Yamal er ganske enkelt en elendig afslutter. Kæmpe rum for forbedring.Iniesta007 skrev: ↑tirs feb 18, 2025 9:24 amEnig. Men synes faktisk Rayo spiller godt. De finder hinanden bedre end vi gjorde igår, så de havde faktisk fortjent 1p.
Men da vi blev mestre vandt vi også mange kampe 1-0, og vi har hentet 7p. på Puta.
Det er sku klasse![]()
Og så må Hansi træne afslutninger med flere af spillerne, ikke mindst Yamal der ikke kan skyde en bule i en blød hat![]()
3p. og videre.
17/2 FC Barcelona - Rayo Vallecano
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Antimadridista
- Har takket: 1771 gange
- Blevet takket: 1180 gange
Re: 17/2 FC Barcelona - Rayo Vallecano
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2323 gange
- Blevet takket: 1377 gange
- Kontakt:
Han sejler meget med hans driblinger og afslutninger. Han er tæt på Dembeles niveau. De her type spillere bliver nemt læst.Iniesta007 skrev: ↑tirs feb 18, 2025 9:24 amEnig. Men synes faktisk Rayo spiller godt. De finder hinanden bedre end vi gjorde igår, så de havde faktisk fortjent 1p.
Men da vi blev mestre vandt vi også mange kampe 1-0, og vi har hentet 7p. på Puta.
Det er sku klasse![]()
Og så må Hansi træne afslutninger med flere af spillerne, ikke mindst Yamal der ikke kan skyde en bule i en blød hat![]()
3p. og videre.
Jeg håber at han selv er klar over det.
MDCCCXCIX
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 505 gange
- Blevet takket: 1829 gange
-
Iniesta007
- Har takket: 118 gange
- Blevet takket: 277 gange
Det bedste læsning idag er næsten inde på Puta.dk.
Dommerne er korrupte....VAR virker ikke og man kan lige så godt give Barca mesterskabet for ALT er manipuleret til deres fordel
Måske de skulle se sig selv i spejlet, og holdet begynde at spille bold så de også får point.
Take care herinde.
Dommerne er korrupte....VAR virker ikke og man kan lige så godt give Barca mesterskabet for ALT er manipuleret til deres fordel
Måske de skulle se sig selv i spejlet, og holdet begynde at spille bold så de også får point.
Take care herinde.
-
nosslo15
- Har takket: 177 gange
- Blevet takket: 303 gange
De Jong var nu heller ikke dårlig. Jeg synes dette blev lidt en kamp som forventet, vi ville få svært ved at score og de ville have muligheden for at få et resultat.
Men en af de måder, som holdet også er vokset på, er vores evne til bare at køre bolden rundt, som vi gjorde det i store dele af 2 halvleg - og her var det også en fornøjelse at se de Jongs sikkerhed og positionsspil med og uden bold.
Pedri var dog suveræn.
-
nosslo15
Det er jeg ikke enig i, jeg synes de Jong spillede en fremragende kamp, han holder bolden i gang, holder på den, når det er nødvendigt, løber med den, når det er nødvendigt, gør sig hele tiden spilbar - og er generelt meget sikker.thomas skrev: ↑tirs feb 18, 2025 9:21 amSelvom de Jong har haft nogle gode kampe, så synes jeg han har for mange boldtab, tager forkerte beslutinger og lukker sig inde i trekanterne. Det skaber situationer, der potentielt kan være farlige. Forskellen til Pedri er enorm, han har stort set ingen boldtab og de få skyldes næsten altid, at han bliver sat i en umulig situation af en medspiller.
I kampe som i går, hvor vi ikke lykkes offensivt, så er Pedris og jongs kvaliteter med og uden bold, med til at sikre, at kampen aldrig rigtigt bliver farlig for os, når først det ene mål er sikret.
Jeg ved godt jeg i øjeblikket er lidt efter de Jong - efter at han i et par år var en af mine favoritspillere. I går talte jeg i 2. halveg fire fejl som førte til boldtab. Man kan selfølgelig altid diskutere om han selv var 100% skyldige i dem, men min påstand er, at Pedri ikke ville være kommet i samme problemer. Er fire boldtab meget? Ikke nødvendigvis, men det giver hver gang en omstillingsmulighed til modstanderen.nosslo15 skrev: ↑tirs feb 18, 2025 6:04 pmDet er jeg ikke enig i, jeg synes de Jong spillede en fremragende kamp, han holder bolden i gang, holder på den, når det er nødvendigt, løber med den, når det er nødvendigt, gør sig hele tiden spilbar - og er generelt meget sikker.thomas skrev: ↑tirs feb 18, 2025 9:21 amSelvom de Jong har haft nogle gode kampe, så synes jeg han har for mange boldtab, tager forkerte beslutinger og lukker sig inde i trekanterne. Det skaber situationer, der potentielt kan være farlige. Forskellen til Pedri er enorm, han har stort set ingen boldtab og de få skyldes næsten altid, at han bliver sat i en umulig situation af en medspiller.
I kampe som i går, hvor vi ikke lykkes offensivt, så er Pedris og jongs kvaliteter med og uden bold, med til at sikre, at kampen aldrig rigtigt bliver farlig for os, når først det ene mål er sikret.
-
nosslo15
Du kan sagtens have ret og det er også derfor jeg gerne ser Casado på banen, når det defensive skal vægtes højere. Jeg savner Casado og håber at Flick bruger ham i CL.thomas skrev: ↑tirs feb 18, 2025 8:41 pmJeg ved godt jeg i øjeblikket er lidt efter de Jong - efter at han i et par år var en af mine favoritspillere. I går talte jeg i 2. halveg fire fejl som førte til boldtab. Man kan selfølgelig altid diskutere om han selv var 100% skyldige i dem, men min påstand er, at Pedri ikke ville være kommet i samme problemer. Er fire boldtab meget? Ikke nødvendigvis, men det giver hver gang en omstillingsmulighed til modstanderen.nosslo15 skrev: ↑tirs feb 18, 2025 6:04 pmDet er jeg ikke enig i, jeg synes de Jong spillede en fremragende kamp, han holder bolden i gang, holder på den, når det er nødvendigt, løber med den, når det er nødvendigt, gør sig hele tiden spilbar - og er generelt meget sikker.thomas skrev: ↑tirs feb 18, 2025 9:21 amSelvom de Jong har haft nogle gode kampe, så synes jeg han har for mange boldtab, tager forkerte beslutinger og lukker sig inde i trekanterne. Det skaber situationer, der potentielt kan være farlige. Forskellen til Pedri er enorm, han har stort set ingen boldtab og de få skyldes næsten altid, at han bliver sat i en umulig situation af en medspiller.