22/2 Las Palmas - FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Tello
- Har takket: 1402 gange
- Blevet takket: 661 gange
Re: 22/2 Las Palmas - FC Barcelona
Kan vi ikke bare beholde Ferran som 9’er, når Lewa stopper!?
Uruguayo de mierda
-
Kluivert
- Har takket: 217 gange
- Blevet takket: 78 gange
Det er netop det der er farligt. Malplaceret spiller som Ferran skal ikke snyde os på denne måde.
-
Madameskrald
- Blevet takket: 255 gange
Dejligt, at de meget udskældte spillere som Garcia og Torres, nu under Flick begynder at præstere..
Flick har bare gjort alt muligt godt for klubben. Eks. meget få skader under Flick!
Flick har bare gjort alt muligt godt for klubben. Eks. meget få skader under Flick!
- Michman
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 779 gange
Thank fuck for that.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
- Barca80
- Har takket: 106 gange
- Blevet takket: 406 gange
Han er i hvert fald særdeles effektiv, selvom han har visse mangler. Jeg mener, han fortjener flere chancer og bør starte før Lewandowski.
-
PuyolErGud
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 661 gange
- Blevet takket: 835 gange
Dejligt og vigtig sejr, men hold op hvor var det en lang kamp.
Dejligt at se at vi har bredden til at afgøre kampe, hvor start-11'eren ikke lige helt slår til.
Dejligt at se at vi har bredden til at afgøre kampe, hvor start-11'eren ikke lige helt slår til.
- Norbit
- Har takket: 225 gange
- Blevet takket: 593 gange
Stop nu venner. Han har været i klubben i 3 år, på intet tidspunkt har han vist at han bør være fast starter. Det var hans 5. sæsonmål - flot, men Olmo har eksempelvis lavet 6.
Det jo ikke fordi han vælter i mål, og ofte er han total klunset og simpelthen under det niveau som kræves.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2323 gange
- Blevet takket: 1377 gange
- Kontakt:
Fuck man hvor er det dejligt at læse at vi har vundet
Jeg sidder ind i toget på vej til Randers og er pisse fuld men samtidig pisse glad

Jeg sidder ind i toget på vej til Randers og er pisse fuld men samtidig pisse glad
MDCCCXCIX
- Barca80
- Har takket: 106 gange
- Blevet takket: 406 gange
Uanset om han har været i klubben i 3 måneder, 3 år eller 30 år, fokuserer jeg på hans præstationer her og nu. Flere spillere har udviklet sig under Hansi Flick, og Ferran Torres er en af dem.Norbit skrev: ↑søn feb 23, 2025 12:16 amStop nu venner. Han har været i klubben i 3 år, på intet tidspunkt har han vist at han bør være fast starter. Det var hans 5. sæsonmål - flot, men Olmo har eksempelvis lavet 6.
Det jo ikke fordi han vælter i mål, og ofte er han total klunset og simpelthen under det niveau som kræves.
I denne sæson har Ferran Torres spillet 923 minutter på tværs af alle turneringer, hvilket svarer til cirka 10 hele kampe.
På disse 10 kampe (923 minutter) har han scoret imponerende 11 mål – altså mere end ét mål per kamp.
Ser man på Lewandowskis spilletid og antal mål, har han faktisk samme målsnit som Ferran Torres. Dog har førstnævnte scoret en del mål på straffespark, hvis det skulle være relevant.
Ferran Torres er primært en backup i Barca, hans kvalitet rækker ikke til mere. Men med det niveau, Lewandowski ofte viser, mener jeg, at Torres bør få flere chancer, indtil klubben finder en ny kvalitetsangriber.
Det optimale ville være at skille sig af med Lewandowski til sommer og erstatte ham med en klassespidsangriber, mens Ferran Torres fortsat fungerer som backup.
-
DrGink
- Har takket: 1050 gange
- Blevet takket: 220 gange
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 505 gange
- Blevet takket: 1829 gange
Lækkert med en sejr, i hvad der lyder til at være en uskøn affære.
-
DrGink
- Har takket: 1050 gange
- Blevet takket: 220 gange
Jeg ser ham som en fin breddespiller. Han er købt alt for dyrt, men det er jo gjort og kan ikke gøres om("man ser ud som man gjorde da man kom").Barca80 skrev: ↑søn feb 23, 2025 1:36 amUanset om han har været i klubben i 3 måneder, 3 år eller 30 år, fokuserer jeg på hans præstationer her og nu. Flere spillere har udviklet sig under Hansi Flick, og Ferran Torres er en af dem.Norbit skrev: ↑søn feb 23, 2025 12:16 amStop nu venner. Han har været i klubben i 3 år, på intet tidspunkt har han vist at han bør være fast starter. Det var hans 5. sæsonmål - flot, men Olmo har eksempelvis lavet 6.
I denne sæson har Ferran Torres spillet 923 minutter på tværs af alle turneringer, hvilket svarer til cirka 10 hele kampe.
På disse 10 kampe (923 minutter) har han scoret imponerende 11 mål – altså mere end ét mål per kamp.
Ser man på Lewandowskis spilletid og antal mål, har han faktisk samme målsnit som Ferran Torres. Dog har førstnævnte scoret en del mål på straffespark, hvis det skulle være relevant.
Ferran Torres er primært en backup i Barca, hans kvalitet rækker ikke til mere. Men med det niveau, Lewandowski ofte viser, mener jeg, at Torres bør få flere chancer, indtil klubben finder en ny kvalitetsangriber.
Det optimale ville være at skille sig af med Lewandowski til sommer og erstatte ham med en klassespidsangriber, mens Ferran Torres fortsat fungerer som backup.
Han kan spille flere positioner udmærket. Hvis han ikke kræver meget i løn, ikke kommer til at spærre for talenter og fint kan leve med at være nummer 2-3 i rækken så synes jeg han er en fin spiller at have rendende.
Men... Der skal en ny angriber ind når Lewandowski er ved at være færdig. Allerhelst skal vedkommende ind til sommer, så vi ikke er desperate næste sommer. Det begrænser Torres rolle ret meget...
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2323 gange
- Blevet takket: 1377 gange
- Kontakt: