2/3 FC Barcelona - Real Sociedad
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Antimadridista
- Har takket: 1747 gange
- Blevet takket: 1169 gange
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2315 gange
- Blevet takket: 1374 gange
- Kontakt:
Re: 2/3 FC Barcelona - Real Sociedad
Vores tilhængere har skuffet meget siden Messis afgang. Nu bliver der jublet kun når vi scorer og det varer et par minutter og så er der stille igen

MDCCCXCIX
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 705 gange
- Blevet takket: 764 gange
Der var også en kende mere magi stortset hver gang Messi havde bolden.. men synes også publikum generelt var stille dengang… det da kun de der Messsssii chants der var der..
Der kommer snart Peeedri og Yaaaamal chants, det er jeg sikker på.
Der kommer snart Peeedri og Yaaaamal chants, det er jeg sikker på.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
Iniesta007
- Har takket: 113 gange
- Blevet takket: 270 gange
Tror slet ikke han bruger mange kræfter idag! Og håber han scorer så han får lidt selvtillid på den konto
-
PuyolErGud
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 660 gange
- Blevet takket: 828 gange
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 501 gange
- Blevet takket: 1827 gange
- Lopezzz
- Kontakt:
Forhåbentlig bliver det bedre når vi vender tilbage til hjemmebanen.
MDCCCXCIX
-
Iniesta007
- Har takket: 113 gange
- Blevet takket: 270 gange
Ja med en Stemningstribune, og ingen "bøvl" mellem de forskellige grupperinger
Glæder mig allerede
-
nosslo15
- Har takket: 175 gange
- Blevet takket: 302 gange
Dejligt med en sejr.
Jeg forstår simpelthen ikke Flick, at han ikke sparer Yamal, vi har en finale på tirsdag. Muligt at Yamal ikke spiller i samme gear som hvis kampen ikke havde været afgjort, men der kan stadig ske uheld. Han satser for meget, Flick. Det er for ubekymret - og det er samme indstilling som gør, at han ikke laver en defensiv indskiftning i 4-4 kampen - efter 4-2.
Jeg forstår simpelthen ikke Flick, at han ikke sparer Yamal, vi har en finale på tirsdag. Muligt at Yamal ikke spiller i samme gear som hvis kampen ikke havde været afgjort, men der kan stadig ske uheld. Han satser for meget, Flick. Det er for ubekymret - og det er samme indstilling som gør, at han ikke laver en defensiv indskiftning i 4-4 kampen - efter 4-2.
-
DeanCassady
- Har takket: 117 gange
- Blevet takket: 318 gange
Selvom vi spillede i overtal i størstedelen af kampen, er det simpelthen rørende smukt, at vi fortsætter med så flydende angrebsfodbold.
Jeg nyder i den grad, at Flick ikke tyer til defensive indskiftninger for at beskytte føringer. Også selvom det hænder, at det koster.
Jeg nyder i den grad, at Flick ikke tyer til defensive indskiftninger for at beskytte føringer. Også selvom det hænder, at det koster.
Robert Zimmerman
- Barca80
- Har takket: 106 gange
- Blevet takket: 406 gange
Det er LIGE PRÆCIS det jeg skulle til at skrive!nosslo15 skrev: ↑søn mar 02, 2025 10:38 pmJeg forstår simpelthen ikke Flick, at han ikke sparer Yamal, vi har en finale på tirsdag. Muligt at Yamal ikke spiller i samme gear som hvis kampen ikke havde været afgjort, men der kan stadig ske uheld. Han satser for meget, Flick. Det er for ubekymret - og det er samme indstilling som gør, at han ikke laver en defensiv indskiftning i 4-4 kampen - efter 4-2.
Hvorfor i alverden spiller Yamal, Lewandowski og Koundé (tre faste spillere) hele 90 minutter, når der efter kun to dages hviledag venter en ekstremt vigtig kamp mod Benfica på udebane i Champions League knockout?
Det virker særligt mærkeligt, når man tager i betragtning, at Benfica ikke har spillet i weekenden og derfor har haft en hel uge til hvile og forberedelse til onsdagens kamp mod Barcelona!
-
nosslo15
- Har takket: 175 gange
- Blevet takket: 302 gange
Der er vi simpelthen uenige, for det som sker, når vi er foran, men modstanderen stadig har en snas af en chance, er at vores pres de sidste 10-15 minutter bliver slappere - og når vores bagkæde samtidigt stadigt står så højt, som den gør, så er det simpelthen for risikabelt efter min smag, især i knald eller fald kampe på højt niveau.DeanCassady skrev: ↑søn mar 02, 2025 10:58 pmSelvom vi spillede i overtal i størstedelen af kampen, er det simpelthen rørende smukt, at vi fortsætter med så flydende angrebsfodbold.
Der ville ikke gå noget af præstationen eller sejren, selvom man trækker foden fra speederen de sidste 10-15 minutter. Der vil, under alle omstændigheder komme kampe i denne sæson, hvis vi altså kommer langt nok i CL, hvor Hansi er nød til, at respektere mostanderens offensiv i højere grad, end han eksempelvis har gjort det overfor de fleste hold i 2025. Simpelthen fordi deres defensiv er stærkere.
- Lopezzz
- Kontakt:
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 705 gange
- Blevet takket: 764 gange
Off topic...DeanCassady skrev: ↑søn mar 02, 2025 10:58 pmSelvom vi spillede i overtal i størstedelen af kampen, er det simpelthen rørende smukt, at vi fortsætter med så flydende angrebsfodbold.
Hej Robert Zimmerman
Har du set "A Complete Unknown" ?
Den er fantastisk.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”