Det kunne tyde på det.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Det læser jeg som at de beholder deres 1000M frikøbsklasuler. Modsat Araujo som har sat den ned til 65M til sommer som så stiger med 15M hvert transfervindue derefter
Hånden på hjertet, er Szczęsny så ikke bare bedre? Peña gjorde det bedre end forventet og er en god fyr som træner hårdt. Szczęsny er trods et par fejl i den rigtige trøje en klassekeeper som i højere grad kan være kampafgørende end den gode Peña. Flick ser dem træne dagligt, og jeg synes egentligt også det er det indtryk jeg har efter at have set dem begge spille en håndfuld kampe…Iniesta007 skrev: ↑lør feb 01, 2025 11:49 amIńaki forstår ikke Hansis fravalg af ham....det gør jeg sku heller ikke![]()
Hvis han er kommet for sent til træning ell. så giv ham lidt extra træning, men skal vi vinde noget SKAL han tilbage i mål![]()
Ja, det er næsten svært at undgå sådan et kampprogram - Atletico har os 2 gange i pokalen, 2 x Real Madrid, Getafe, Espanyol, Sevilla og os i ligaen. Der er også lidt at se tilnosslo15 skrev: ↑tirs feb 25, 2025 5:43 pmDet er godt nok en voldsom tid, vi går i møde; 3 gange Atletico og 2 gange Benfica på lidt over en måned + Osasuna og Real Sociedad. Alle 4 hold er hold, som tidligere på sæsonen har voldt os STORE problemer.
Som vi mandschauvenister, der blev født før aborten blev fri, plejer at sige: det kan enten blive en dreng eller en pige.![]()
Egentlig lidt kritisk hvis flick ikke ser Gavi der. Håber det kun er på kort sigt for jeg har lidt svært ved at se Gavi udfylde den offensive midt eller en venstrekant som mere end en udfyldningsrolle når andre spillere er ude. Jeg håber på et Barca hold i fremtiden hvor Gavi spiller fast og har svært ved at se det ikke skulle være på tomands midtbanen.FCBarcelonaChr skrev: ↑tirs mar 18, 2025 2:50 pmFDJ, Pedri og Eric til de to positioner + eventuelt en fra B-holdet, men hvem?
Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster