden med begge ben.
Selv Preben, som sagt, er chokeret.
P.s. iøvrigt var Real mega ringe og Ath M havde flere større chancer selvom de spillede low block som de plejer, så det der med om det ene hold fortjente eller det andet hold, er nok til op til hvilke briller du har på. Men begge hold var faktisk ringe.
Alt i alt er jeg ganske tilfreds med at det var Real der gik videre da jeg hellere ser dem komme ud i fysisk krævende kampe i CHL for at mindske deres chancer for at vinde ligaen. Ath. M tror jeg ikke på i ligaen alligevel.
Er det i øvrigt ikke den samme dommer som, under VM, gav nogle ret vilde kendelser i Argentinas favør - tænker specielt Holland kampen, mener der var noget med hold på bolden i slutminutterne. Måske skal man undersøge den dommer, måske er der noget med at han "vælger" at holde med det ene hold? :)
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."