De må få en god løn ude i VAR rummet. Hvorfor skal kampens dommer IKKE ud og se den igennem og tage beslutningen selv? Er det fordi han faktisk ikke rører den 2 gange?? og seerne ikke skal se det??
Champions league
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 435 gange
- Blevet takket: 262 gange
Re: Champions league
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
- Barca80
- Har takket: 85 gange
- Blevet takket: 267 gange
Det er en af de værste skandaler, jeg nogensinde har set i Champions League – regulært tyveri for øjnene af alle. Ingen overraskelse, at det sker i forbindelse med Real Madrid.
Og så forstår jeg simpelthen ikke, hvordan nogen herinde kan kalde det lavt niveau eller ligefrem forsvare det. Helt utroligt.
Og så forstår jeg simpelthen ikke, hvordan nogen herinde kan kalde det lavt niveau eller ligefrem forsvare det. Helt utroligt.
- Norbit
- Har takket: 196 gange
- Blevet takket: 491 gange
Jeg ved ikke lige hvordan man deler et link, men synes godt at man kan se det på dette link - lige til sidst hopper den.
https://www.facebook.com/share/v/1JFcPE4fPF/
Faktum er, at hvis det havde været mod et hvilket som helst andet hold, så havde man gerne set Atletico ryger ud. Fantastisk kulisse, fantastisk start, fantastisk energi og så går de ned og forsvarer med 8 mand i bagkæden. Så fortjener man det heller ikke imo. Jeg ville være meget glad hvis Real røg ud, men de prøvede i det mindste at 'skabe' kampen, med de midler de nu har. Problemet med dem er, at de ikke rigtig kan skabe noget som helst og at de generelt set spillede piv hamrende elendigt, men det plejer også at kendetegne et titel hold, at de går videre fra alle de her 50/50 case akkurat som det har været med dem de sidste mange år.
Simeones første udskiftning kom efter, hvad jeg husker, nogen og 80 minutter, hvorfor sætter han ikke Correa og Sørloth ind lidt tidligere i kampen og blæser til angreb de sidste 15-20 minutter. Det er det som irriterer mig, for mulighederne var der.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1961 gange
- Blevet takket: 1246 gange
- Kontakt:
Morgen!!
Jeg håbede på da jeg loggede på bet365 at min konto vil ikke ændre sig men desværre der var gevinst
Det er Atleticos egen skyld at de ikke gik videre. Udover os var de det eneste hold som kunne slår puta.
Nu er det kun os tilbage men vi skal først når til finalen får at bekæmpe fjenden.
Jeg håbede på da jeg loggede på bet365 at min konto vil ikke ændre sig men desværre der var gevinst

Det er Atleticos egen skyld at de ikke gik videre. Udover os var de det eneste hold som kunne slår puta.
Nu er det kun os tilbage men vi skal først når til finalen får at bekæmpe fjenden.
MDCCCXCIX
Man når snart til et eller punkt hvor en Copa titel er vigtigere en CHL . Det jo ikke fordi Real Madrid er bedre og man bare må erkende de er på et andet niveau og må kaste håndklædet i ringen - det sku bare for plat efterhånden .
Det er de vildeste marginaler og mærkelige ting som bare altid altid går deres vej . Kan da godt være man I Madrid lejren sidder med det store smil og føler sig ovenpå osv, fred være med det , men synes deres evige marginal optur tager meget fra deres sejre . Det er vigtigt og vinde - men hvordan man gør det tæller også .
Om straffe sparket . Uanset om bolden på vej mod mål snitter foden med en hårtykkelse eller ej , så det jo bare vildt det lige præcis sker mod Real Madrid . What is the odds
Det er de vildeste marginaler og mærkelige ting som bare altid altid går deres vej . Kan da godt være man I Madrid lejren sidder med det store smil og føler sig ovenpå osv, fred være med det , men synes deres evige marginal optur tager meget fra deres sejre . Det er vigtigt og vinde - men hvordan man gør det tæller også .
Om straffe sparket . Uanset om bolden på vej mod mål snitter foden med en hårtykkelse eller ej , så det jo bare vildt det lige præcis sker mod Real Madrid . What is the odds
- PeterPedal
- Har takket: 35 gange
- Blevet takket: 173 gange
Norbit skrev: ↑tors mar 13, 2025 5:20 am
.... synes godt at man kan se det på dette link - lige til sidst hopper den.
Ja, det kan jo godt ligne, og så er det sikkert efter reglerne, men helt vildt at dommeren ikke skulle ud og kigge på det, og helt vildt at det i det hele taget blev opdaget ....
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
-
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 627 gange
- Blevet takket: 682 gange
Reglerne er klare, så hvis det vurderes sådan, er den jo god nok. Et er så bare, at der er utroligt de her ting altid går Reals vej, fx også kæmpe målmandskoks osv, men mere vildt at efter alle delt billeder og videoer på kryds og tværs, så er den svær at se. Når dommeren så ikke har set det i første omgang, er det vildt at det blot er VAR vognen der kalder den.
Men Atletico brænder jo igen bagefter, så deres lod lå i at få det afgjort inden og her gjorde de nok heller ikke nok.
Men at være fan af Barcelona samt Tottenham og skulle se en kamp mellem Arsenal og Real Madrid, det må satme være pineri af værste skuffe.
Men Atletico brænder jo igen bagefter, så deres lod lå i at få det afgjort inden og her gjorde de nok heller ikke nok.
Men at være fan af Barcelona samt Tottenham og skulle se en kamp mellem Arsenal og Real Madrid, det må satme være pineri af værste skuffe.
-
- Har takket: 49 gange
- Blevet takket: 125 gange
Når Perez sidder i VARvognen kan alt lade sig gørePeterPedal skrev: ↑tors mar 13, 2025 9:52 amNorbit skrev: ↑tors mar 13, 2025 5:20 am
Ja, det kan jo godt ligne, og så er det sikkert efter reglerne, men helt vildt at dommeren ikke skulle ud og kigge på det, og helt vildt at det i det hele taget blev opdaget ....

Nå lad mig være ærlig, så ikke de sidste 30min. Magtede ikke at sidde så længe oppe bare for at se Puta gå videre.

Men nu tror ( og håber) jeg på at Arsenal kan smide dem ud

Som jeg skrev igår, en dag må det være en fodboldgud der kan gøre en ende på deres held
Livet går videre Culers, lad os håbe Atletico er trætte og lidt skuffede på Søndag

Take care.
Det synes jeg godt nok er svært at se, selv når man kører den i 20x slow. Vildt at ryge ud på sådan en afgørelse, som jo heller aldrig kan give en fordel i sparket.Iniesta007 skrev: ↑tors mar 13, 2025 10:49 amNår Perez sidder i VARvognen kan alt lade sig gørePeterPedal skrev: ↑tors mar 13, 2025 9:52 amNorbit skrev: ↑tors mar 13, 2025 5:20 am
Ja, det kan jo godt ligne, og så er det sikkert efter reglerne, men helt vildt at dommeren ikke skulle ud og kigge på det, og helt vildt at det i det hele taget blev opdaget ....![]()
Nå lad mig være ærlig, så ikke de sidste 30min. Magtede ikke at sidde så længe oppe bare for at se Puta gå videre.![]()
Men nu tror ( og håber) jeg på at Arsenal kan smide dem ud![]()
Som jeg skrev igår, en dag må det være en fodboldgud der kan gøre en ende på deres held![]()
Livet går videre Culers, lad os håbe Atletico er trætte og lidt skuffede på Søndag![]()
Take care.
- PeterPedal
Der er vel også det der med, at dommeren kun skal omgøre sin afgørelse, hvis der er tale om en klar og åbenlys fejldom?
Eller har jeg helt misforstået det?
Eller har jeg helt misforstået det?
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 410 gange
- Blevet takket: 1517 gange
- PeterPedal
Nu har UEFA været på banen, og man må jo (desværre) sige, at deres video tydeligt viser en (minimal) berøring. Nogen vil sikkert sige ubetydelig - men den betyder at målet i henhold til reglerne er ugyldigt. Så helt ubetydelig er den jo ikke.
https://www.uefa.com/news-media/news/02 ... rid-vs-re/
https://www.uefa.com/news-media/news/02 ... rid-vs-re/
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1961 gange
- Blevet takket: 1246 gange
- Kontakt:
Lad være med at bruge jeres tid på fjenden men i stedet smid jeres penge på at de kvalificerer sig til næste runde.
Det er 100% gevinst. Arsenal kommer aldrig videre.
Jeg satser også penge på at Dortmund kvalificerer sig men samtidig laver en kupon hvor vi vinder det hele
Det er 100% gevinst. Arsenal kommer aldrig videre.
Jeg satser også penge på at Dortmund kvalificerer sig men samtidig laver en kupon hvor vi vinder det hele

MDCCCXCIX
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 627 gange
- Blevet takket: 651 gange
Norbit skrev: ↑tors mar 13, 2025 5:20 amJeg ved ikke lige hvordan man deler et link, men synes godt at man kan se det på dette link - lige til sidst hopper den.
Faktum er, at hvis det havde været mod et hvilket som helst andet hold, så havde man gerne set Atletico ryger ud. Fantastisk kulisse, fantastisk start, fantastisk energi og så går de ned og forsvarer med 8 mand i bagkæden. Så fortjener man det heller ikke imo. Jeg ville være meget glad hvis Real røg ud, men de prøvede i det mindste at 'skabe' kampen, med de midler de nu har. Problemet med dem er, at de ikke rigtig kan skabe noget som helst og at de generelt set spillede piv hamrende elendigt, men det plejer også at kendetegne et titel hold, at de går videre fra alle de her 50/50 case akkurat som det har været med dem de sidste mange år.
Simeones første udskiftning kom efter, hvad jeg husker, nogen og 80 minutter, hvorfor sætter han ikke Correa og Sørloth ind lidt tidligere i kampen og blæser til angreb de sidste 15-20 minutter. Det er det som irriterer mig, for mulighederne var der.
Altså Norbit! Det er da fuldkommen ligegyldig alt det om kampen.. og bla bla bla, det er ikke det der er på bordet her: det er at man (helt uforståeligt for os, Preben, og stortset hele fodboldverden) frarøver et tilsyneladende helt legalt straffesparks mål i en 1/8 dels finales *straffesparkskonkurrence*.
Jeg mener ikke at det er korruption, men (måske) en fejldom, af samme dommer som sidste sæson desværre også kom til at frarøve Bayern M et helt legalt mål i knockout mod… Real Madrid. Det er hvad der sker, men det er sjovt nok altid de der hvide der får en enorm fordel af det. Desværre forekommer fejldomme og det er ikke, jeg understreger, ikke korruption, og jeg er heller ikke ironisk… det er blot helt uforståeligt at dommeren ikke selv skal ud og kigge på Var billederne, når nu dem vi alle har fået at se, faktisk ikke ser ud til at Julian rammer bolden med begge ben.
Selv Preben, som sagt, er chokeret.
P.s. iøvrigt var Real mega ringe og Ath M havde flere større chancer selvom de spillede low block som de plejer, så det der med om det ene hold fortjente eller det andet hold, er nok til op til hvilke briller du har på. Men begge hold var faktisk ringe.
Alt i alt er jeg ganske tilfreds med at det var Real der gik videre da jeg hellere ser dem komme ud i fysisk krævende kampe i CHL for at mindske deres chancer for at vinde ligaen. Ath. M tror jeg ikke på i ligaen alligevel.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---